Ynt: 6 METRE !.. Hidrolik Kollara Takılan Asılı Tip Mibzer ???
O motora bizde, forumdan bi arkadaşda yöneldi vazgeçtik.. bi usta sorunlu dedi öylece kaldı.. haberin olsun!
Yımaz dün Çorumdan geçerken.. İLK defa 7211/yeni kasa 7441/6441 ve 8441 ' i yakından inceledim..
Ülkemizde en çok zetor olan yerlenden biri Çorum.. anlata anlata bitiremediler.. bazılarına inanmakta zorlandım.. hatta merak edene sorana telefonunuzu veririm bak ona göre dedim..
asıl olarak 6441 ' i yakından inceleyince 62 bg ile o bize göre imkansız hareketleri işleri (95 bg tümoya çektirmiyo kendini paylaştım videoyu) nasıl yapabildiğini kendimce çözdüm..
Burası biraz uzun ama önemli.. bu anlaşıldımı senin 'bu nasıl mühendislik' de anlaşılıyo.. şöyleki zetorda bence 'ters mantık' var.. forumda zekhes vardı oda 'son komünist' diyodu zetora.. yani tam eşitlikçi, hepsi bir
Zetor 70/120 bg arasında kendi üretimi AYNI kabinini kullanıyo.. yalnız bunu malzemeden çalmak, fiyat düşürmek için 70 ' liğin kabini 120 ' liğe de koymak şeklinde değil! tam tersine 120 ' lik kabini 70 ' liğe kadar koymak şeklinde yapıyo.. bu yaşıma kadar hacim genişlik olarak ne daha genişini gördüm, nede göreni gördüm..
İşin daha incesi garibi.. bunu sadece kabinde değil TÜM ana parçalarda yapıyo.. tek kalem/tek kalite/tek fabrikadan traktör üretiyo.. aynı ebat/aynı tonaj/aynı kalıp.. böylece;
*başka tüm firmalarda duyabileceğin şu modeli iyi ama şu modele yaklaşma sözü zetorda geçersiz kalıyo.. hepsi aynı hepsi tek kalite.. fasonu/şu ülke üretimi/tutulmayan modeli diye bişey yok! hepsi motor gibi motor hepsi zetor..
*ayrıca 62 bg bi zetor kamera şakası gibi işlere imza atabiliyo.. mesela 6441 üzine 8441 yaz kimse anlamaz zaten %99 aynılar..
*bunun ispatı şu.. zetorda 60-100 bg arası her 10 ' ar dilimde ülke girişi SADECE 1200 avro civarı cüzi bi fark var demişlerdi.. çünkü pompa/lastik ebatları hariç zaten aynı motorlar..
yani hiçbir şey tesadüf değil.. yılların emeği var her başarıda..
Biraz uzun oldu ama benimde kafamda 1 yıldır çözmekte zorlandığım bi konu aydınlandı.. 6441 ' i yakından görmen yeterli zaten o videolara inanmak için.. bide ön burun ağırlıklar dışında hemen onların arkasında orjinal fabrikasyon gizlenmiş onarın bi yarısı kadar daha ağırlık var eğilip baktım.. yani arka kollar çok güçlü ama burunda ağır.. böylece o mibzeri duymuyo.. 2 tepeleme gübre römorkunu çekebiliyo.. tabi bunda TÜM parçaları kendinin üretmesinin asıl olayın orjinallik olduğunu da unutmadan ekleyelim..
aklım bu kadarına eriyo.. her türlü eleştiri/katkıya açığız
Allah nasip etse elimde imkan olsa direk Çeklere gider neyder eder o motoru ülkeye sokarım.. vesselam.
O motora bizde, forumdan bi arkadaşda yöneldi vazgeçtik.. bi usta sorunlu dedi öylece kaldı.. haberin olsun!
Yımaz dün Çorumdan geçerken.. İLK defa 7211/yeni kasa 7441/6441 ve 8441 ' i yakından inceledim..
Ülkemizde en çok zetor olan yerlenden biri Çorum.. anlata anlata bitiremediler.. bazılarına inanmakta zorlandım.. hatta merak edene sorana telefonunuzu veririm bak ona göre dedim..
asıl olarak 6441 ' i yakından inceleyince 62 bg ile o bize göre imkansız hareketleri işleri (95 bg tümoya çektirmiyo kendini paylaştım videoyu) nasıl yapabildiğini kendimce çözdüm..
Burası biraz uzun ama önemli.. bu anlaşıldımı senin 'bu nasıl mühendislik' de anlaşılıyo.. şöyleki zetorda bence 'ters mantık' var.. forumda zekhes vardı oda 'son komünist' diyodu zetora.. yani tam eşitlikçi, hepsi bir
Zetor 70/120 bg arasında kendi üretimi AYNI kabinini kullanıyo.. yalnız bunu malzemeden çalmak, fiyat düşürmek için 70 ' liğin kabini 120 ' liğe de koymak şeklinde değil! tam tersine 120 ' lik kabini 70 ' liğe kadar koymak şeklinde yapıyo.. bu yaşıma kadar hacim genişlik olarak ne daha genişini gördüm, nede göreni gördüm..
İşin daha incesi garibi.. bunu sadece kabinde değil TÜM ana parçalarda yapıyo.. tek kalem/tek kalite/tek fabrikadan traktör üretiyo.. aynı ebat/aynı tonaj/aynı kalıp.. böylece;
*başka tüm firmalarda duyabileceğin şu modeli iyi ama şu modele yaklaşma sözü zetorda geçersiz kalıyo.. hepsi aynı hepsi tek kalite.. fasonu/şu ülke üretimi/tutulmayan modeli diye bişey yok! hepsi motor gibi motor hepsi zetor..
*ayrıca 62 bg bi zetor kamera şakası gibi işlere imza atabiliyo.. mesela 6441 üzine 8441 yaz kimse anlamaz zaten %99 aynılar..
*bunun ispatı şu.. zetorda 60-100 bg arası her 10 ' ar dilimde ülke girişi SADECE 1200 avro civarı cüzi bi fark var demişlerdi.. çünkü pompa/lastik ebatları hariç zaten aynı motorlar..
yani hiçbir şey tesadüf değil.. yılların emeği var her başarıda..
Biraz uzun oldu ama benimde kafamda 1 yıldır çözmekte zorlandığım bi konu aydınlandı.. 6441 ' i yakından görmen yeterli zaten o videolara inanmak için.. bide ön burun ağırlıklar dışında hemen onların arkasında orjinal fabrikasyon gizlenmiş onarın bi yarısı kadar daha ağırlık var eğilip baktım.. yani arka kollar çok güçlü ama burunda ağır.. böylece o mibzeri duymuyo.. 2 tepeleme gübre römorkunu çekebiliyo.. tabi bunda TÜM parçaları kendinin üretmesinin asıl olayın orjinallik olduğunu da unutmadan ekleyelim..
aklım bu kadarına eriyo.. her türlü eleştiri/katkıya açığız
Allah nasip etse elimde imkan olsa direk Çeklere gider neyder eder o motoru ülkeye sokarım.. vesselam.