Balya için 110 hp fazla değilmiCase jx 110 2021 tmr 310 bin,Case farmall 110A 2021 410 bin ikisinin arasında seçim yapmak zorundayım. Elimde olan takımlar ikisine uygun.Bicerciyim aynı zamanda .Tabi balya makinasına da kullanılacak.sizce hangisini tercih etmeliyim.
Abi bizde farmall 110A alacaktık. Servisten tanıdık bir abimiz var kronik bir arıza varmış çözülmeden alınmaması gerektiğini söylediCase jx 110 2021 tmr 310 bin,Case farmall 110A 2021 410 bin ikisinin arasında seçim yapmak zorundayım. Elimde olan takımlar ikisine uygun.Bicerciyim aynı zamanda .Tabi balya makinasına da kullanılacak.sizce hangisini tercih etmeliyim.
2015 model olduğu için değiştirmek istiyorum.Avrupa traktör arıza yaptığında masrafı yüksek oluyor. 1500 tl yag değişimi. Alacağım traktör 4 yıl garantili olacakBalye makinesi olarak ne kullanıyorsunuz?
Geniş boğaz makine için 115U yeterli gelmiyor mu?
Case İH 115U, kalite olarak iki TD yapacak bir traktördür, piyasa şartlarından dolayı değerleme yapılamıyor.2015 model olduğu için değiştirmek istiyorum. Avrupa traktör arıza yaptığında masrafı yüksek oluyor. 1500 tl yağ değişimi. Alacağım traktör 4 yıl garantili olacak
Hocam kusura bakmada valla beynim yandı senin cvp lara daha az ve oz olsa daha net anlayabiliriz bi ben değilimdir anlamayanCase İH 115U, kalite olarak iki TD yapacak bir traktördür, piyasa şartlarından dolayı değerleme yapılamıyor.
TD90 , kullanıcısı arkadaş balye bağlama da motorun fazla stabil, devir değiştirmeden çalışamamasından şikayet ediyor.
Makineyi dolu götürebilmek için gaz ibresinin fazla oynaması iş kaybına sebep oluyor.
Fiat 80 66 S ve Same Explorer 80 , gaz ibresini fazla oynatmazdı.
Motoru sabit güç aralığı içinde 1900-2300 rpm arası rahat kullanırdık.
Case 115 U , modele yazılım uygulandığında sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde düz bir çizgi haline geliyor.
540 E kuyruk mili kullandığımızda , motorun tepkileri gayet başarılı oluyor.
Sürücülerin handikapı , motoru sabit tork aralığı içinde mi kullanalım , sabit güç aralığı içinde mi kullanalım oluyor.
Sabit güç aralığı içinde kullanmak , turbonun, iç pompaların , soğutma sistemlerinin verimli çalışmasını sağlar.( JD 5R tork eğrisi müsait görünüyor.)
Perkins motor , 1000-1700 sabit tork aralığı veriyor , sıra dönüşlerde 1400-1800 rpm devir arası aktif kullanır.
Fiat sürücüsü , 1500-2200 rpm, Same 1600-2200, JD sürücüsü , 1500-1900 rpm, Ford 1700-2200 rpm , Kubota 1600-2000 rpm.
Bu motorların tork eğrileri yarım yay şeklinde oluyor, motor sıkışmalarda max tork noktasına zorluyor.
Yeni nesillerde 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm devirlerde sabit güç aralıkları var.
En az yakıt bölgesi devirleri 1400-1900 rpm ,
Same en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , Fiat , 1900-2300 rpm , JD 1900 rpm , Ford 2100 rpm , Kubota 2000 rpm .
Case 115 U modele bir JD motor gibi gazlayan 1500-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir sürücü bulmamız lazım, gardaşım.
Bizde NH T5 ile devam kararındayız, iş verimliliğimizi düşürmememiz için böyle kanaat getirdik.
Sabit tork aralığı kullanımından dolayı balye makinesinin tepkileri daha stabil oluyor.
Siz bilirsiniz, bütçe durumunuz bilir.
