260 gold ..rampada kum çıkarırken ..

Ynt: 260 gold ..rampada kum çıkarırken ..

oda yükmü bizim 96 model 265s 2 romörk sılajla fişleride var kantarda15 ton tükle ne rampa çıkıyor 300 metre rampa bu rampanın sonun daha da eğimli biryerden çıkıyor üstelik damprerlide değil dönerli römork hidroliğe asılışı yeter ama 260 çok ii bir trakrördür
 
Ynt: 260 gold ..rampada kum çıkarırken ..

sesinde bayılma falan yok güzel gidiyor. daha önce de izlemiştim 640 kum çıkarıyordu dik bir rampaya senin videoydu galiba, o rampa bundan dik gibiydi sanki. Birde 640la denk tutmak yanlış olur 260ı, bunda artı olarak turbo var ve turbo farkını çok belli ediyo serilikte ve çekişte
 
Ynt: 260 gold ..rampada kum çıkarırken ..

camkinoz link=topic=46307.msg438421#msg438421 date=1314479298' Alıntı:
640 lıktan hem seri hemde daha güçlü,, 640 lık kadar ömrü olmaz ama tork çok yüksek bizim buraların toprağı çok serttir 3 lü 12 numara pulluğu şaseye kadar gömdüğümde 640lık 1 seride zor çekiyodu.. ve hızlıda gitmiyodu 1 de o kadar .. ama bu traktör çok farklı bunun seri 1 640 lığın 2 serisi kadar var ve 12 numara pulluğu kompla toprağa gömorum banamısı demiyor.. yükte gelirken 640l ığı sollar geçerim ... az değil 25 sene kullandım 640 lığı ,,

ama şuda var tabii ... bir şirkette 640 lıkla 30 sene çalış rektefiye istemez parçada kırmaz ,, 260 goldla 10 sene çalış rektefiyeye yıkmak zorunda kalırsın ..

öncelikle emeğine sağlık paylaşımın için değerli yorumların için 2001 yılında 0 km 260 gold almış biri olarak sana birkaç tavsiyem olacak motor 64,7 hp gücünde perkıns euro 903-27 serisi endustrıyel motor kendi klasmanında her turlu traktörden daha fazla çekişe sahip 255 ep ile 265 s karışımı bir motor(sanzıman-difransiyel) 640 fiattan çekişi daha iyi gelmiştir sana ama asla onun yerini 4 silindirin yerini tutmaz seridir fakat bu kadarda güçlü olsa balya makınası yada slaj makınasında motor çabuk tukenır rektefiyesi çok ağırdır parçası pistonları ve motor aksamı olarak inanılmayacak kadar pahalı bu yuzden işin ehli olmayan kimseye tamır ettırme ve mazotu çok seçer dinlendirilmiş mazot kullanırsan senin için daha iyi olur ve ne yaparsan yap kesinlikle yağ karışımlı mazot kullanma belirli bir saat sonra motor duman yaparsa ki muhakkak yapar inan bana sadece ust kapak kurum bağladığındandır agustos sıcağında nasıl marşa basıp çalışıyorsa ocak soğuğundada tek marşla çalışır geç çalışma yaparsa bilki silindir kapağı kurumundandır bu motorlar bunu çok yapar mazot pompası sıkıntı yapar ıse kesinlikle mazot pompasını bosch yetkili servısı harıcınde kımseye elletme yoksa o çok çeken motordan 255 turbo kadar verim alamazsın hava filtresi çok önemlidir sık sık temizlik ister temizledikçe vakum artar yakıt düşer arka lastıklere kesinlikle su doldurma ilave ağırlık takma çunkü patınaj 260 goldun difransiyelinin sigortasıdır motor ani devirlenme yaptığı ve lastık ebatlarından dolayı patınaj edemezse inan bana ayna martı dişlisini pırasa gibi doğrar çok soğuk havalarda motor en az ilk çalıştırmada 5 dakika 1000 devir civarında çalıştırmaya dıkkat et aşırı kullanımdan sonra stop etmeden önce muhakkak 3 dakika kadar rolantıde çalıştır sonra stop et ve kimesinin hidrolikli bir aletini alma yada 260 goldun hıdolık yağının başka motorla karışmasına izin verme çunkü sanzıman yağı kendine özeldir şayet 20-50 yada 30 numara gibi bir yağla karışırsa fren dısklerini yakar ve çok masraflıdırönunde 27 kiloluk 4 adetten az ağırlık kullanırsan çiftte gezer ve hidrolik direksiyon pompası karşı ağırlığın üzerinde karşı dırenç uyguladığı için bir muddet sonra on takımı bozar ve 2200 devir civarında dıreksıyon vibrasyon vuruntu yapar ve sık sık ayar ıster etrafında 10 dan fazla 260 gold olan arkadaşlarımdan izalenimlerim bunlar kazasız belasız gunlerde kullanman dileğiyle
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt