Case jx65c


2019 da yaptirmistim pek bisey farketmedim, yakit td 75 newholland la ayni asagi yukari, ama hidrolik cok sikinti 800 kg mi gecmemek lazim
Senin yakıt belki pompa dan sonra değişti td75 4 silindir 3.9 silindir hacmi jx65c 4 silindir 3.2 silindir hacmi aynı olma ihtimali bence 0
 
2014 65c var sıfır almıstım 3. hidrolik gövde degisti, 800 kg mi gectimi gövdeyi catlatiyo koltuk altindan yag akmaya basliyor,hidrolik yaramaz. şanzıman yagi eksiltiyor, baski balata 2800 saat civari degisti, debriyajin orda halati baglayan dandik hilal seklinde bi demir var sıklıkla kopar, kuyruk milli halati arada cikar yataktan, Fren yagi eksilir borusu patlar, klima vanasi arizalanir, blutut yoktur sadece radio var, cift cekerden cikarken geri gitmen lazim, topraga gore degisir ama orta sert toprakta 4/8 li genis ara pulluk dekarda 2 lt den asagi yakmaz, tek sirali harmak pancar sökümünde dekarda 6 ila 8 lt camur olmadigi zaman, surge ve akrepde dekarda 1.5-2lt arasi yakar, cok seridir, iyi yük ceker cekisi super, bide lastikler super radial eskimez, konfor super otobus gibi baskada biseysi yok. traktor suan 3800 satte hidrolik yine bozuk
Fabrikanın mühendisi , 2015 yılında sormuştuk , hidroliklerden çok şikayet vardı , iyileştirdik, demişti.
Bizde 2015 model 75C var, demek ki traktör işi biraz şansa kalıyor.
Seri üretimde biri biraz iyi çıkarken diğeri aynı kaliteyi vermiyor.
 
Fabrikanın mühendisi , 2015 yılında sormuştuk , hidroliklerden çok şikayet vardı , iyileştirdik, demişti.
Bizde 2015 model 75C var, demek ki traktör işi biraz şansa kalıyor.
Seri üretimde biri biraz iyi çıkarken diğeri aynı kaliteyi vermiyor.
Üretim teknikleri o kadar gelişiyor akıllı makinalar çıkıyor ama 2015 li yıllarda hala üretim kaynaklı neden sorun yaşanıyor anlamış değilim. 85 model Steyr ile hidrolikte bir kez kaldırmayıp sorun yaşadığımızı hatırlamam. Keçe patlattı yanık yağ koyduk bir süre yine kaldırmam demedi.
 
Debriyaja basarak geçer.

Pompa ayarı olmazsa devir genelde 1500 rpm e sıkışır ve sabit kalarak çeker.
Olursa rampa yukarı gaz yiyebilme yapabiliyor, Steyr 8073S traktörü sollayabiliyor.

Debriyaj balatasını, halat paslanmasından dolayı 1500 saatte iken değiştik.
2. balata, 4000 saatlere yaklaştık hala gidiyor.
Kullanıma bağlı olarak 3000 saatler civarı çok rahat gider.

Debriyaj boşa düşebiliyor, segmanı yerinden çıkıyor, kelepçe ile sabitlemek gerek.
Traktör askıda kalırsa boştaymış gibi salar, rampa inişlerde kasislere dikkat ediniz.
Klima vanası bozulabiliyor.
Kuyruk mili ayırma aparatı bozulabiliyor.
2000 saatte ağır bakım olarak , komple şanzıman yağlarını değiştirmiştik.
Kırılan hassasiyet yayını değiştirmiştik.
Hidroliklerden yana bir sorun yaşamadık.
Bizde geçen hafta 2013 model 1500 saatte 65 c aldık ama hidrolik ve kovanlar sökülmüş.sordugumuzda balata değişimi ve hidrolik arızası sebebiyle olduğunu söylediler.
1. Sorum ısınınca motor kısmından eski Tofaşlar gibi çıt çıt ses geliyor normal mi?
2. kuyruk mili debriyaj ayırmıyor. Yükte geçmiyor. Sebep nedir?
3. Bugün çiftten geldim balata kokusu vardı yükte kesinlikle debriyaja basılı gitmedim. debriyaj ağırdan alıyor gibi baskı mı fren mi bilemedim.
 
Bizde geçen hafta 2013 model 1500 saatte 65 c aldık ama hidrolik ve kovanlar sökülmüş.sordugumuzda balata değişimi ve hidrolik arızası sebebiyle olduğunu söylediler.
1. Sorum ısınınca motor kısmından eski Tofaşlar gibi çıt çıt ses geliyor normal mi?
2. kuyruk mili debriyaj ayırmıyor. Yükte geçmiyor. Sebep nedir?
3. Bugün çiftten geldim balata kokusu vardı yükte kesinlikle debriyaja basılı gitmedim. debriyaj ağırdan alıyor gibi baskı mı fren mi bilemedim.
2013 modellerde hidrolik sıkıntısı var, fabrikanın mühendisi söylemişti.
Isınınca motor kısmından gelen çıt çıt sesi bizde duyuyoruz, normal , egzoz v.s. aparatlar soğuyor.
Debriyaj balatasını 2500 saatte değiştik , çok incelmiş , debriyaj bilyasını dağıtmış, balata 3000 saat gidebilir gibi görünüyor.
Kuyruk mili sistem farkı var , kuyruk mili çalışırken kuyruk mili bilyası da dönüyor ,
Bilyanın kullanım ömrü bitmiş olabilir.
Debriyaj halatı pas yapmışsa traktör yarım debriyajda kalabiliyor.
Balata kontrolü , el freni çekilip traktör 1. vitese takılır ve yavaşça motor stop ettirilir, motorda dalgalı bir çalışma varsa balata kaçırıyor demektir.
Frenlerden şeytan kulağına hiç sorun yaşamadık , orijinal fren yağından iki kere 100 gr kadar ekleme yaptık , muhtemel yağ buharlaşmasından deposunun üstündeki delikten hafiften eksiltiyor , 1500 saatlik kullanımda 100 gr ekleriz.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt