motor 1.7..
1.6 olunca vergi-gümrük birden düşüyormuş galiba..
evet biraz pahalı gibi..
sağlamlık derken;
KAPORTA çok çok sağlam.. bize vaktiyle bi doblo çarptı bizim sağ arka yandan tam 90 derece açıyla.. yaklaşık arka sağ tekerin tam ordan.. kimsenin burnu kanamadı şükür.. onlar şoka girdi.. bizde kemerde bağlıydı hiç bişe olamamış gibi indik.. biz onlara koştuk yardıma.. o pert oldu çekici aldı götürdü.. biz yedek lastiği taktık jant eğilmişti devam.. bikaç hafta öyle kazalı gezdik.. sonra diğer kaynak-düzeltme işlerini yaptık..
motor-şanzıman; orta şeker biraz doğan-şahin gibi.. ama parça hem bol hem ucuz.. tamiri basit ucuz.. hele Ankara da süper bi ustası vardı o zaman.. duruyorsa yapamayacağı iş yok.. çok da uygundu.. özel servisten çok çok iyiydi.. son çare ona giderdik o zaman hemen hallederdi..
NİVAyı 40 yıldır EFSANE eden şey.. arazideki mükemmel gidişidir.. bildiğin ata binmiş geziyon gibi gider..
parasına göre fayda/masraf olarak EN iyi gerçek arazi aracı diyebilirim..
zincirsiz tüm doğunun köylerini kışları gezdik yıllarca.. mükemmel kar-buz gidişi var..
hele eskiden fiyatı da çok uygundu.. O ayarında nivayı cüzi bi paraya alıp binebiliyordun 5-10 sene önce.. 2010 sonrası dışardan 0 km gelmez oldu.. sonra birden kıymete bindi.. şimdi 2. elleri de yüksek..
dağa-taşa-köye-kırsala birebir ama garanti
tek kapı aileye pek uymaz.. o yüzden sattık..
şimdi bu 5 kapı bikaç haftaya bayilere düşecekmiş..