40 Yaşında ve Hiç Rektifiye Görmedi | Steyr 768 ve 7'li Çizel (TrakKulüp Youtube)

40 yıl garajda durduysa rektefe olmamıştır.çoğumuzun elinden steyr geçmiştir.zorlamaya ağır kullanıma aşırı işe gelecek bi makina değil.Ama ara işleri çok güzel yapar.olurundan fazla zorladın mı hemen ayna mahrutiyi dağıtır 8073de böyle oldu.768 bundan kat kat mı daha sağlamdır onu bilemem
40 km yolu boş dolu, 10 lt yakıtla gidip gelir.
10 000 saatten sonra şanzıman öter, rampa inişlerde soldaki takviyeyi boşa alınca fazla ses yapmaz, vites boşa alırsanız ses yapar.
Kuyruk mili ve hidrolikler çok kullanışlıdır.
Rot başları boşluk yaparsa kamalarını sıkıştırmak ister.
Ön teker göbekleri kontra somunları arada sıkmak istiyor.
El freni mili boşluk yapınca kenarına segman takılınca boşluğu alınır.
Gaz pedalına basmak adamı yorar, arka tarafına ağaç takoz koyulur, frenler kuru balata sıkı basmak gerekir.
Debriyaj, bacaklara iyi kas yaptırır.Diferansiyel kilidine, patinaj pedalına pek ihtiyaç duymaz.
Debriyaj balatası sonraki modellerden daha kalındır, 12 mm olur.
Hidrolik direksiyon takılırsa kullanım rahat olur.
Kuru direksiyonda, direksiyon topuzu kullanmayınız, teker çizi içine düşünce direksiyon ani dönüyor, elinize kolunuza çarpıp bir tarafları kırabilir,
Allah korusun.
Devir saati 1500 saatlerde genelde teli kopuyor, saatleri pek belli olmaz.
Mazotu bitirirken alembeleye kalıyor, depodaki kiri çekerse uğraştırır, temizse koy mazotu bas marşa hava yapmaz.
Motor devrini 3000 devire kapatınca egzozun ucundan alev çıkarır.
1985, orijinal Avrupa 8073 kullandık, 768 ile aynı sağlamlıktadır.
 
40 km yolu boş dolu, 10 lt yakıtla gidip gelir.
10 000 saatten sonra şanzıman öter, rampa inişlerde soldaki takviyeyi boşa alınca fazla ses yapmaz, vites boşa alırsanız ses yapar.
Kuyruk mili ve hidrolikler çok kullanışlıdır.
Rot başları boşluk yaparsa kamalarını sıkıştırmak ister.
Ön teker göbekleri kontra somunları arada sıkmak istiyor.
El freni mili boşluk yapınca kenarına segman takılınca boşluğu alınır.
Gaz pedalına basmak adamı yorar, arka tarafına ağaç takoz koyulur, frenler kuru balata sıkı basmak gerekir.
Debriyaj, bacaklara iyi kas yaptırır.Diferansiyel kilidine, patinaj pedalına pek ihtiyaç duymaz.
Debriyaj balatası sonraki modellerden daha kalındır, 12 mm olur.
Hidrolik direksiyon takılırsa kullanım rahat olur.
Kuru direksiyonda, direksiyon topuzu kullanmayınız, teker çizi içine düşünce direksiyon ani dönüyor, elinize kolunuza çarpıp bir tarafları kırabilir,
Allah korusun.
Devir saati 1500 saatlerde genelde teli kopuyor, saatleri pek belli olmaz.
Mazotu bitirirken alembeleye kalıyor, depodaki kiri çekerse uğraştırır, temizse koy mazotu bas marşa hava yapmaz.
Motor devrini 3000 devire kapatınca egzozun ucundan alev çıkarır.
1985, orijinal Avrupa 8073 kullandık, 768 ile aynı sağlamlıktadır.
Efendim 768 4 lü 10no pulluk çekermi, 9 lu kazayağı. Bizim buralar çok taşlıdır hatta taş kaynıyor tarlalarda bazı yerlerde kayalar var. Ne dersiniz 768 ilk defa kullanacam çifçiliğede ilk defa gireceğim
 
Efendim 768 4 lü 10no pulluk çeker mi, 9 lu kazayağı. Bizim buralar çok taşlıdır hatta taş kaynıyor tarlalarda bazı yerlerde kayalar var. Ne dersiniz 768 ilk defa kullanacam çiftçiliğe de ilk defa gireceğim.
Steyr, 768 , kara toprak zeminde 3 12" , 30 cm aralı, kumsalda 4 9" , 22 cm aralı, Alpler pullukla kullanışlı oluyor.
Takviye 4 vites max çeki pulluk vitesidir. Arazi yumuşaksa seri 2. vitesle de pulluk sürer.
Kara toprak zemin çalıştığımızdan 90 cm iş genişliği pulluk bizde kullanışlı oluyor.
Toprak sertliğinize göre pulluk iş genişliği tercihi yapmalısınız.
9-11 bacak kaz ayağı , 17-21 li tiller tav durumuna göre çekebilir.
 

Benzer Konular