“Çiftçilerimiz; Massey Ferguson alırken de, kullanırken de, satarken de hep kazanıyor”

Motor gücü yönetimi farkları var.
NH TR6,
Tork ve güç eğrisinin kesişim noktası 1950 rpm ' dir.
Max tork 1400 rpm - 1600 rpm (ek güç üretimi devrede iken ) , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
T6000 serisinde sabit güç aralığı 1900-2200 rpm arasıydı.
Optimum motor aktif devri 1950 rpm ' dir.
En az yakıt bölgesi, aktif kullanılabilir devir aralığı 1600-2000 rpm ' dir.
Tarla çalışmalarında 2000 rpm devir kullanılması gerekebilir.
Motoru genelde 1600 rpm devirde en az yakıt bölgesinin başlangıç devirlerinde çalışmaya zorlamış olabilirsiniz.
Eco yol vitesi traktör yüksüz iken 1500 rpm , yükte iken 2000 rpm tercih edilebilir.
Devir sabitleme 1. tuş 1500 rpm , 2. tuş 2000 rpm ayarlanmalıdır.
Sıra başı dönüşler 1400 rpm motor devri altında yapılmamalıdır.
MF 5713S ,
1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır.
1300-1900 rpm en az yakıt bölgesi , 1600-1800 rpm ideal yakıt bölgesi.
NH TR6 140 ın yaş zemin tarla sürüm performansı gayet yerinde, kullanıcıları memnundur.
MF 5713S , patinaj kontrolünü %10 olarak ayarlayıp 3 soklu döner pulluk denemesi yaptınız mı?
4 döner kullandım hep %10 a ayarlamıştım doğrudur tr gücü daha iyi hissettiriyor çok rahat olmasada zevkli sürümü vardı pancar römorklarıyla mücadelesi yerinde
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt