6 Serisi TTV Agrotron (6190 TTV - 6210 TTV): HER AÇIDAN DAHA YÜKSEK PERFORMANS Almanya'da üretilen yeni 6 Serisi TTV, üstün güvenilirliği ve konforunun yanı sıra düşük yakıt ve işletme mal
www.deutz-fahr.com
Motor gücü,
Nominal, 101,1 kw , maksimum, 105,9 kw, 663 n.m. tork , tork yedeği %33 olarak verilmiş.
1100-1900 rpm arası 800 rpm sabit tork aralığı dense de 1200-1800 rpm sabit tork aralığı çizgisi daha stabil duruyor.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm de , gayet uygundur.
Max güç tepesi 1900 rpm de , max çalışma devri 2100 rpm de bitiyor gibi gösterilse de son çalışma devri 2400 rpm olur.
Sabit güç aralığı devirleri bulunmuyor.
6165.4 modelde ek güç arttırımı bulunuyor, max tork 699 n.m. tork yedeği %28 ,
Ek güç arttırımında 1900-2200 rpm sabit güç aralığı verebilecek şekilde motor haritası iyileşiyor.
50 Eco yol vitesi , 1969 rpm ve 1530 rpm , devir konumları iyi tercih edilmiş.
40 Eco yol vitesi , 1575 rpm ve 1224 rpm , devirler ekipman taşımada uygun tercih edilmiş.
Sabit tork aralığı 1200 rpm den sonra canlı çekiş olarak kendini gösterir.
Traktör genel ağırlığı olarak yüksüz 7080 kg olduğundan 6165.4 , nominal 120 kw , max 125,8 kw , 699 n.m. torku bulunan model uyumlu gibi duruyor.
Sulu tarım için 6185 TTV model daha uygun olabilir.
7250 TTV modelde tork eğrisi 1200 rpm de başlıyordu ama yay şeklindeydi, 1300-1500 rpm sabit tork aralığı olduğundan yol vitesinin devir konumunu 1400 rpm tercih etmiştik,
Nakliye çalışmalarında 6145.4 model , tork yeterli 663 n.m. gibi olsa da motorun beygir sayısı az olduğundan yüklü rampa çıkışlarda motor kesilebilir, güç kesintisi belki hissettirmez ama 5. yol vitesi ile düz yolda yüklü hızlanamamak gibi huyu olabilir.
Sabit güç aralığının olmayışı , katı gübre dağıtma römorkunda sinmelere neden olabilir , yem karma makinesinde ise daha tasarruflu yakıt tüketimi olabilir.
Helikopter ot toplama tırmığında, havalı mibzerde kullanım iyi olabilir.
Dip patlatan çekimlerinde ise traktörün pek yürüyebileceğini sanmıyoruz.