Case farmal 115 u yazılım uygulama


merhaba bende 115c ve 5 12 no pulluk kullanıyorum performansı sizinkiyle aynı diyebilirim
bu gün servis sahibi aradı bir yazılım işi vardı onu çözdük dedi hatta benimle birlikte alınan
bir 115c uygulamışlar 140 hp ye çıkardık gelip görün dediler
servis karacabey case yetkili servisi ününü duymuşsunuzdur
Bende karacabeyliyim.bahsettigin servis bizim servis.sen laracabeyin neresindensin
 
arazi şahinköyde ama ikamet karacabey
benide dün Maksut aradı
belki tanırsın biçerdöverci Şahin AYRAN ın 115c ya yaptık istersen gelin bakın deneyin dedi
ama u serisi için durum nrdir bilmiyorum
 
soft yazılımdan kastınız nedir.
Hard olan ile ne gibi bir farklılık var.
Soft yazılım limitlerı zorlamadan yapılır en ıyısı bence odur hard yazılımlar motordan alınabıleceknen yuksem kapasıteyı amaçlar eger traktör degilde binek araç olsa hard yazlımda aşırı sıkıştırmadıgın surece sıkıntı cıkarmadan kullanılabilir traktör surekli tarlada yukte çalışıyor soft yazılım iyidir işin ehli yere yaptırmanız sizin yararınıza olur.
 
Soft yazılım limitlerı zorlamadan yapılır. en ıyısı bence odur hard yazılımlar motordan alınabılecek en yüksek kapasıteyı amaçlar eger traktör degilde binek araç olsa hard yazlımda aşırı sıkıştırmadıgın surece sıkıntı cıkarmadan kullanılabilir traktör surekli tarlada yukte çalışıyor soft yazılım iyidir işin ehli yere yaptırmanız sizin yararınıza olur.
 
Peki yazılım ile hp arttırmak istedik diyelim ancak sonrasında memnun kalmazsak eski ayarlara geri dönebilir miyiz?

Yazılım ile hem tork hemde hp artıyor abi beyindeki dosyanı okuyor sonra o dosya üzerinden grafiklerle oynuyorlar sonra onu yüklüyor beğenmezsen orjinal haldeki dosyanı yükleyebiliyor Edirne merkezde yakın arkadaşım bu işi yapıyor Türkiye’nin önemli yazılım şirketlerinden Dr.ecu num bayiliğini aldı
 

Yazılım ile hem tork hemde hp artıyor abi beyindeki dosyanı okuyor sonra o dosya üzerinden grafiklerle oynuyorlar sonra onu yüklüyor beğenmezsen orjinal haldeki dosyanı yükleyebiliyor Edirne merkezde yakın arkadaşım bu işi yapıyor Türkiye’nin önemli yazılım şirketlerinden Dr.ecu num bayiliğini aldı

Sağol kardeşim, sen yaptıracaksin anladigim kadariyla, eğer memnun kalırsan belki biz de yaptiririz?
 
Yaptırcam kısmetse ama daha zamanı biz aldık traktörü gübre dışında garajdan çıkarmadık hala daha 8 saatte :) önce bizim mağzemelerle performansına bakıcam yakıta bakıcam ona göre yaptırırım

En doğru olanı budur yazılım sonrası farkları anlayabilmeniz için farklı ekipmanlarda devir ve hızları not edin mümkünse işlem sonrası karşılaştırması kolay olur
 
Aracın ,traktörün ;yakıt hava karışımı ,yanma odası ,turbo değerleri bu tarz ayarlamaları yöneten beyine yeni bir yazılım kurmaktır...dizel araçlarda %30 a varan güç ve tork kazandırır.traktörlerde de 1 vites artırma ve bayılmaları önler 10-20 hp arası artırır yazılıma göre Benim araçlarıma hep yaptırdığım bir uygulama tavsiye ederim traktörlerine yazılım uygulanabilen modele sahip olan arkadaşlara
Bu yazılımı yapan kim yozgat Kayseri civarında yapan varmı tel numaram 05427153376
 
Aracımda 160 bin km kullandım bir sorun yaşamadım yazılımın belirli değerleri var o değerli aşmadığın zorlamadığını sürece uzun vade de zararı olacağını düşünmüyorum açıkcası



