Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??


Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

Arkadaşlar fabrika ayarları ile oynamak herkezin harcı değildir . servis haricinde böyle işlere girmeyin lütfen . ( n / h ) serviste ben 85 td ye tork arttırımına gidecektik fakat sonradan vaz geçtik . ama makinaya bağlayıp sibop ayarlarından yapıldığını biliyorum ( yüzde 10 cıvarı tork artışı oluyor ) . ama lütfen serviste bu işi yaptırın ben kendimde teknik personel olduğum için bu işleri iyi bilirim . herhangi bir olay halinde kimse arkasında durmuyor . ben olsam sorunu kökten çözmek için Mf 398 alır problemi kökten çözerim . bu benim şahsi fikrim . kolay gelsin
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

285 fergusonun motoru eski dodge 250 lerle aynı çünkü bizde doç vardı ordan biliyom daha sonraki doçlarda turbodizel massey 398 motoru var..285 in motoru 398 den büyük parçaları birbirine uymuyor ama 285 lere as 600lerin pistonları uyuyormuş farkı ise sekman sayısı fazla imiş ve çekişi arttırıyomuş yakıt düşüyomuş özellikle komprösörü çok yükseliyomuş buda rampa aşşa kaymayı azaltıyomuş....
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

248 Perkins Motorlara 600 Lük Doç Kamyon pistonu uyar,

Bi amca 175 Mf Sine rektefe de 188 gömleği ve 600 lük doç pistonu taktırmış, enjektörleri de değiştirmemiş az yakıt çok çekiş elde etmiş, üstelik traktörü balyada kullanıyormuş.
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

EROL AKGÜN link=topic=67541.msg770856#msg770856 date=1378316749' Alıntı:
Arkadaşlar fabrika ayarları ile oynamak herkezin harcı değildir . servis haricinde böyle işlere girmeyin lütfen . ( n / h ) serviste ben 85 td ye tork arttırımına gidecektik fakat sonradan vaz geçtik . ama makinaya bağlayıp sibop ayarlarından yapıldığını biliyorum ( yüzde 10 cıvarı tork artışı oluyor ) . ama lütfen serviste bu işi yaptırın ben kendimde teknik personel olduğum için bu işleri iyi bilirim . herhangi bir olay halinde kimse arkasında durmuyor . ben olsam sorunu kökten çözmek için Mf 398 alır problemi kökten çözerim . bu benim şahsi fikrim . kolay gelsin

saol öyle bişeyi zaten servisinden başka bi ustaya yaptırmayız dediğin gibi en garantiside servis motordan çok memnunuz değiştirme gib niyetimiz yok durduk yere borca girmek olmaz yani bu fazla bile geliyor o yüzden bununla emektarla devam :D
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

gocabolulu link=topic=67541.msg771025#msg771025 date=1378331790' Alıntı:
285 fergusonun motoru eski dodge 250 lerle aynı çünkü bizde doç vardı ordan biliyom daha sonraki doçlarda turbodizel massey 398 motoru var..285 in motoru 398 den büyük parçaları birbirine uymuyor ama 285 lere as 600lerin pistonları uyuyormuş farkı ise sekman sayısı fazla imiş ve çekişi arttırıyomuş yakıt düşüyomuş özellikle komprösörü çok yükseliyomuş buda rampa aşşa kaymayı azaltıyomuş....

bilgin için saol eğer dediğin gibi olursa gerçekten çok iyi olur bizede servisteki ustalar dedi isterseniz hp sini yükseltiriz rektefede diye babamda bende yaptırma niyetindeyiz ama rektefe ye 1 2 sene sonra girer :D
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

ÇeLişki_37 link=topic=67541.msg771029#msg771029 date=1378332352' Alıntı:
248 Perkins Motorlara 600 Lük Doç Kamyon pistonu uyar,

