Cok hakli ve yerinde bir teshis normal yolda traktorude 4x4ten cikariyoruz lastik asinimini ve guc kaybini onlemek icin coklu defransiyeldeki amac zorlu arasi sartlarina uyum saglamak devirler birebir tutmasada cek8se faydasi olacaktir buyuk olcude trakyor patinaja kalkmadigi surecede kullanilmamali zaten
TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
kusura bakmayin burasi bir tartisma oturumuysa eger ben bu dusunceyi pek te hakli bulmuyorum
Tr deki 4x4 emekleme seruveni 90 li yillardaki sadece enjeksiyonlu tumosanlarda tecrube kazandi babalarimiz abilerimiz bizler cogu ciftciler
Ama zaman bizlere turbolu motoru gundeme gerirince asil o zaman 4x4 un her turlu yukte kullaninilicagini tecrube ettik
90 li yillar daki tumosan mantigiyla 4x4 tirmikta gubrede ilacta cok yaktirir mantigiyla yer isledik cogu zaman
Sonucta ne oldu valtralar 4x2 calisa calisa cogu keceden yag kacirdi bir coguda sadece arkayi calistirdigindan arkayi dagitti
Gunumuzde bile otomobil firmalari 4x4 cekis sistemk konusunda cekisme yasiyorlar 10 sene once mercedes ml serisinde 120km den sonra sistemi devre disi birakiyordu bmw x5 ler cok yakmasina ramen bu yuzden tutuldu
Audi neden daimi 4x4 quatro serisi cikartti 250km ile daimi cekis sagliyor nedem o arabada off tusu yok bir dusundunuz mu
Benim fikrim toprak isleme aletleriyle tarlaya girdigimizde isterse traktorumuz 150 hp ister 200 hp olsun belkide normal cekisten gereginden fazla kazanc saylatamasakda yakitt yasarrufu konusunda kazanc elde etmis oluruz (sadece turbolu traktorlerde)
Dusunceme saygi duyup okudugunuz icin tesekkur ederim