170 hp için yazılım + intercool ve turboda değişim yada kanat modifiyesi gerekli Üniversite yıllarında bu sektörde 4 yılımı geçirdim
Dostum 4yil bu işlerle ugrasmissin Benim case110 yikamicilar intercool radyatörünu yikamislar gözleri n hepsi kapalı hararet yok yakıta yansirmi veya sıkıntı yaşatır mi ?
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20211203_114742_0.jpg
    IMG_20211203_114742_0.jpg
    167 KB · Görüntüleme: 19
Yazılım FPT 3,4 lt lik motorun sabit tork aralığını Fendth 942 modelde olduğu gibi dolgun hale getiriyor.
Steinbauer deki motor grafikleri ile benzer hale geliyor.
Motorun sabit tork aralığını 1400-1800 rpm den 1200-1800 rpm devirlere açar, sabit güç aralığını bir üst basamağa çıkarır.
Yazılım uygulamalarının çoğunda seri başı motora +30 hp , +100 n.m. artış yapılabiliyor.
Sabit tork aralığının 1000 rpm devirde bulunması motorun soğuk çalıştırılması durumlarını etkiler.
Çokta tavsiye edeceğimiz bir durum değildir, mühendislik olarak dizayn yapmayı güçleştirir.
Örneğin 800 rpm de rölanti gaz devri bulunan bir motor, soğuk çalıştırmada 200 rpm kadar devir yükselterek ve beyaz duman salarak kendini ısıtır.
Motor yeterli sıcaklığa gelince tekrardan kendini 800 rpm devire çeker.
Eski nesil motorlarda 550 rpm , 650 rpm , 700 rpm gibi rölanti devirleri vardı.
Sıkıştırma oranları 16:1 , 17,5:1 , 19:1 gibi oranlar kullanılırdı.
Yeni nesil motorlarda sıkıştırma oranları düşük kullanıldığından motor ilk çalıştırmada iki tam tur çevirerek rektefelik motor gibi çalışmaya başlıyor.
Otomatik jikle 200-300 rpm devir vererek motora yeterli avans veriyor.
Yük altında motorun başlangıç devirlerinin kullanılmaması gerekiyor.
Koltuğa oturduğumuzda rölanti gazın 200 rpm yükselmesi bu yüzdendir.
Rölanti devri 600 rpm devire alınsa karterde yeterli yağ basıncı oluşmayıp motor yağlaması gecikir, aşınma miktarları artar.
Tarımsal motor olarak 500 hp sınıfı motora ihtiyaç var mı?
Magnum 380 CVX model ile Fendth 942 model arasındaki fark,
ek güç üretiminde güç eğrisi tepe noktasının 1500 rpm devirde bulunmasıdır.
Fendth 828 de ise 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm sabit güç aralığı bulunmaktadır.
Mercedes 4140 kamyon motorunda ise 1500 rpm max tork tepesi , 1900 rpm max güç tepesi bulunmaktadır.
1900 rpm motor devrinde 400 hp güç veriyor.
Malzeme mukavemetleri , aşınmalar dikkate alınırsa motor anma gücünde optimum yağlama ve soğutmaya ayar verilebildiği gibi motorun max tork noktası 1500 rpm devirlere de optimum yağlama ve soğutma ayarları verilebiliyor.
Fendth 1050 Vario serisi ekstrem bir motor grafiği özelliği gösteriyor.
1100-1500 rpm sabit tork aralığı ve en az yakıt bölgesi devirleri , 1500-1700 rpm sabit güç aralığı devirleri sunuyor.
Tek devir 1300-1400 rpm aralığında en az yakıt çukuru içinde 2400 rpm torkla çalışıyor.
+400 hp motoruda pulluk sürümünde 5,5 km/h hızda motora yüklenmeden kullanmak gerekiyor.
Az yakıt tüketen, günlük 10 hektar gibi alanı sürebilecek nitelik bulunuyor.
Fendth 1050, 400 000 dolars,
Optum 300 , 200 000 dolars,
Bir elin nesi var, iki elin sesi var.
300 hp sınıfında ise 1300-1700 rpm aralığında sabit tork ve güç aralığı bulunan modeller olduğu gibi
1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı bulunan modellerde var.
Hangi tip motor grafiği kullanışlı olarak görülüyor.
Performans olarak 2400 n.m. %17 tork yedekli motorla , 1900 n.m. %30 tork yedekli motorun iş yapışında çok büyük fark olmayacaktır.
Motor grafiği Lamborghini R3.75 ile Fendth 942 , NH T5 115 çok benzer özellikte olduğundan 400 hp sınıfı daha cici görünüyor, efendim.
 
Dostum 4yil bu işlerle ugrasmissin Benim case110 yikamicilar intercool radyatörünu yikamislar gözleri n hepsi kapalı hararet yok yakıta yansirmi veya sıkıntı yaşatır mi ?
hararetle alakası olmaz.hava girişleri bir miktar kapandığından intercol görevini tam olarak yerine getirmez.senin hissedeceğin şekilde çekiş ve yakıtta fark olmaz.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt