BAŞAK 2073 HARARET GÖSTERGESİ

Gösterge de ;
1 no lu nokta 50 C ,
2 no lu nokta 75 C ,
3 no lu nokta 87 C ,
4 no lu nokta 100 C ,
5 no lu nokta 110 C ,
6 no lu noktayı bilemedim. :(
Orijinal termostatlar 87 C , dir ama genelde 71 C veya 76 C termostat kullanılıyor , radyatör geniş gözlü takanlarda olur.
Soğutma suyu 15 lt olduğundan 2 tane 3 lt lik antifriz kullanımı gerekebilir, kaynama sıcaklığını 108 C ye getirir.
Kırmızıya gelince motor dinlendirme yaparak çok sürdük, bir şey olmaz, 5 no lu noktayı geçip buhara dönerse conta yanar.
İyi tutunan bir traktör olduğundan patinaj pedalı çok nadir durumlarda kullanılır.
Traktörde kabin varsa Steyr 768 , arka jant göbek ağırlıklarının ortadakini sökmek, sürümde patinaj ortalamasını %10 tutturabilmek için gereklidir.
Tenteli ve kuru balata varsa 3 çift jant göbek ağırlığı gerekir.
Disk fren olan modellerde iki çift jant ağırlığı genelde yeterli olur, fren balatalarının ağırlığı eklendiğinden 3. çift ağırlığa pek gerek duyulmaz.
Göstergenin 2 veya 3 konumunda olması termostat tercihidir.
Kışın, traktörün sıcak havası rot kolu boşluklarından gelerek ayaklarımızı iyi ısıtıyor , yazın yalıtım yapmak gerekiyor.
Traktörün kışın iyi ısınması için önüne boş yem çuvalı kapatırız.
 
Gösterge de ;
1 no lu nokta 50 C ,
2 no lu nokta 75 C ,
3 no lu nokta 87 C ,
4 no lu nokta 100 C ,
5 no lu nokta 110 C ,
6 no lu noktayı bilemedim. :(
Orijinal termostatlar 87 C , dir ama genelde 71 C veya 76 C termostat kullanılıyor , radyatör geniş gözlü takanlarda olur.
Soğutma suyu 15 lt olduğundan 2 tane 3 lt lik antifriz kullanımı gerekebilir, kaynama sıcaklığını 108 C ye getirir.
Kırmızıya gelince motor dinlendirme yaparak çok sürdük, bir şey olmaz, 5 no lu noktayı geçip buhara dönerse conta yanar.
İyi tutunan bir traktör olduğundan patinaj pedalı çok nadir durumlarda kullanılır.
Traktörde kabin varsa Steyr 768 , arka jant göbek ağırlıklarının ortadakini sökmek, sürümde patinaj ortalamasını %10 tutturabilmek için gereklidir.
Tenteli ve kuru balata varsa 3 çift jant göbek ağırlığı gerekir.
Disk fren olan modellerde iki çift jant ağırlığı genelde yeterli olur, fren balatalarının ağırlığı eklendiğinden 3. çift ağırlığa pek gerek duyulmaz.
Göstergenin 2 veya 3 konumunda olması termostat tercihidir.
Kışın, traktörün sıcak havası rot kolu boşluklarından gelerek ayaklarımızı iyi ısıtıyor , yazın yalıtım yapmak gerekiyor.
Traktörün kışın iyi ısınması için önüne boş yem çuvalı kapatırız.
6. Nolu Nokta sanayi olsa gerek hocamz😀
 
Gösterge de ;
1 no lu nokta 50 C ,
2 no lu nokta 75 C ,
3 no lu nokta 87 C ,
4 no lu nokta 100 C ,
5 no lu nokta 110 C ,
6 no lu noktayı bilemedim. :(
Orijinal termostatlar 87 C , dir ama genelde 71 C veya 76 C termostat kullanılıyor , radyatör geniş gözlü takanlarda olur.
Soğutma suyu 15 lt olduğundan 2 tane 3 lt lik antifriz kullanımı gerekebilir, kaynama sıcaklığını 108 C ye getirir.
Kırmızıya gelince motor dinlendirme yaparak çok sürdük, bir şey olmaz, 5 no lu noktayı geçip buhara dönerse conta yanar.
İyi tutunan bir traktör olduğundan patinaj pedalı çok nadir durumlarda kullanılır.
Traktörde kabin varsa Steyr 768 , arka jant göbek ağırlıklarının ortadakini sökmek, sürümde patinaj ortalamasını %10 tutturabilmek için gereklidir.
Tenteli ve kuru balata varsa 3 çift jant göbek ağırlığı gerekir.
Disk fren olan modellerde iki çift jant ağırlığı genelde yeterli olur, fren balatalarının ağırlığı eklendiğinden 3. çift ağırlığa pek gerek duyulmaz.
Göstergenin 2 veya 3 konumunda olması termostat tercihidir.
Kışın, traktörün sıcak havası rot kolu boşluklarından gelerek ayaklarımızı iyi ısıtıyor , yazın yalıtım yapmak gerekiyor.
Traktörün kışın iyi ısınması için önüne boş yem çuvalı kapatırız.
Bilgiler için teşekkürler üstat işimize yarayacak
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular