277 pancar yüklemde td 85 daha iyi


arkadaşlar bügün pancar yükleyiciyi taktık mf 277 önünde hiç bi kakma olmadı geçen sene td 85 zor yüklemiştik sizin yorumlarınız nedir
mf 277 yoksa td 85 mi???
 
Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

siz hiç 8053 seyr yada herhangi bir erkunt un pancar yükleyişini gördünüz mü.bilmediğinize göre görmediniz.3 yıl önceydi.pancar yüklemek için. koop. tan bir kamyon çağırdım.çift ilaveli bir kırkayak göndermişler.bende komşumuzun yükleme kepçesi vardı onu çağırdım.60-56 arkasında burdur güven hidrolik kepçe.bir türlü kamyonun kasasına yetiştiremedi.ikide bir kasaya küt vuruyor şoför çıldırıyor tabi.o beceremedi birde 640 geldi.o da aynı.yan köyde 94 model steyr 8053 var bir abinin.onu çağırdım.oh be dünya varmış.birde kuyruk mili 1000 devir olduğundan silkelemede tek toprak bırakmıyor.bu iş için yaratılmış cavır.ne önü kalkıyır.ne de yalpalıyor yükü aldı mı.birde erkuntu yüklerken gördüm.o da aynı kalitede bir işçilik yapıyor.başka tanımam yüklemede.o gün 25 ton pancar gönderdim.
 

Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

ewet ferguson kullananlar bilir heralde ?çünkü fıatlara ve styerlara göre fazla kaldıramazlar!
 
Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

mf 277 kulanıyorum şimdi menmunum ama td 85 olsa daha iyi mi diye sordum yoksa ben diger traktörlere birşey dedigim yok
ama şöyle bi durum var massey kuyruk mili çıkışıda td 85 e daha devirli çünkü sılaj makinesin biz mf den başka traktöre takmayız o makine de devir ve güç gerektiren makına bilirsiniz
 
Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

277 mf td85 nasıl iyi çalışıyo anlamıyom tam olarak bilmiyom ama td 85 de ileri geri vites levyeli kuyruk mili bağımsız mfde ise tam tersi bide kuyruk mili işini anlamıyom benim motorun kuyruk mili devirli diyolar tüm motorlarda 540 devir bu daha devirli olunca ne oluyo devirsiz olunca ne oluyo .bide arkadaşım tavsiyem ben steyr kullanıcısım yanlış anlama ama mf kepçede kullanmayın özelliklede uzelin son serileride goldur plantondur arkadaşın sıfır 3075 i vardı adam kepçeye taktı pancar sökmeye taktı senesi gelmeden debriyaj balatasını değişti olmuyo bu işlere gitmiyo mf bağıssız kuyruk mili sart.
 
Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

erzincanlı86 link=topic=26864.msg223228#msg223228 date=1256066789' Alıntı:
277 mf td85 nasıl iyi çalışıyo anlamıyom tam olarak bilmiyom ama td 85 de ileri geri vites levyeli kuyruk mili bağımsız mfde ise tam tersi bide kuyruk mili işini anlamıyom benim motorun kuyruk mili devirli diyolar tüm motorlarda 540 devir bu daha devirli olunca ne oluyo devirsiz olunca ne oluyo .bide arkadaşım tavsiyem ben steyr kullanıcısım yanlış anlama ama mf kepçede kullanmayın özelliklede uzelin son serileride goldur plantondur arkadaşın sıfır 3075 i vardı adam kepçeye taktı pancar sökmeye taktı senesi gelmeden debriyaj balatasını değişti olmuyo bu işlere gitmiyo mf bağıssız kuyruk mili sart.
o senin dediğini tam olrk bnde bilmiorm ama mesela bnm td65s de 540dk ile 750 dk hız seçimi yapa bilyrsn ve buda mozottan istifade etmeni sağlyr!
 
Ynt: 277 pancar yüklemde td 85 daha iyi

pancar yükleme kepçesinin toprak dökülmesi için bir silkelemesi var.pancarı yığından aldın mı içi topraklı oluyor sen bunu silkelemek için 540 kuyruk mili devirli bir motorda 15-20 gaz verceksin.devamlı bu devirde çalışarak hareket etmende mümkün değil.bu gaz verme olayı yakıt tüketimini arttırıyor.iş verimini düşürüyor.ama 750-1000 kuyruk mili olan bir traktörde 10 gazda bile silkeleme yaparsın.tam yağ tahrikiyle(kuyruk miline sadece yağ pompası takılanlardan bahsediyorum.) çalışan pancar kazım makinelerin de de 750-1000 devir da ha verimli olur.burda bir tane sönmezlerin makinesine kuyruk mili devri yüksek bir traktörü takıp pancarı daha temiz çıkardığını gördük.sırf bunun için adam 60-66 ya 750 pto seçeneği taktırdı.
 

Benzer Konular