İki yabalı balye makinesi ;
Ot bağlamada ot yoğunluğuna göre 30-50 kw kuyruk mili gücü ister.
Saman balyesi bağlamada 50-60 kw kuyruk mili gücü gerekir.3 yabalı makine için güç gereksinimleri yükselir.
Fiat 80 66 S , 56 kw , 2000 rpm motor devrinde kuyruk mili gücü vardır.Saman balyesi bağlamada başarılıdır.
Fiat 55 56 S , 37 kw , 2000 rpm motor devrinde kuyruk mili gücü vardır.Ot balyesi bağlamada yeterlidir.
Fiat 70 66 S , 50,5 kw , Fiat 70 56 , 52,5 kw kuyruk mili gücü vardır.
Fiat motor karakteristiği; 1500 devir max tork , 1900-2300 devir sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesidir.
Doğal olarak motoru 1800 rpm devirde kuyruk mili ile çalışmaya zorlamak en az yakıt bölgesi içinden çıkmak olacaktır.
Gür sap olan alanlarda motor gücü yüksek olan modeli kullanmak daha iyi sonuç verecektir.
Fiat 70 56, 230 n.m. torka sahiptir. Case JX 75 C 309 n.m. torka sahiptir.
Case JX 75 C, max tork noktası üzerinde 1600-1700 devirlerde gücü üretirken, Fiat 70 56 S , 2200 devirde gerekli gücü üretmektedir.Motor dizayn tercihidir.
Perkins ve Steyr motorlar 1800 rpm devirde en az yakıt noktası ve motor yük dengeleme devirlerine sahiptir.
Motor dizaynları farklı olduğu için değişime gitmeye gerek yoktur.
Ekonomik kuyruk mili devri kullanımı ve motor grafikleri üzerine notlar ;
Balye bağlayacak motorda genel dizayn olarak sabit güç aralığı bulunmasını tercih ederim.
Emektar 640, 2200 rpm devirde , 1900-2300 rpm, 400 rpm sabit güç aralığı altında güzel çalışır.
Motor zamanlama kayıpları , sabit tork ve güç aralığı boyları tercihlerimi etkiler.
JD 2130, 245 n.m. tork, 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç verir.
Kısa devir çalışmalı olması güzel , 300 devir aralıklı vites geçişi yoktur.
JD 6115 MC , 520 n.m. tork ,1100-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
Deuthz 5125 , 500 n.m. tork , 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı var.
3 yabalı balye makinesi için gayet yeterli duruyorlar.
Operatör için sadece kullanılacak devir aralıkları yeri değişir.
Zamanlama kayıpları motorlar için benzer olur.
JD 6115 MC, daha düşük devirlerde kullanıldığı için malzeme mukavemeti açısından daha uzun motor ömrüne sahip olabilir.
Deuthz daha yüksek devir aralığında çalıştığından motor ömrü için blokta farklı malzeme kullanmak ister.
2 yabalı makine ile ekonomik devirde kullanırsak turboya yük bindiririz. Ani yüklenmelerde turbonuz zarar görebilir.
Sabit güç aralığı içinde tork eğrileri azalan şekildedir, sap tıkanmalarında motor devri düşerken tork artar sıkışmayı önler.
Sabit tork aralığı içinde balye yaparsak motor esnemez, çünkü tork sabittir, yabaları kırarız.
Perkins motorda 1000-1700 rpm sabit tork aralığı içinde 1400 devirle balye basamayız.
1800 devirde 2. en az yakıt noktası var, sabit güç aralığı da bulunmuyor.
Kubota ne yapıyor?
MX serilerinde tork 1000-2000 devir arası yükseliyor, 2000-2600 devir arası düşüyor , güç 2600 devire yükselen şekilde , 2000 devir motor yük dengeliyor.
MGX2 serilerinde 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2600 devir arası azalıyor, güç 2600 devire yükselen şekilde , 2000 devir motor yük dengeliyor.
MGX4 serilerinde 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2600 devir arası azalıyor , 2000-2500 devir sabit güç aralığı veriyor, 2000 devir motor yük dengeliyor.
Motorun çalışma devir aralıkları çok uzun olduğundan motorun zamanlama kayıpları çok fazladır.
Sabit tork ve güç çalışma devirleri JD 6 MC serisinde olduğu gibi birbirine yakın olmalıdır.
Sabit tork aralığı 1200-1800 rpm, sabit güç aralığı 1800-2300 rpm gibi konumlanırsa HAH İŞTE o zaman bu motor 3 yabalı makine çalıştırır, ves selam.