Bi amca 175 Mf Sine rektefe de 188 gömleği ve 600 lük doç pistonu taktırmış, enjektörleri de değiştirmemiş az yakıt çok çekiş elde etmiş, üstelik traktörü balyada kullanıyormuş.

peki daha sonralarda herhangi bir sorun olmuşmu bilgin varmı bu konuda gerçi herşey iyi bi ustaya bakıyo sağlam yaptımı olmazdır bence
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

mff 285 sss link=topic=67541.msg771392#msg771392 date=1378408514' Alıntı:
peki daha sonralarda herhangi bir sorun olmuşmu bilgin varmı bu konuda gerçi herşey iyi bi ustaya bakıyo sağlam yaptımı olmazdır bence

Traktörü kaç yılında aldığını bilmiyorum, ilk önce biçerdöver almış, MF 148 traktörü varmış onu satıp 175 almış, 3. vites seri dişlisiymiş ilk önce onun orjinalini bulup taktırmış seri dişlisi varken balyada takviye 3 kullanamıyormuş seri 1 den daha hızlı oluyormuş. Sonra oğlu biçerdöverle biçerken arkasından balya yapıyormuş. 1555 ve ya 1545 olması lazım biçer döverin modeli ilk başladığında 17-18 bin dönüm biçiyormuş sezonda, bunun çoğunun balyasını da kendisi bağlıyormuş. 3 sene felan kullandıktan sonra traktörü rektefe ye koymuş, 185 yapılır mı diye sormuş ustaya, 185 olmaz 188 olur demişler, 175 e 188 gömleği takmışlar, orjinal 600 Lük DOÇ Kamyon pistonu takmışlar uyuşuyormuş, enjektörleride değiştirmemişler orjinal kalmış. 175 gibi yakıp çok daha fazla çekiyormuş. 2007 de sıfır başak alınca balya makinesi ile traktörü satmış. Garanti bi 15 yılı var bu işte bi sorun yaşamamış. Şuan kendi işini görmek için eski model bir VOLVO biçerdöver var kapısında. Sağlık sorunları nedeni ile bu sezon kendi ekinini bile başkasına biçtirmiş. Kulakları çınlasın çok hoş sohbeti vardı.
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

ÇeLişki_37 link=topic=67541.msg771464#msg771464 date=1378413107' Alıntı:
Traktörü kaç yılında aldığını bilmiyorum, ilk önce biçerdöver almış, MF 148 traktörü varmış onu satıp 175 almış, 3. vites seri dişlisiymiş ilk önce onun orjinalini bulup taktırmış seri dişlisi varken balyada takviye 3 kullanamıyormuş seri 1 den daha hızlı oluyormuş. Sonra oğlu biçerdöverle biçerken arkasından balya yapıyormuş. 1555 ve ya 1545 olması lazım biçer döverin modeli ilk başladığında 17-18 bin dönüm biçiyormuş sezonda, bunun çoğunun balyasını da kendisi bağlıyormuş. 3 sene felan kullandıktan sonra traktörü rektefe ye koymuş, 185 yapılır mı diye sormuş ustaya, 185 olmaz 188 olur demişler, 175 e 188 gömleği takmışlar, orjinal 600 Lük DOÇ Kamyon pistonu takmışlar uyuşuyormuş, enjektörleride değiştirmemişler orjinal kalmış. 175 gibi yakıp çok daha fazla çekiyormuş. 2007 de sıfır başak alınca balya makinesi ile traktörü satmış. Garanti bi 15 yılı var bu işte bi sorun yaşamamış. Şuan kendi işini görmek için eski model bir VOLVO biçerdöver var kapısında. Sağlık sorunları nedeni ile bu sezon kendi ekinini bile başkasına biçtirmiş. Kulakları çınlasın çok hoş sohbeti vardı.

bilgin için saol bizim köydeki 175lerde öyle seri dişli olduğu için takviye 3 seri 1 den hızlı o zman sorun çıkmamış demk ki bu güzel az yakıt çok iş gerçekten çok iyi olur şimdi yaptırmış olsam bende o adamın gibi mi yaptırsam acaba enjektörlerin aynı kalıp pistonun değişmesi gibi bu konuyu servise detaylı bi şekilde sorayım bakalım ne diycekler.
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

mff 285 sss link=topic=67541.msg771540#msg771540 date=1378448395' Alıntı:
bilgin için saol bizim köydeki 175lerde öyle seri dişli olduğu için takviye 3 seri 1 den hızlı o zman sorun çıkmamış demk ki bu güzel az yakıt çok iş gerçekten çok iyi olur şimdi yaptırmış olsam bende o adamın gibi mi yaptırsam acaba enjektörlerin aynı kalıp pistonun değişmesi gibi bu konuyu servise detaylı bi şekilde sorayım bakalım ne diycekler.
dikiş tutturamassan motoru satmak zorunda kalırsın ok-*-s
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

mff 285 sss link=topic=67541.msg771540#msg771540 date=1378448395' Alıntı:
bilgin için saol bizim köydeki 175lerde öyle seri dişli olduğu için takviye 3 seri 1 den hızlı o zman sorun çıkmamış demk ki bu güzel az yakıt çok iş gerçekten çok iyi olur şimdi yaptırmış olsam bende o adamın gibi mi yaptırsam acaba enjektörlerin aynı kalıp pistonun değişmesi gibi bu konuyu servise detaylı bi şekilde sorayım bakalım ne diycekler.

Ama gömlekte değişecek heralde, başka bi balyacı geldi bi sene bize MF 175 vardı o adam da da oda balya yapıyordu, motora para harcadım normal 175 değil diyodu, sanırım oda öyle bişey yaptırmıştı o zaman 11-12 yaşımdaydım kafam basmıyodu aklımda bitek o kaldı, bana devir saatini gösteriyodu sapın en kalın yerinde bile 1900 devirden 1 milim aşa inmiyodu çok dehşet bi motordu kendi ağırlık felan takmıştı.

Sağlam bi usta yaparsa hiç sıkıntı olmaz, ustaya bağlı herşey, forumda bi ara bloğa dikiş mevzusu açılmıştı bi abi ustanın orjinal gibi dikiş attığını söylüyodu buda onun gibi usta var usta var.
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

gocabolulu link=topic=67541.msg771861#msg771861 date=1378499877' Alıntı:
Bloğa dikiş işini Düzcede yapıyolar ben anlatmıştım geçen yine gördüm adam sürekli bu işi yapıyo..

Aynen abi senın anlattığını hatırladım ama tam emin olamadım ondan yazmadım, usta var usta var yani.
 
Ynt: Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ??

ÇeLişki_37 link=topic=67541.msg771612#msg771612 date=1378460987' Alıntı:
Ama gömlekte değişecek heralde, başka bi balyacı geldi bi sene bize MF 175 vardı o adam da da oda balya yapıyordu, motora para harcadım normal 175 değil diyodu, sanırım oda öyle bişey yaptırmıştı o zaman 11-12 yaşımdaydım kafam basmıyodu aklımda bitek o kaldı, bana devir saatini gösteriyodu sapın en kalın yerinde bile 1900 devirden 1 milim aşa inmiyodu çok dehşet bi motordu kendi ağırlık felan takmıştı.

Sağlam bi usta yaparsa hiç sıkıntı olmaz, ustaya bağlı herşey, forumda bi ara bloğa dikiş mevzusu açılmıştı bi abi ustanın orjinal gibi dikiş attığını söylüyodu buda onun gibi usta var usta var.

aynen dediğin gibi usta var usta var ben bunu detaylı bi şekilde araştrıcam birden fazla servise sorarım bakalım ne diycekler ona göre rektefe zamanı geldiğinde gerekeni düşünürür
 

Benzer Konular