çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

tümosancı sefa link=topic=24206.msg198789#msg198789 date=1248505397' Alıntı:
arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum yorum atmayan yorumsuz kalsın

Te be gapçık ekipman resimleri demişsin ep motor bunlar beyaa..Yokmuydu pulluk, mibzer, sulama ekipmanı falan???

Yinede güzel paylaşım kardeş...Fotolarda güzel çekilmiş...Emeğine sağlık...

Tümosanda emniyet kemeri demişsin, oda zorunlu mu olacak yoksa, nadasta polis çevirmesin beyaa :D
 
Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

1 Ağustos itibariyle Avrupa ' dan sonra Türkiye ' de de traktörlerde emniyet kemeri zorunlu hale getirildi.

Kim takar o ayrı.

ozan_06 link=topic=24206.msg201216#msg201216 date=1249162163' Alıntı:
Te be gapçık ekipman resimleri demişsin ep motor bunlar beyaa..Yokmuydu pulluk, mibzer, sulama ekipmanı falan???

Yinede güzel paylaşım kardeş...Fotolarda güzel çekilmiş...Emeğine sağlık...

Tümosanda emniyet kemeri demişsin, oda zorunlu mu olacak yoksa, nadasta polis çevirmesin beyaa :D
 
Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

ersanakyai link=topic=24206.msg201238#msg201238 date=1249163711' Alıntı:
1 Ağustos itibariyle Avrupa ' dan sonra Türkiye ' de de traktörlerde emniyet kemeri zorunlu hale getirildi.

Kim takar o ayrı.

O kemerle nadas yaparken pulluğa takılan taşı kurtarmaya çalışmak için geri nasıl dönecekmişiz acaba, olayın ergonomik boyutunu araştırmışmı beyzadeler...

Ayrıca bu işin şakası, yolda giderken takılması zorunluluğudur o ama, traktörde devrilme anında emniyet kemeri bence korumaktan çok sınırlandırdığı için tehlikeye neden olabilir, keza koltuktan kalkmadan, direksiyon yada yan barlardan destek almak gerekir diye biliyorum...
 
Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

Traktördeki emniyet kemeri otomobillerdeki gibi 3 nokta değil, 2 noktadan şoförü sarıyor, yani sadece belinden. Bu yüzden de sürüş esnasında herhangi bir sınırlama yapmıyor, rahatlıkla arkanıza dönebiliyorsunuz.

Ropslu ve kabinli traktörlerin güvenlik çerçevesi testleri esnasında belirlenen bir yaşam bölgesi var. Testler esnasında yükleme yapılan koruyucu yapı elemanlarının bu bölgeye girmemesi gerekiyor. Tabiki şoförün de devrilme esnasında bu bölgenin dışına geçmemesi gerekli. Bu sebeple emniyet kemeri, devrilme esnasında aslında büyük önem arz ediyor.

Bahsettiğim testlerle ilgili ufak bikaç fotoğrafa aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz:

http://www.nasdonline.org/docs/d001601-d001700/d001656/d001656.html

http://www.tamtest.gov.tr/haber06/haberresim/onlineb.jpg

http://www.tamtest.gov.tr/haber06/_detay06_.asp?id=39

Aslında Ankara Tamtest merkezinin internet sitesinde konuyla alakalı güzel resimler vardı, fakat site şu an bakım aşamasındaymış.

ozan_06 link=topic=24206.msg201239#msg201239 date=1249163933' Alıntı:
O kemerle nadas yaparken pulluğa takılan taşı kurtarmaya çalışmak için geri nasıl dönecekmişiz acaba, olayın ergonomik boyutunu araştırmışmı beyzadeler...

Ayrıca bu işin şakası, yolda giderken takılması zorunluluğudur o ama, traktörde devrilme anında emniyet kemeri bence korumaktan çok sınırlandırdığı için tehlikeye neden olabilir, keza koltuktan kalkmadan, direksiyon yada yan barlardan destek almak gerekir diye biliyorum...
 
Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

fuar a ben de gittim cok güzel kültivatörler dip patlatanlar römorklar pulluklar vardı hicbirini cekmemişsin benim en cok dikkatimi ceken yaylı pulluklar oldu
 
Ynt: çorlu 2009 fuarından karışık ekipman resimleri

Sefacım senden özür diliyorum yeni gördüm kusura bakma.fotoğraflardakilerden hangisi sensin.ayrıca bu seneki fuarlardada bi buluşma ayarlayalım artıkın baa
 

Benzer Konular