common rail basınçlandırma pompası çalışma prensibi...

Ynt: common rail basınçlandırma pompası çalışma prensibi...

lordmstf link=topic=17392.msg156180#msg156180 date=1234942549' Alıntı:
atilla abi normal bir dizel motor common rail ejeksiyonlu motora döndürülebilir mi? döndürülürse verim alınır mı?
sanırım uygulanmaz diye düşünüyorum ...1500 - 1600 bar basınçlandırmada kullanılan piston yapıları ve piston üstündeki türbülans oyuklarının şekli ve dizaynı farklı olacağını düşünüyorum .. aynı zamanda enjektör sistemleri de farklı .dizel motorlarda yakıt hava karışımı yanma odasında sağlandığı için türbülans yaratılması için piston oyuklarının yapısı önem taşımaktadır ... karbürötörlü motorlarda , yakıt hava karışımı yanma odası dışında hazırlandığı için , pistonların üstü düzdür ...türbolans oyuklarına gerek duyulmamıştır......bu konu çok detaylı anlatılması gerekir.. yazmakla başa çıkılmaz kardeşim...
 

Benzer Konular