Abi ben senden 1 defa traktor tavsiyesi istedim ondada bu piyasa sartlarında sessiz kalmayı tercih ederim dedinAnlayanların kim olduğunu bilmek isterim.
Peki hocam sabit güç aralığında mı Sabit tork aralığında mı kullanılmalı?Case İH 115U, kalite olarak iki TD yapacak bir traktördür, piyasa şartlarından dolayı değerleme yapılamıyor.
TD90 , kullanıcısı arkadaş balye bağlama da motorun fazla stabil, devir değiştirmeden çalışamamasından şikayet ediyor.
Makineyi dolu götürebilmek için gaz ibresinin fazla oynaması iş kaybına sebep oluyor.
Fiat 80 66 S ve Same Explorer 80 , gaz ibresini fazla oynatmazdı.
Motoru sabit güç aralığı içinde 1900-2300 rpm arası rahat kullanırdık.
Case 115 U , modele yazılım uygulandığında sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde düz bir çizgi haline geliyor.
540 E kuyruk mili kullandığımızda , motorun tepkileri gayet başarılı oluyor.
Sürücülerin handikapı , motoru sabit tork aralığı içinde mi kullanalım , sabit güç aralığı içinde mi kullanalım oluyor.
Sabit güç aralığı içinde kullanmak , turbonun, iç pompaların , soğutma sistemlerinin verimli çalışmasını sağlar.( JD 5R tork eğrisi müsait görünüyor.)
Perkins motor , 1000-1700 sabit tork aralığı veriyor , sıra dönüşlerde 1400-1800 rpm devir arası aktif kullanır.
Fiat sürücüsü , 1500-2200 rpm, Same 1600-2200, JD sürücüsü , 1500-1900 rpm, Ford 1700-2200 rpm , Kubota 1600-2000 rpm.
Bu motorların tork eğrileri yarım yay şeklinde oluyor, motor sıkışmalarda max tork noktasına zorluyor.
Yeni nesillerde 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm devirlerde sabit güç aralıkları var.
En az yakıt bölgesi devirleri 1400-1900 rpm ,
Same en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , Fiat , 1900-2300 rpm , JD 1900 rpm , Ford 2100 rpm , Kubota 2000 rpm .
Case 115 U modele bir JD motor gibi gazlayan 1500-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir sürücü bulmamız lazım, gardaşım.
Bizde NH T5 ile devam kararındayız, iş verimliliğimizi düşürmememiz için böyle kanaat getirdik.
Sabit tork aralığı kullanımından dolayı balye makinesinin tepkileri daha stabil oluyor.
Siz bilirsiniz, bütçe durumunuz bilir.
Hocam verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Benim 115 U 2015 model haivy duty geciyor.egr iptal edildi ve yazılım uygulandı. Güç ve yakıt bakımından gayet memnunum.Ariza olarak motorla şanjman arasında tas denilen parçayı kırdı, 2019 yılında yaklaşık 12 bin civarında masraf çıkarttı. Birde kurak sürüm esnasında 2nin 2. Vites dişilerini dağıttı, 7 bin tl civarında masraf çıkarttı. Yag bakım kitleri malum 1500 civarıCase İH 115U, kalite olarak iki TD yapacak bir traktördür, piyasa şartlarından dolayı değerleme yapılamıyor.
TD90 , kullanıcısı arkadaş balye bağlama da motorun fazla stabil, devir değiştirmeden çalışamamasından şikayet ediyor.
Makineyi dolu götürebilmek için gaz ibresinin fazla oynaması iş kaybına sebep oluyor.
Fiat 80 66 S ve Same Explorer 80 , gaz ibresini fazla oynatmazdı.
Motoru sabit güç aralığı içinde 1900-2300 rpm arası rahat kullanırdık.
Case 115 U , modele yazılım uygulandığında sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde düz bir çizgi haline geliyor.
540 E kuyruk mili kullandığımızda , motorun tepkileri gayet başarılı oluyor.
Sürücülerin handikapı , motoru sabit tork aralığı içinde mi kullanalım , sabit güç aralığı içinde mi kullanalım oluyor.
Sabit güç aralığı içinde kullanmak , turbonun, iç pompaların , soğutma sistemlerinin verimli çalışmasını sağlar.( JD 5R tork eğrisi müsait görünüyor.)
Perkins motor , 1000-1700 sabit tork aralığı veriyor , sıra dönüşlerde 1400-1800 rpm devir arası aktif kullanır.
Fiat sürücüsü , 1500-2200 rpm, Same 1600-2200, JD sürücüsü , 1500-1900 rpm, Ford 1700-2200 rpm , Kubota 1600-2000 rpm.
Bu motorların tork eğrileri yarım yay şeklinde oluyor, motor sıkışmalarda max tork noktasına zorluyor.
Yeni nesillerde 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm devirlerde sabit güç aralıkları var.
En az yakıt bölgesi devirleri 1400-1900 rpm ,
Same en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , Fiat , 1900-2300 rpm , JD 1900 rpm , Ford 2100 rpm , Kubota 2000 rpm .
Case 115 U modele bir JD motor gibi gazlayan 1500-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir sürücü bulmamız lazım, gardaşım.
Bizde NH T5 ile devam kararındayız, iş verimliliğimizi düşürmememiz için böyle kanaat getirdik.
Sabit tork aralığı kullanımından dolayı balye makinesinin tepkileri daha stabil oluyor.
Siz bilirsiniz, bütçe durumunuz bilir.
Bir yere konamadınız gitti beya, neyi beğenirseniz onu alınız.Abi ben senden 1 defa traktor tavsiyesi istedim ondada bu piyasa sartlarında sessiz kalmayı tercih ederim dedin
Şimdi balyada sadice haşbaysız olarak TD75 mi Yada TD90 mı sen tt4.75 kullanıcisı olarak tafsiye edermisin dekara 50 balyaya kadar bağladımız oluyor sezonda 30 35 bin balya yapcak ben 1800 balyayı gecemedim günlük ortalamam 1200 1400
En iyisi deneme yanılma yöntemi gibi duruyor, hangi devir bölgesinde yakıt ekonomik oluyorsa kullanabiliriz.Peki hocam sabit güç aralığında mı Sabit tork aralığında mı kullanılmalı?
Bizimki de kuyruk mili dişlisini kırmıştı, yaptırdık devam ediyoruz.Hocam verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Benim 115 U 2015 model heavy duty geçiyor. Egr iptal edildi ve yazılım uygulandı. Güç ve yakıt bakımından gayet memnunum. Arıza olarak motorla şanzıman arasında tas denilen parçayı kırdı, 2019 yılında yaklaşık 12 bin civarında masraf çıkarttı. Birde kurak sürüm esnasında 2 nin 2. Vites dişlilerini dağıttı, 7 bin tl civarında masraf çıkarttı. Yağ bakım kitleri malum 1500 civarı
Sana soranda kapahat bidahada burda birine bişe sorarsam 2 olsunBir yere konamadınız gitti beya, neyi beğenirseniz onu alınız.
En iyisi deneme yanılma yöntemi gibi duruyor, hangi devir bölgesinde yakıt ekonomik oluyorsa kullanabiliriz.
Bizimki de kuyruk mili dişlisini kırmıştı, yaptırdık devam ediyoruz.
Böyle şeyleri makinecilikte olağan karşılamak gerekiyor, eskiyen parçayı değiştirmek gibi görmeliyiz.
Şoförün sürüş dinamikleri , aktif kullandığı motor devirleri tavsiye verebilmemiz için önem arz ediyor.Sana soranda kabahat bi daha da burda birine bişey sorarsam 2 olsun
Peki hocam sabit güç aralığında mı Sabit tork aralığında mı kullanılmalı?
New holland td100 al geç bahsettiğin traktör Ler onunla aynı hangisi ucuz ise onu al derim farmal A ya gerek yok neden fazladan 100 bin verecen kı al piyasa motoru bak keyfine2015 model olduğu için değiştirmek istiyorum.Avrupa traktör arıza yaptığında masrafı yüksek oluyor. 1500 tl yag değişimi. Alacağım traktör 4 yıl garantili olacak
Yine bağlamısın fransizcayaCase İH 115U, kalite olarak iki TD yapacak bir traktördür, piyasa şartlarından dolayı değerleme yapılamıyor.