Ot bağlamada ot yoğunluğuna göre 30-50 kw kuyruk mili gücü ister.
Saman balyesi bağlamada 50-60 kw kuyruk mili gücü gerekir.3 yabalı makine için güç gereksinimleri yükselir.
Fiat 80 66 S , 56 kw , 2000 rpm motor devrinde kuyruk mili gücü vardır.Saman balyesi bağlamada başarılıdır.
Fiat 55 56 S , 37 kw , 2000 rpm motor devrinde kuyruk mili gücü vardır.Ot balyesi bağlamada yeterlidir.
Fiat 70 66 S , 50,5 kw , Fiat 70 56 , 52,5 kw kuyruk mili gücü vardır.
Fiat motor karakteristiği; 1500 devir max tork , 1900-2300 devir sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesidir.
Doğal olarak motoru 1800 rpm devirde kuyruk mili ile çalışmaya zorlamak en az yakıt bölgesi içinden çıkmak olacaktır.
Gür sap olan alanlarda motor gücü yüksek olan modeli kullanmak daha iyi sonuç verecektir.
Fiat 70 56, 230 n.m. torka sahiptir. Case JX 75 C 309 n.m. torka sahiptir.
Case JX 75 C, max tork noktası üzerinde 1600-1700 devirlerde gücü üretirken, Fiat 70 56 S , 2200 devirde gerekli gücü üretmektedir.Motor dizayn tercihidir.
Perkins ve Steyr motorlar 1800 rpm devirde en az yakıt noktası ve motor yük dengeleme devirlerine sahiptir.
Motor dizaynları farklı olduğu için değişime gitmeye gerek yoktur.
Ekonomik kuyruk mili devri kullanımı ve motor grafikleri üzerine notlar ;
Balye bağlayacak motorda genel dizayn olarak sabit güç aralığı bulunmasını tercih ederim.
Emektar 640, 2200 rpm devirde , 1900-2300 rpm, 400 rpm sabit güç aralığı altında güzel çalışır.
Motor zamanlama kayıpları , sabit tork ve güç aralığı boyları tercihlerimi etkiler.
JD 2130, 245 n.m. tork, 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç verir.
Kısa devir çalışmalı olması güzel , 300 devir aralıklı vites geçişi yoktur.
JD 6115 MC , 520 n.m. tork ,1100-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
Deuthz 5125 , 500 n.m. tork , 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı var.
3 yabalı balye makinesi için gayet yeterli duruyorlar.
Operatör için sadece kullanılacak devir aralıkları yeri değişir.
Zamanlama kayıpları motorlar için benzer olur.
JD 6115 MC, daha düşük devirlerde kullanıldığı için malzeme mukavemeti açısından daha uzun motor ömrüne sahip olabilir.
Deuthz daha yüksek devir aralığında çalıştığından motor ömrü için blokta farklı malzeme kullanmak ister.
2 yabalı makine ile ekonomik devirde kullanırsak turboya yük bindiririz. Ani yüklenmelerde turbonuz zarar görebilir.
Sabit güç aralığı içinde tork eğrileri azalan şekildedir, sap tıkanmalarında motor devri düşerken tork artar sıkışmayı önler.
Sabit tork aralığı içinde balye yaparsak motor esnemez, çünkü tork sabittir, yabaları kırarız.
Perkins motorda 1000-1700 rpm sabit tork aralığı içinde 1400 devirle balye basamayız.
1800 devirde 2. en az yakıt noktası var, sabit güç aralığı da bulunmuyor.
Kubota ne yapıyor?
MX serilerinde tork 1000-2000 devir arası yükseliyor, 2000-2600 devir arası düşüyor , güç 2600 devire yükselen şekilde , 2000 devir motor yük dengeliyor.
MGX2 serilerinde 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2600 devir arası azalıyor, güç 2600 devire yükselen şekilde , 2000 devir motor yük dengeliyor.
MGX4 serilerinde 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1600-2600 devir arası azalıyor , 2000-2500 devir sabit güç aralığı veriyor, 2000 devir motor yük dengeliyor.
Motorun çalışma devir aralıkları çok uzun olduğundan motorun zamanlama kayıpları çok fazladır.
Sabit tork ve güç çalışma devirleri JD 6 MC serisinde olduğu gibi birbirine yakın olmalıdır.
Sabit tork aralığı 1200-1800 rpm, sabit güç aralığı 1800-2300 rpm gibi konumlanırsa HAH İŞTE o zaman bu motor 3 yabalı makine çalıştırır, ves selam.