Biz rampa bayır 35 lere 6 7 tonluk takıuoz
trakyada 10 ton buğday taşitıyorlar her yer düz .)
7 ton ezer geçer 50 HP yiTraktörlerin istiap hadleri genelde çamurluk üzerinde etiketle yazar.Düz arazide asfalt zeminde 10 ton pancar römorku çeken motorlar var, fakat uygun değildir.Römork sağlamsa, lastikleri iyiyse taşır.
İstiap haddi (frenli çekilebilir kütle) genelde 9000 kg civarlarındadır.2 ton römork gelse 7 ton yük atılabilir(asfalt düz zemin).Trafiği aksatmamak ve güvenli hareket etmek için 5000 kg'dan fazlasını önermem.
%40 eğimli 100 metre uzunluğunda asfalt rampada römork+yük;7500 kg üstünü gördümü tutunma problemi başlar, yük rampada geri asılır,ikinci kişi takozla römorku takip eder, sıkıştınızmı takoz konur, yoksa tehlikeli olur, denemeyin derim.
Asfalt rampada , 4 ton yük + 1,5 ton sofralı römork ,7 ton ezer geçer 50 HP yi
7 ton yük 3.5 ton römork yükünü römork freninde usta birisi belki indirir rampadan. Ofis sırasında düz yolda 4 romorku çekiyor 50 HP ama ben en kotu ihtimali düşündüm. Ben 285 s ile 18 ton yükü pehlivan çeki ve römork freni ile tarladan ofise götürdüm ama bu her zaman olmaz genele yayilamaz. Rampa aşağı 50 HP traktör tarla yolunda tost olur gider. Ama bazen mecbur kaldım pehlivan ceki yaptın. Ön ağırlıktan pehlivan cekiye zincir çekip römorku köye gotrudum gibi durumlar genele dahil olmazAsfalt rampada , 4 ton yük + 1,5 ton sofralı römork ,
MF 240 yol 1. vites ile bayılıp stop ediyordu.
Takviye 3. vites , arışa da 9 delik demirle üst çekiye sıkıştırarak hidrolik yaparsak çıkarabiliyor.
Erkunt 58 E ,
3,5 ton odun yüklü + 1500 kg römork , kumlu dağ yolunda alt çekide eşelenerek çıkıyor.
Steyr 8053 S , 2850 kg traktör genel ağırlığı var.
Sadice motor gücüne göre yorum eksik kalır.
Yaglitohumlar kantarindan inerken 3.5 ton çiçek yüklü 50 HP nevholland fren yapınca katladı surucu ahir yaralandi hastaneye kaldırdık. Adam bictirmis yüklemiş getirmiş ama o yükün o araca uygun olduğu anlamına gelmiyor işte olmadık yerde çıkıyor meydanaAsfalt rampada , 4 ton yük + 1,5 ton sofralı römork ,
MF 240 yol 1. vites ile bayılıp stop ediyordu.
Takviye 3. vites , arışa da 9 delik demirle üst çekiye sıkıştırarak hidrolik yaparsak çıkarabiliyor.
Erkunt 58 E ,
3,5 ton odun yüklü + 1500 kg römork , kumlu dağ yolunda alt çekide eşelenerek çıkıyor.
Steyr 8053 S , 2850 kg traktör genel ağırlığı var.
Sadice motor gücüne göre yorum eksik kalır.yag
Boş tozlu toprak yol , 5 tonluk , 1,5 ton ağırlıkta römork , önünde MF 135 , %40 gibi eğimli yolda inerken traktörün tekerler ters dönmeye başladı , yarı yolda üstündeki şoför kenara atladı.Yağlı tohumlar kantarından inerken 3.5 ton çiçek yüklü 50 HP newholland fren yapınca katladı sürücü ağır yaralandı, hastaneye kaldırdık. Adam biçtirmiş yüklemiş getirmiş ama o yükün o araca uygun olduğu anlamına gelmiyor işte olmadık yerde çıkıyor meydana