TD90 , kullanıcısı arkadaş balye bağlama da motorun fazla stabil, devir değiştirmeden çalışamamasından şikayet ediyor.
Makineyi dolu götürebilmek için gaz ibresinin fazla oynaması iş kaybına sebep oluyor.
Fiat 80 66 S ve Same Explorer 80 , gaz ibresini fazla oynatmazdı.
Motoru sabit güç aralığı içinde 1900-2300 rpm arası rahat kullanırdık.
Case 115 U , modele yazılım uygulandığında sabit tork aralığı 1200-1800 rpm şeklinde düz bir çizgi haline geliyor.
540 E kuyruk mili kullandığımızda , motorun tepkileri gayet başarılı oluyor.
Sürücülerin handikapı , motoru sabit tork aralığı içinde mi kullanalım , sabit güç aralığı içinde mi kullanalım oluyor.
Sabit güç aralığı içinde kullanmak , turbonun, iç pompaların , soğutma sistemlerinin verimli çalışmasını sağlar.( JD 5R tork eğrisi müsait görünüyor.)
Perkins motor , 1000-1700 sabit tork aralığı veriyor , sıra dönüşlerde 1400-1800 rpm devir arası aktif kullanır.
Fiat sürücüsü , 1500-2200 rpm, Same 1600-2200, JD sürücüsü , 1500-1900 rpm, Ford 1700-2200 rpm , Kubota 1600-2000 rpm.
Bu motorların tork eğrileri yarım yay şeklinde oluyor, motor sıkışmalarda max tork noktasına zorluyor.
Yeni nesillerde 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm devirlerde sabit güç aralıkları var.
En az yakıt bölgesi devirleri 1400-1900 rpm ,
Same en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm , Fiat , 1900-2300 rpm , JD 1900 rpm , Ford 2100 rpm , Kubota 2000 rpm .
Case 115 U modele bir JD motor gibi gazlayan 1500-1900 rpm aralığını aktif kullanan bir sürücü bulmamız lazım, gardaşım.
Bizde NH T5 ile devam kararındayız, iş verimliliğimizi düşürmememiz için böyle kanaat getirdik.
Sabit tork aralığı kullanımından dolayı balye makinesinin tepkileri daha stabil oluyor.
Siz bilirsiniz, bütçe durumunuz bilir.
1800rpm in üstüne pek çıkamıyorum maalesef.Çıkarsam ibre canlı yayında düşüyor.İlgili konuda Powertech 4.5 lt motor modellerinin motor grafikleri mevcuttur.Final Tier4 Diesel Engines
https://www.youtube.com/watch?v=2VWB2JS3_pk İyi seyirler.www.trakkulup.net
Tork eğrisinin başlangıç eğimi , motorun tork artış yüzdesi , tork yedeklerini göstermektedir.
1900-2400 rpm aralığı, 500 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır.200 rpm sabit tork aralığı mevcuttur.
Tork eğrisinin yarım yay şekli gayet yerinde gözüküyor.
İlk modellerde sabit tork aralığı 1400-1600 rpm tercih edilmiş, sonrakiler de 1600-1800 rpm tercih edilmiş.
4 çeşit motor bulunuyor.
2100 rpm motor anma gücü görünüyor.
Pamuk toplama makinesi gibi güç gerektiren çalışmalarda normal 540 kuyruk mili kullanışlı olacaktır.
Ağır işlerde sabit güç aralığı içinde devir tercihi yerinde olur.
JD 6120R yolda boşta 1400 rpm devir kullanıyor, yükte 1900 rpm devir kullanıyor.
Motorun sabit tork aralığı 1300-1500 rpm aralığıdır.
Motorun modeline göre sabit tork aralığı 1400-1600 rpm ise boşta 1500 rpm ile 1600-1800 rpm ise 1700 rpm ile zor işte anma gücü 2100 rpm ile sabit güç aralığı 2400 rpm de bitiyor, 2400 rpm sonuna kadar kullanılabilir.