bu konuda bazı yanlışlıklar yapılıyor ..ben de araştırcam ali...cubuklu06 link=topic=22839.msg188189#msg188189 date=1245184501' Alıntı:araştırıyorum...
araştırmadan öğrenemeyiz zaten abi...atilla link=topic=22839.msg188201#msg188201 date=1245187124' Alıntı:bu konuda bazı yanlışlıklar yapılıyor ..ben de araştırcam ali...
bafralı kardeşim % 90 yaklaştı....samsunbafra link=topic=22839.msg188469#msg188469 date=1245349312' Alıntı:arkadaşlar bence çift çekerler için ,kuyruk milinindoğrusunda olması lazım,çünkü en aşağıda olursa remork çekerken traktör zorlanır neden diyeceksiniz;traktör çamurlu tarlada romörkun oku aşağıda olduğu için traktör onu aşağıya çeker bu arada lastikler çamura saplanır,çok yukarda olursa traktörün önleri iyi tutunamaz en verimlisi dediğim gibi kuyruk mili hizası
çift çeker traktör için...atilla link=topic=22839.msg188461#msg188461 date=1245347848' Alıntı:çeki çok yukarda , veya aşırı aşağıda olursa ...özellikle çok aşağıda olursa ..traktörün çekmesi nasıl olur...çift çeker traktör için ....
dört dörtlük bir yorum...sadece tebrik edilir....uzunyayla link=topic=22839.msg188642#msg188642 date=1245397772' Alıntı:hımmm güzel bir konu Atilla abi benim fikrimce çeki demiri yüksekliği traktörün ağırlık merkezinin yatay doğrultusunda olmalıdır...eğer ağırlık merkezinin altında bağlanırsa römork zorladığı zaman arka tekerini kaldırmaya çalışarak çekiş gücünü azaltacaktır...şayet çeki yukarda olduğu zamanda rampa yukarı çıkarken arka tekerleklere baskı yaparak çekişi arttırırken rampa aşağı inerken yüklü römork arka tekerleği kaldırarak çekiş ve dengeyi azaltıp tehlike arz edecektir...umarım yanlış fikirler değildir..
teşekkür ederim abi...atilla link=topic=22839.msg188643#msg188643 date=1245398048' Alıntı:dört dörtlük bir yorum...sadece tebrik edilir....