Takmatik kepceye masseye gire şasi tasarlandigi icin baska bir markaya gecersek yepyeni sasiyi hurdaya cikarmis olucaz. 256g sanirim cift hidrolik pompaliilla massey ferguson olması şart mı, ayrıca 265 ile 256 g un hidrolik sistemi aynı değil mi. 74.80 - 70.80 tümosan bak, 70 lik veya 80 lik eski kasa erkunt bak. geçen seneye kadar başak 2073 vardı bizde, onunda hidrolik sistemi çok iyi çalışıyordu.
256g büyük hata olur. aldığın verdiğinden birazda olsa üstün olmalı.
Takmatikte 265s hidrolik gucu yeterli geliyor fakat direksiyon eski superstar gibi hareket ettirmeden donmuyor. Hareket halindeyken bile iki elle donuyor. Bu da isi cok yavaslatiyorGüç ve tork çok olması insanı mutlu eder fakat yapılan işe ve büyüklüğü uygun değilse yakıt artar. Forumda 3 pistonu yetersiz bulanlar çok fakat forumda yakıt şikayeti de çok.
Takmatik kepçede çok güce ihtiyaç olmasa gerek. Arazini bilmiyorum, 40-50 dönüm civarı ve 2-3 ayrı kalem ürün ekimine 55hp traktör yeter.
En önemlisi bütcene yeten en iyisidir.
Valf sorunu yok pompa yetersiz geldi 2 saatlik is 4 saate cikiyor. Kuyruk mili tahrikli hidrolik pompa dusundum 3 bin liralarda dediler. O farkla 256 almak mi daha mantikli cozemedim. Sonucta lift o matic var aski pedal v.s265s den memnun isen, harici damper valfi ve hidrostatik direksiyon taktırabilirsin, Konya da çıkma, parçacılarda sıfır sistem mevcut. 256 265 kadar iş yapar diye tahmin ediyorum.
Buna nediyorsunuz arkadaslar? Tur bindirecek nerdeysehttps://youtu.be/giDArvZEf2o
Kıyaslama yapmana faydası olur
Bilgiler icin tesekur ederim ama direksiyonla ilgili ariza sikayetim yok yanlis anlasildim sanirim.. Kepce takiliyken yukte direksiyon asiri katilasiyor ileri geri yapmadan donmuyor bunu da hidrolik pompa yetersizligine bagliyorlarMf 265 212 ci:3467 cc motor hacmine sahiptir.
Mf 265S 236 ci:3867 cc motor hacmine sahiptir.
Motor olarak S serileri eski modellerden çekişlidir.
Mf 256 G 3300 cc 58 hp
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/_256G4x4_S.pdf
Kuyruk mili ile çalışan yağ pompaları var.Direksiyon için ise ayar milinin pimi çelik olandan takılır, sorun çözülür.265S pullukta 256G den fazladır.
Bilgiler icin tesekur ederim ama direksiyonla ilgili ariza sikayetim yok yanlis anlasildim sanirim.. Kepce takiliyken yukte direksiyon asiri katilasiyor ileri geri yapmadan donmuyor bunu da hidrolik pompa yetersizligine bagliyorlar
On duzeni komple mi degistircem yoksa o pimi mi tam anlamadim ozelden bi telefon verseniz arasamsistem dandik, pompa ile alakası yok, yeni tip rotsuz ön düzene sahip olsa bu sorun kalmaz, onu çıkma bulabilirsin.
Bilgiler icin tesekur ederim ama direksiyonla ilgili ariza sikayetim yok yanlis anlasildim sanirim.. Kepce takiliyken yukte direksiyon asiri katilasiyor ileri geri yapmadan donmuyor bunu da hidrolik pompa yetersizligine bagliyorlar
Eyw hocam yarin baktiricam tesekkur ederim bilgiler icinAyar pimi boşluğu hariç, önde alt tarafta segmanlı bir civata daha olması lazım.18 anahtarla döndürülen.Bu civata da 2-3 tur gevşetilirse direksiyon yumuşar.Servisin bakmasında fayda var.
Hocam 236 blok değilmi düz 65 likler sizin bana attığınız bu sitedeki broşürde de A4.236 yazıyor sanırım,bilgilendirirseniz teşekkür ederimMf 265 212 ci:3467 cc motor hacmine sahiptir.
Mf 265S 236 ci:3867 cc motor hacmine sahiptir.
Motor olarak S serileri eski modellerden çekişlidir.
Mf 256 G 3300 cc 58 hp
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/_256G4x4_S.pdf
Kuyruk mili ile çalışan yağ pompaları var.Direksiyon için ise ayar milinin pimi çelik olandan takılır, sorun çözülür.265S pullukta 256G den fazladır.
Birde hocam şüphesiz siz daha biliyorsunuz işin içindesiniz ben internetten okuduğum kadariyla 265 ve 265s deki tek farkın şanzıman farkı olduğunu okumuştum aynı motor aynı blok diye biliyorumHocam 236 blok değilmi düz 65 likler sizin bana attığınız bu sitedeki broşürde de A4.236 yazıyor sanırım,bilgilendirirseniz teşekkür ederim
Hocam 236 blok değilmi düz 65 likler sizin bana attığınız bu sitedeki broşürde de A4.236 yazıyor sanırım,bilgilendirirseniz teşekkür ederim
Aynı değil 265 212 ci, 265S 236 ci motor var.