Arkadaşlar traktörüm 1987 model 285 MF. Bir ay önce bir kaç tane pistonla çalışan makinelerden aldım . Ve traktörüme çift çıkışlı AKON marka bir valf aldım. Ben bunu aldığımda hidroliklerle bir alakası olamadan tam bağımsız olarak çalışacağını düşünerek aldım . Fakat durum öyle değilmiş. Bu valfte bir kilit olayı var . Hidrolikleri yarıdan fazla kaldırıp valfteki kilit mandalıyla ana hidrolik kollarını kilitliyoruz , ancak ondan sonra çift çıkışa yağ veriyor . Buda çok sakat bir durum oldu. Markörlü ekim makinasını ve pistonlu gübre atma makinasını bu durumda çalıştırmak çok zor olucak. Şu an traktördeki çift çıkış olayını nasıl tam bağımsız hale getirebilirim diye biraz araştırdım. Lüleburgaz ' da bir usta daha önceden başka traktörlerde bu olayı çözdüğünü söyledi. traktörün ön hidrolik pompasını iptal edip yeni tip traktörlerdeki gibi şanzımandan ön tekerleklere yağ alıp orayada değişik bir pompa koyarak çift çıkışa yağ verebileceğini söyledi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar traktörüm 1987 model 285 MF. Bir ay önce bir kaç tane pistonla çalışan makinelerden aldım . Ve traktörüme çift çıkışlı AKON marka bir valf aldım. Ben bunu aldığımda hidroliklerle bir alakası olamadan tam bağımsız olarak çalışacağını düşünerek aldım . Fakat durum öyle değilmiş. Bu valfte bir kilit olayı var . Hidrolikleri yarıdan fazla kaldırıp valfteki kilit mandalıyla ana hidrolik kollarını kilitliyoruz , ancak ondan sonra çift çıkışa yağ veriyor . Buda çok sakat bir durum oldu. Markörlü ekim makinasını ve pistonlu gübre atma makinasını bu durumda çalıştırmak çok zor olucak. Şu an traktördeki çift çıkış olayını nasıl tam bağımsız hale getirebilirim diye biraz araştırdım. Lüleburgaz ' da bir usta daha önceden başka traktörlerde bu olayı çözdüğünü söyledi. traktörün ön hidrolik pompasını iptal edip yeni tip traktörlerdeki gibi şanzımandan ön tekerleklere yağ alıp orayada değişik bir pompa koyarak çift çıkışa yağ verebileceğini söyledi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
Ynt: 285 MASSEY FERGUSON ACİL YARDIM
Arkadaşlar sorun çözüldü. Ana hidrolik kollarını yarıya kadar kaldırıp kilitledikten sonra, iç mandalı sona itince valf çıkışları sorunsuz bir şekilde çalışıyor . Bir tek markörlü ekim makinasında sorun olacak .Ama önemli değil .Makina 19 ayak olduğu için markörsüz olarakta kullanabilirim. tekerlek izinin yanından ekime devam ettiğimde bir sorun olmayacaktır, tahminimce.
Arkadaşım massey 240 traktörüm var valf ile ilgili bilgi almam gerekiyor yardımcı olurmusunArkadaşlar traktörüm 1987 model 285 MF. Bir ay önce bir kaç tane pistonla çalışan makinelerden aldım . Ve traktörüme çift çıkışlı AKON marka bir valf aldım. Ben bunu aldığımda hidroliklerle bir alakası olamadan tam bağımsız olarak çalışacağını düşünerek aldım . Fakat durum öyle değilmiş. Bu valfte bir kilit olayı var . Hidrolikleri yarıdan fazla kaldırıp valfteki kilit mandalıyla ana hidrolik kollarını kilitliyoruz , ancak ondan sonra çift çıkışa yağ veriyor . Buda çok sakat bir durum oldu. Markörlü ekim makinasını ve pistonlu gübre atma makinasını bu durumda çalıştırmak çok zor olucak. Şu an traktördeki çift çıkış olayını nasıl tam bağımsız hale getirebilirim diye biraz araştırdım. Lüleburgaz ' da bir usta daha önceden başka traktörlerde bu olayı çözdüğünü söyledi. traktörün ön hidrolik pompasını iptal edip yeni tip traktörlerdeki gibi şanzımandan ön tekerleklere yağ alıp orayada değişik bir pompa koyarak çift çıkışa yağ verebileceğini söyledi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.