Case ve new holland cekiş problemi


Arkadaşlar bu bölgede kaç tane case ve new holland varsa sahipleri çekişten şikayetçi niye böyle bu traktörler acaba ayarlanacak. Bir yerimi var bilgisi olan arkadaşlar allah için yardım etsin
 
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

zolimpus link=topic=85662.msg1022956#msg1022956 date=1442602726' Alıntı:
bence sıkıntı yok çekişte. Ekipmanı büyük takıyorsan tabiki çekiş sorunlu olur. uygun vitesi seçin ekipmanı iyi ayarlayın bence sorun kalmaz
ekipmandan değil traktör gitmiyo bi bizimki değil geçen gün abinin biriyle konuştuk 90 lik cift çeker case var 4 .12 no pulluk takmışlar aynı abide 285 Massey var tek çeker onada 4.12 takmışlar aynı tarlada Massey case ye baya fark atmış adam deli olmuş bu nasıl olur diye
 
  • Beğen
Tepkiler: Hüso9115
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

osman aga link=topic=85662.msg1023034#msg1023034 date=1442655872' Alıntı:
ekipmandan değil traktör gitmiyo bi bizimki değil geçen gün abinin biriyle konuştuk 90 lik cift çeker case var 4 .12 no pulluk takmışlar aynı abide 285 Massey var tek çeker onada 4.12 takmışlar aynı tarlada Massey case ye baya fark atmış adam deli olmuş bu nasıl olur diye
bizdede td65d var daha 170 saatte 4 lü 12 alpler taktık. 90 lık motora 5 li 12 yada 14 takın.
 

Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

TD 100 D 2014 ps modelını kullanıcısı olarak konusuyorum. Eskı traktorler bilrisiniz hep randımalıdır nıye dersenız traktörlere eksoz gazı salınım kontrolu olmayısıydı. TD serisinin baslangıcı 80 66 serisi olup ve devam etmekte olan motorlardır. Pompa ve cer ayarı ıle 110 hp ye kadatr ckarılmıs olması oldukca kötü bır durum olup perfonmansı yakıt yoluyla artırma cabasına girilmiştir. Tabi bununla beraber yakıt artısı eksoz gazının artması ve cevre örgütleri tarafından euro motor uygulaması baslamıstır. Oncekı modeler 2002 sonrası 2010kadar euro 2 motor kullanılmıstır. Sonasında Euro 3 motorlar meydana getırılmıstır. Bunu yaparken tabi motor her ust seviyesi eksoz gazını azaltması yonergesi oldugundan TDD CASE JX serilerinde direk olarak ekzantrık mılı üzerinden ayarlanmıstır. Bunu daha da acarsak subabların ıcerisinde olusan atık gazın ortalam %20 ye yakını euro 3 motorlarda (td ve jx serisi için) yagın içinde sönumlendirilmiştir. Ornek verecek olursak EKZANTRIK DEGİŞİMİ YAPILARAK MOTOR GÜCÜ ARTIRILABILIR. kendım yaptım mı dersenız garantı süresinin bitemsını beklıyorum.
 
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

yusuf kardeşim , HÜSEYİN ASLAN arkadaşımız durumu anlatmış . sen bu işi uyguladınmı dersen hayır . ama daha önce yaptıran iki arkadaşlarım vardı çok memnun kaldılar . bende kullanarak durumu gördüm bayağı fark olmuştu .
BU GİBİ OLAYLARI DAHA ÇOK FUAR TRAKTÖRLERİNDE GÖRÜNTÜ İÇİN YAPARLAR . EKSANTRİK MİLİ DEĞİŞTİRİLMİŞ TRAKTÖRLERİ FUARLARDA ( TARLA GÜNLERİNDE KULLANIRLAR ). daha fazla çekiş yapsın diye .
TÜM YETKİLİ SERVİSLER BU İŞİ BİLİR . herkeze iyi pazarlar .
 
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

nasılbır iş bu yanı orjınal eksantırıgı atıyorsun yerıne daha verımlı bır eksantırık koyuyorsun bunu koskoca fıat arştırıp iyıleştırme yapmıyormu işte bunun için insanları yerlıden soğutuyorla bence buiş çığrından çıktı arkadaşlar
 
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

Hüseyin ASLAN link=topic=85662.msg1023095#msg1023095 date=1442688528' Alıntı:
TD 100 D 2014 ps modelını kullanıcısı olarak konusuyorum. Eskı traktorler bilrisiniz hep randımalıdır nıye dersenız traktörlere eksoz gazı salınım kontrolu olmayısıydı. TD serisinin baslangıcı 80 66 serisi olup ve devam etmekte olan motorlardır. Pompa ve cer ayarı ıle 110 hp ye kadatr ckarılmıs olması oldukca kötü bır durum olup perfonmansı yakıt yoluyla artırma cabasına girilmiştir. Tabi bununla beraber yakıt artısı eksoz gazının artması ve cevre örgütleri tarafından euro motor uygulaması baslamıstır. Oncekı modeler 2002 sonrası 2010kadar euro 2 motor kullanılmıstır. Sonasında Euro 3 motorlar meydana getırılmıstır. Bunu yaparken tabi motor her ust seviyesi eksoz gazını azaltması yonergesi oldugundan TDD CASE JX serilerinde direk olarak ekzantrık mılı üzerinden ayarlanmıstır. Bunu daha da acarsak subabların ıcerisinde olusan atık gazın ortalam %20 ye yakını euro 3 motorlarda (td ve jx serisi için) yagın içinde sönumlendirilmiştir. Ornek verecek olursak EKZANTRIK DEGİŞİMİ YAPILARAK MOTOR GÜCÜ ARTIRILABILIR. kendım yaptım mı dersenız garantı süresinin bitemsını beklıyorum.
bizimki nin garantisi bitti hemen yaptıralım o zaman sonra bi arıza filan verirmi bide ne kadara mal olur
 
Ynt: Case ve new holland cekiş problemi

şu eksantrik mili olayını detaylı anlatabilecek bir arkadaş var mı? eksantrik mili değiştirmek ne sebeple güç artırır? nasıl bir eksantrik mili alınmalı ki faydalı olsun? bu yöntem her marka traktörde geçerli mi? bu değişim ne kadarlık bir güç artımı sağlıyor? yakıta ve motorun ömrüne ne gibi katkı veya zararı var? teşekürler.
 

Benzer Konular