Motor gücü yönetimi farkları var.
NH TR6,
Tork ve güç eğrisinin kesişim noktası 1950 rpm ' dir.
Max tork 1400 rpm - 1600 rpm (ek güç üretimi devrede iken ) , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
T6000 serisinde sabit güç aralığı 1900-2200 rpm arasıydı.
Optimum motor aktif devri 1950 rpm ' dir.
En az yakıt bölgesi, aktif kullanılabilir devir aralığı 1600-2000 rpm ' dir.
Tarla çalışmalarında 2000 rpm devir kullanılması gerekebilir.
Motoru genelde 1600 rpm devirde en az yakıt bölgesinin başlangıç devirlerinde çalışmaya zorlamış olabilirsiniz.
Eco yol vitesi traktör yüksüz iken 1500 rpm , yükte iken 2000 rpm tercih edilebilir.
Devir sabitleme 1. tuş 1500 rpm , 2. tuş 2000 rpm ayarlanmalıdır.
Sıra başı dönüşler 1400 rpm motor devri altında yapılmamalıdır.
MF 5713S ,
1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır.
1300-1900 rpm en az yakıt bölgesi , 1600-1800 rpm ideal yakıt bölgesi.
NH TR6 140 ın yaş zemin tarla sürüm performansı gayet yerinde, kullanıcıları memnundur.
MF 5713S , patinaj kontrolünü %10 olarak ayarlayıp 3 soklu döner pulluk denemesi yaptınız mı?