Ne motoru olcak simdi bu landinin ustunde
Landini'nin sitesinde broşüre baktım şimdi 4 tane motor var 50,60,70 ve 75 lik . 50 ve 60 lıklarda SIMPSON motor diğer serilerde de PERKINS motor var .
Ne motoru olcak simdi bu landinin ustunde
Hindistan motor yani simpson deilde sonalika olsaydi belki derdim perkinsi de cok yakindan bildigimiz perkins 1104D-44DT motordurLandini'nin sitesinde broşüre baktım şimdi 4 tane motor var 50,60,70 ve 75 lik . 50 ve 60 lıklarda SIMPSON motor diğer serilerde de PERKINS motor var .
Hindistan motor yani simpson deilde sonalika olsaydi belki derdim perkinsi de cok yakindan bildigimiz perkins 1104D-44DT motordur
Tercih meselesi herkes icine hangi.marka model siniyorsa onu tercih eder
Perkinsin 75 hp de 3 piston motorunu bilmiyorum 75 hp de 4 piston varo motordan değil senin yazdığın 4 silindirli . 3 silindirli olan motor 1103D-33TA .. Piyasaya daha çıkmadı zaten bakalım nasıl bi motor olacak..
Perkinsin 75 hp de 3 piston motorunu bilmiyorum 75 hp de 4 piston var
Yerden goge kadar haklisiniz size katiliyorum bizde uretelim onlardan daha iyisini daha saglaminiBana kızacaksınız ama ben bu yabancı ülke mallarına artık çok karşıyım. İster case, ister new holland, ister deutz, ister zetor, isterse başka marka olsun ben üretmiyorsam benim ülkem kazanmıyorsa karşıyım arkadaşlar. Bitane baba yiğit çıkıpta şu modellerden birertane alıp açıp parçalayıp kopyalayıp fikir katıp yeni bir ürün çıkartmaya ve bu yeni ürünü elalemin markası olan markalardan daha ucuza gerekiyorsa halka satıpta para yı kendi kazanmaya Türkiye ye kazandırmaya çalışmıyor. Niye çünkü alıp satmak kolay. Satan tüccar hesaplasa cebine gelen rakkamdan %1 veya %2 bile girmiyor. %99.9 dışarıya gidiyor. Yedek parça servis derken hepsi bizim bütçeye kaçıyor. Netice şu iyi yaptı bu güzel olmuş bak buda iyi demekten öteye gidemiyoruz. Şimdi bana kızan tüccarlar vardır burada, kusra bakabilirsiniz arkadaşlar. Herkeze saygılar, iyi forumlar.
Erkunt 80 3 piston 79 hp isterseniz erkuntun resmi veb sitesinden arastira bilirsinizBizde erkunt lüks 80 var. 3 pistonlu 75bg sanırım 290 tork. Zf şanzımanlı. Yokuşlarda kesiliyor. Birde kasa farkıda var. Traktör 90÷95bg gibi duruyor. Yani bana göre kasa büyük, ağır. Tabi üzerindeki motora göre. 3 veya 4 pistonlu olmasına gelince, yapacağı işe göre seçilmeli. İkisinin avantajları farklı. Ben bunu almam sebebi ; gübre atması, 20'li arkadan tekerli goble, tırmık, lo,zehir makinesi ki en başta gelen ve kabinli olmasının tercih sebebiydi. Klima ve kompresör bana göre 4 bg i yiyor zaten. Kısacası amaca uygundu. Bana göre 3 piston aynı güçteki 4 silindire göre sadece fazla sıkışır. Yani zorlandığında fazla yakıt harcar. Yoksa işte bir değişiklik olmaz. Zaten aynı güçte. Çok zorlanmayan işler için 3 piston ideal. Yoksa zorlu işler için 4 piston derim. 50-65-75 bg arası içinde bence 75 bg derim. Çünkü ihtiyaç olup olmamasından, ihtiyaç olmayıp da olması daha iyi derim.
Erkunt 80 3 piston 79 hp isterseniz erkuntun resmi veb sitesinden arastira bilirsiniz
Erkunt e ve luks serisi var e serisi carrora sanzuman luks seriside zf sanzuman e serisi zf ye gore daha iyidir performans ve yakit olarak 3 pistin bir motor zf gibi agir bir sanzumanda bocaladi suan bakarsaniz erkunt bile. Erkunt 80 uretiminden vazgecmis durumda
Ercan aykus arkadasimiz daha iyi bilgi sahibidir bu konularda 70 erkuntta bile artik 4 piston sonalka motor koyacaklar testleri baslamis durumda
Evet bahce serisi var biz zaten 80.3 tarla serisinden bahsetmiyor muyuzRuhsata 55kw yazıyor. Oda 74 bg tekabül ediyor. Kitapçığında ise 75 bg yazıyor. Perkins motor sitesinde ise yine max. 74bg ve 55 kw yazıyor. Erkunt web sitesinde ise zaten 80.3 lüks yok. M serisi var. Yani vahçe tibi.
