Case jx65c


Hayırlı akşamlar... Case jx65c 4wd kabinli 2016 ve altı model kullananlardan artı ve eksileri nelerdir? Varsa ekstra kullanım önerileri nelerdir? Baskı balata değişim saati kaç bunlar hakkında kısaca bilgi veren, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
2017 model kullanıyorum artısı çok ama bizi ilgilendiren eksileri. Şimdi arkada ek piston yeri var burası boş malum 8x8 şanzımanlılarda buraya piston takmak lazım yoksa 1100-1200 kg gibi ağırlıkla hidrolik kapağı catlatanlar var.(Tabi bunu becermek için ekstra çaba göstermek lazım çünkü ben 3 sezondur 18 sıra irtem mibzer kullanıyorum boşu 850 kilo sıkıntı yok) Bir diğer eksisi buçuk yok ama chn yerli ürün gamında 65-75 beygirde buçuk zaten yok. Ayrıca emisyon ayağına pompa olması gerekenden kısık geliyor pompa ayarı yapmak lazım.
Artıları ise konfor, çekiş, zil gibi çalışan f5 blok, klima filtre ergonimisi, kullanılabilirlik, daha uzar.
Kesinlikle kullanım hissiyatında farklı rahat hissettiriyor. Aktif olarak 4075e de kullandım ondan inip buna binince otomobil konforuna kavuşmus gibi hissediyorum.
Yani işin sonunda alınabilir bir traktör. Ben memnunum şu piyasada başak deutz hattat gibi traktörlere bakınca bunu seçmemek akıl karı değil. Son olarak tdlerden de rahat ama onlar kadar sallı değil.
 
Shutle debriyaja basarak mı geçiyor
Debriyaja basarak geçer.
diğer sorumda pompa ayarı yaptırmadan 65 hp ye yakışır bir güç performansı sağlar mı
Pompa ayarı olmazsa devir genelde 1500 rpm e sıkışır ve sabit kalarak çeker.
Olursa rampa yukarı gaz yiyebilme yapabiliyor, Steyr 8073S traktörü sollayabiliyor.

Debriyaj balatasını, halat paslanmasından dolayı 1500 saatte iken değiştik.
2. balata, 4000 saatlere yaklaştık hala gidiyor.
Kullanıma bağlı olarak 3000 saatler civarı çok rahat gider.

Debriyaj boşa düşebiliyor, segmanı yerinden çıkıyor, kelepçe ile sabitlemek gerek.
Traktör askıda kalırsa boştaymış gibi salar, rampa inişlerde kasislere dikkat ediniz.
Klima vanası bozulabiliyor.
Kuyruk mili ayırma aparatı bozulabiliyor.
2000 saatte ağır bakım olarak , komple şanzıman yağlarını değiştirmiştik.
Kırılan hassasiyet yayını değiştirmiştik.
Hidroliklerden yana bir sorun yaşamadık.
 
Debriyaja basarak geçer.

Pompa ayarı olmazsa devir genelde 1500 rpm e sıkışır ve sabit kalarak çeker.
Olursa rampa yukarı gaz yiyebilme yapabiliyor, Steyr 8073S traktörü sollayabiliyor.

Debriyaj balatasını, halat paslanmasından dolayı 1500 saatte iken değiştik.
2. balata, 4000 saatlere yaklaştık hala gidiyor.
Kullanıma bağlı olarak 3000 saatler civarı çok rahat gider.

Debriyaj boşa düşebiliyor, segmanı yerinden çıkıyor, kelepçe ile sabitlemek gerek.
Traktör askıda kalırsa boştaymış gibi salar, rampa inişlerde kasislere dikkat ediniz.
Klima vanası bozulabiliyor.
Kuyruk mili ayırma aparatı bozulabiliyor.
2000 saatte ağır bakım olarak , komple şanzıman yağlarını değiştirmiştik.
Kırılan hassasiyet yayını değiştirmiştik.
Hidroliklerden yana bir sorun yaşamadık.
Abi traktör den soguttun hiç artısı yokmu bu traktörün
 
Abi traktör den soğuttun hiç artısı yok mu bu traktörün
Kliması 1. kademede gayet iyi soğutur , ısıtması da iyidir.
Agri 1 Bib , lastikler gerçekten çok dayanıklı ,
Tam dişler bitene kadar 10 000 saat gidecek gibi duruyor.
Akü daha değiştirmedik.
Hiç lamba veya sigorta kesmedi.
Radyatör kayışı hiç değiştirmedik.
Kuyruk mili kumanda kolu yerinden çıkmıştı, yan konsolu söküp yerine takmıştık.
Fren yağı eksilmişti, orijinal yağını kullanın yoksa büyük arıza açabiliyor.
Damper jaklarından yağ akabiliyor, şanzıman yağı eksiliyor.
MegaTran 10W30 orijinal yağ kullanınız, her motor yağı değişiminde 2 lt kadar tamamlamak gerekiyor.
Oval cam olduğu için kabinin içi bahar aylarında gayet iyi ısınıyor.
 

Kliması 1. kademede gayet iyi soğutur , ısıtması da iyidir.
Agri 1 Bib , lastikler gerçekten çok dayanıklı ,
Tam dişler bitene kadar 10 000 saat gidecek gibi duruyor.
Akü daha değiştirmedik.
Hiç lamba veya sigorta kesmedi.
Radyatör kayışı hiç değiştirmedik.
Kuyruk mili kumanda kolu yerinden çıkmıştı, yan konsolu söküp yerine takmıştık.
Fren yağı eksilmişti, orijinal yağını kullanın yoksa büyük arıza açabiliyor.
Damper jaklarından yağ akabiliyor, şanzıman yağı eksiliyor.
MegaTran 10W30 orijinal yağ kullanınız, her motor yağı değişiminde 2 lt kadar tamamlamak gerekiyor.
Oval cam olduğu için kabinin içi bahar aylarında gayet iyi ısınıyor.
Kaçlı pulluk kaç no pulluk kullanıyorsunuz ve yedek parça temini kolaymı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Traktörün motor gücü , 65 hp , 260 n.m. %37 tork rezervi bulunuyor.
Emsalleri içinde 65 hp, 280 n.m. torkta traktörlerde var.
72 hp, 265 n.m. veya 272 n.m. , torkta traktörlerde var.
Sürüş karakteristiği Steyr kullanıcıları için daha uygun görünüyor,
Forumda uzun uzadıya anlattık.
Traktör genel ağırlığı , 3530 kg , max çeki kuvveti 3170 kg ,
Emsalleri içinde çok iyi tutunabilen bir modeldir.
Rampa tarlalarda 50 diş tırmıkla gayet rahat çalışabiliyor.
Elma büyüklüğünde topaç kalmış rampa(%30-40 eğimde) tarlada patinaja kalmadan ekim yapabiliyor.
Devirli kullanmak gereken bir motor yapısına sahip olduğundan adaptasyonda zorlanan sürücüler olabiliyor.
Bunun için her kişiye alın diyemeyiz.
Ağır tav sürümlerde emsal traktörlerden yakıt tüketimi olarak çok fark görmüyoruz.
Fakat gezmeli işlerde yakıt tüketimi eski nesil traktörlerden azdır.
Sezonluk yakıtlarımızı sürücüye bağlı olarakta %20-30 gibi azaltabilir.
Motorun emisyon seviyesi Euro 3B 'dir.
Temiz yakıt kullanılıyorsa egzozdan sanki buhar çıkıyor gibi görüntüsü olur ve de egzoz is kokmuyor.
Farklı modellerde bazen is kokusu alabiliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hayırlı akşamlar... Case jx65c 4wd kabinli 2016 ve altı model kullananlardan artı ve eksileri nelerdir? Varsa ekstra kullanım önerileri nelerdir? Baskı balata değişim saati kaç bunlar hakkında kısaca bilgi veren, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim...
2014 65c var sıfır almıstım 3. hidrolik gövde degisti, 800 kg mi gectimi gövdeyi catlatiyo koltuk altindan yag akmaya basliyor,hidrolik yaramaz. şanzıman yagi eksiltiyor, baski balata 2800 saat civari degisti, debriyajin orda halati baglayan dandik hilal seklinde bi demir var sıklıkla kopar, kuyruk milli halati arada cikar yataktan, Fren yagi eksilir borusu patlar, klima vanasi arizalanir, blutut yoktur sadece radio var, cift cekerden cikarken geri gitmen lazim, topraga gore degisir ama orta sert toprakta 4/8 li genis ara pulluk dekarda 2 lt den asagi yakmaz, tek sirali harmak pancar sökümünde dekarda 6 ila 8 lt camur olmadigi zaman, surge ve akrepde dekarda 1.5-2lt arasi yakar, cok seridir, iyi yük ceker cekisi super, bide lastikler super radial eskimez, konfor super otobus gibi baskada biseysi yok. traktor suan 3800 satte hidrolik yine bozuk
 
  • Beğen
Tepkiler: Akifİnanç68

2014 65c var sıfır almıstım 3. hidrolik gövde degisti, 800 kg mi gectimi gövdeyi catlatiyo koltuk altindan yag akmaya basliyor,hidrolik yaramaz. şanzıman yagi eksiltiyor, baski balata 2800 saat civari degisti, debriyajin orda halati baglayan dandik hilal seklinde bi demir var sıklıkla kopar, kuyruk milli halati arada cikar yataktan, Fren yagi eksilir borusu patlar, klima vanasi arizalanir, blutut yoktur sadece radio var, cift cekerden cikarken geri gitmen lazim, topraga gore degisir ama orta sert toprakta 4/8 li genis ara pulluk dekarda 2 lt den asagi yakmaz, tek sirali harmak pancar sökümünde dekarda 6 ila 8 lt camur olmadigi zaman, surge ve akrepde dekarda 1.5-2lt arasi yakar, cok seridir, iyi yük ceker cekisi super, bide lastikler super radial eskimez, konfor super otobus gibi baskada biseysi yok. traktor suan 3800 satte hidrolik yine bozuk
Valla herkes başka bişey diyo bu traktör için cok memnun olanda var hiç memnun olmayanda var demmeki sizinkinde pompa ayarı varmı?
 

Benzer Konular