Agrotron serilerinde kullanılan motor MF 3000 serilerinde kullanılan motorların aynısı değildir.
Linklerden görüldüğü üzere ,
K90 , 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 372 n.m. tork , %35 tork yedeği ,
K100 , 1250-1600 rpm sabit tork aralığı , 396 n.m. tork , %30 tork yedeği ,
K110 , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 418 n.m. tork , %30 tork yedeği ,
1800-2300 rpm sabit güç aralığı kullanmaktadır.
K120 , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 447 n.m. tork , %40 tork yedeği , 1700-2300 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanabilmektedir.
MF 3105 , (DIN normu) , 81 kw , 420 n.m. tork , %35 tork yedekleri bulunmaktadır.
1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı devirlerine sahiptir.
Deuthz 5120C , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanır.
Yazılım dahi kullanılsa sabit tork aralığı devirleri 1400-1800 rpm olabilmektedir.
Ayrıca motorların en az yakıt bölgeleri devir konumları arası farklar mevcuttur.
Saman balyesi bağlamada Erkunt 110 Powerboost (Güçlü) modelde 1400 rpm devir araması yerine 1800 rpm de sap bağlanmasını tercih ederdik.
TSi araba sürücüleri ve minibüs sürücüleri , sabit tork aralığı devir başlangıcının az üzerinde yakıt diyagramında en az yakıt devri olduğundan düşük devir kullanım tercihi yapar.
TFSi araba motorlarına benzer bir motor haritasına sahiptir.
1000-4000 rpm sabit tork aralığı , 4400-6400 rpm sabit güç aralığı devirleri vardırlar.
Profi paket bir K120 çok kullanışlı görünüyor.
Sabit tork aralığı başlangıç devrinin 1200 rpm olması motorun soğuk iklimde çalışabilmesi için yapılan bir dizayn tercihidir.
Rölanti devri 800-850 rpm gibi olduğundan ilk çalıştırmada motor yumuşak bir başlangıç yapar ve 300 rpm kadar devir yükseltir, beyaz duman salar, ısınınca normal devri 900 rpm gibi devirlere döner.
Atmosferik motorlarda sabit tork aralığı başlangıç devri 1000 rpm tercih edilebiliyor.
Motorda turbonun yağ ihtiyacı olmadığından veya turbo olmadığından bu şekilde dizayn yapılması doğaldır.
Kuyruk mili devir konumları , sabit tork aralığı devir sonu 1600 rpm, 540 E seçilmiş ve yerinde bir tercih olmuş.
Normal 540 kuyruk mili sabit güç aralığı devirleri içinde 2100-2200 rpm tercihi de kullanışlı olmuş.
Kuyruk mili güçleri, 83,90,95,102 hp.
Motorun soğutma gurubu dizaynı çok hoş olmuş, temizliği pratik olur.
Dingil mesafesi 242 cm , uygun duruyor.
Hidrolik debi , 55 lt/dk ile standartlarda ,
yağ kapasitesi 26 lt ile çok düşük kalmış, 10 tonluk römork pistonu için 40 lt yağ gerekir , ek depo koymak gerekebilir.
180 bar hidrolik basıncı gayet yerinde standart olarak iyidir.
500 saat motor yağı bakım aralığı mevcuttur, 10W40 veya 15W40 motor yağı kullanılıyor.
Traktörün dönüş açısı 52 derece , biraz zayıf duruyor.
It doesn't drink , smoke , and gives you all the power you need .
O (traktör), (yakıtı) içmez, tüttürmez (duman atmaz) , ihtiyaç duyduğunuz bütün gücü size verir.
Spesifik yakıt tüketim değerleri 208 gr.kw/h ile fena sayılmaz hani.
180 lt yakıt deposu olunca alıcıları da korkutacak gibi duruyor.
See you again, later.