Erkunt 80 3 piston 79 hp isterseniz erkuntun resmi veb sitesinden arastira bilirsiniz
Erkunt e ve luks serisi var e serisi carrora sanzuman luks seriside zf sanzuman e serisi zf ye gore daha iyidir performans ve yakit olarak 3 pistin bir motor zf gibi agir bir sanzumanda bocaladi suan bakarsaniz erkunt bile. Erkunt 80 uretiminden vazgecmis durumda
Ercan aykus arkadasimiz daha iyi bilgi sahibidir bu konularda 70 erkuntta bile artik 4 piston sonalka motor koyacaklar testleri baslamis durumda
Sana katılıyorum ama senin bu gün kullandığın modellerin 30 yıl önceki hallerine bir baksana sence onlar nasıldı. Sence onlar nasıl gelişti kim aldı o kötü makinaları sen ben mi dersin nerde deneyimleyip geliştirdiler kiminle paylaştılar. Nasıl bu mükemmelliği yakaladılar? Bide bu yandan bak derim ben.Yerden goge kadar haklisiniz size katiliyorum bizde uretelim onlardan daha iyisini daha saglamini
yerli diye tabir ettigimiz markalarda bile yerlilik orani. Cok az kaliteleride ortada
Biz cifciyiz son yillarda cifciligin durumuda ortada bir traktor alabiliyoruz canimiz isteyince begenmeyince gidip yenisini alamiyoruz onun icin bir sansiniz var siz napardiniz yerli yurdun mali diyip aldiginiz traktor basiniza olmadik.isler acacagini goze alarak alirmiydiniz yoksa avrupa kalitesinde bir traktor alip yillarca sorunsuz skintisiz o traktor ekmek yemeyi mi dusunurdunuz.
Iste asil aci gercek burada aciga cikiyor bizim dusundugumuz kadar yerli firmalar bizi ve ulkeyi dusunmuyor kalitesiz urunleri dayan gitsin nasilsa alir bunlar
Ercan sende yazasin diye yazdim zaten [emoji1]Erkunt Servet 80 serisi 80.3 yazanlar harici 75 hpdir. 80.3 79 hpdir.
Servet modeli 3 silindir artık yok. 85 lüks veya E+ modeli ile devam.
80.4 zaten var ve devam ediyor.
Nimet 70 modeline 4 silindir olayına gelince sonalika ile ilgili bir çalışma yok ama perkins crd veya Deutz crd nimet servet karşımıza çıkabilir.
Hali hazırda 80.4 crd satışta ama yurt içi değil Euro 4 norm Ülkelere Almanya İngiltere Ülkelerine giderse.
Bizim ülkemiz de Euro 3 Halen devam devlet üretime Euro 4 isterse her markanın modelinin fiyat üzerine 15 bin en az zam koyun üstüne.
Sonalika motor kısmet ve bereket modelinde gayet başarılı oldu. Üst modeller zaman gösterecek ama Euro 4 veya Euro 3B satışı yapılan motorlarda var. Erkunt crd Euro 3B
Sonalika ile öyle bir gelişme olursa detaylı konu açarım zaten teste de giderim.
Hamdi abi benden bahsettiğini tesadüf gördüm cevaplamak istedim.
30 yil onceki modellerinide biz kullandik [emoji1][emoji1] ve hala kullaniyoruz neden nicin kulllaniyiruz saglam olduklari icin hadi onu gec suan yerli firmalarimiz bile hala 398 240 gibi 20 30 sene oncesinin traktorunu kopya etmeye calisiyor neden bunu yapiyorlar cunku o traktor markalarin insanlarda olusturdugu saglamlik pisikolojisinden faydanmak istedikleri icin.Sana katılıyorum ama senin bu gün kullandığın modellerin 30 yıl önceki hallerine bir baksana sence onlar nasıldı. Sence onlar nasıl gelişti kim aldı o kötü makinaları sen ben mi dersin nerde deneyimleyip geliştirdiler kiminle paylaştılar. Nasıl bu mükemmelliği yakaladılar? Bide bu yandan bak derim ben.
Ercan sende yazasin diye yazdim zaten [emoji1]
Erkunt 58 modeliyle cok basarili oldu cok guzel satislar ve olumlu tepkiler aldi ardindan 60 e yi surdu cok guzel olmus ozellikle 60 e sonra su bahce serileri geldi
Kendi kanatim.bu basariyi erkuntta surdurmeyi planliyor olabilirler avrupa euro 4 gectide erkunt orta dogu ve asya ulkelerine sonalka motoru ile devam edebilir
Sonalika motorlu erkunt 70 muhabbeti benimde tam kesin bilgim yok sakarya erkunt bayisi ile konusur iken o soyledi sakaryada test traktoru var dedi ne kadar dogru ne kadar yanlistir bilemem.
Sonalka motorlu 4 piston 70 erkunt sahane olurdu. 58 erkuntu boyle olursa 70 ini tahmin edemiyorum her daim.kazanan turk cifcisi olsun
Aynen bu konu hakkinda kesin bir bilgi bekliyoruz sendenBu 4 silindir nimet ve diğer gelişmeler için bir sürpriz erkunt konusu açabilirim önce bir erkunta gidip çekim yapmam lazım [emoji4]
Bunlar var mı yok mu beraber görecez kesin bir bilgi olarak o zaman yazarız. Kafa karışıklığına sebep olmayalım [emoji1360]
JXC için güzel bir gelişme olmuş.
Paylaşım için teşekkürler.
Bunlara power shuttle gelmemiş miydi.
Hala mekanik sistem galiba.