1990 MF 265 bağımsız damper hakkında


Arkadaslar önceden konu var gibiydi ama tazeleyelim.
Bizdeki 265 ile damper kullanmak ölüm,pistonlu kepce takamiyoz, kollari kapat damperi ac vs vs, bağımsız damper tavsiyesi olan var mi,basınc tapasından cıkış alsak randuman verirmi? 1970 model bmc nuffield de damber bagimsizdi,1971 ford 5000 de pratikti,
Bu konuda maliyeti dusuk tavsiye istiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Usakstyle64
özmenoğlu 4 çıkış artı kol kontrollü olanı 93 model 285 e taktırdık birkaç yıldır kullanıyoruz. pistonlu kepçe kullanmak çok rahat oluyor çünkü hidrolik kollarının kontrolü ile pistonun kolu yan yana oluyor. ancak yinede sistem tamamen bağımsız olmuyor. yani tarla işçiliği yaparken hem hassasiyet yapıp hemde piston çıkışlarını kullanamazsınız. tamamen bağımsız olmasını isterseniz direksiyon pompasını çıkarıp yerine gold serisindeki iki kademeli pompadan takmanız gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: grall
özmenoğlu 4 çıkış artı kol kontrollü olanı 93 model 285 e taktırdık birkaç yıldır kullanıyoruz. pistonlu kepçe kullanmak çok rahat oluyor çünkü hidrolik kollarının kontrolü ile pistonun kolu yan yana oluyor. ancak yinede sistem tamamen bağımsız olmuyor. yani tarla işçiliği yaparken hem hassasiyet yapıp hemde piston çıkışlarını kullanamazsınız. tamamen bağımsız olmasını isterseniz direksiyon pompasını çıkarıp yerine gold serisindeki iki kademeli pompadan takmanız gerekir.

Tarlada yada tarla ekipmaniyla normal hidrolik kullanilir, şimdilik tarim aletlerimiz pistonsuz
Kepce vs. De randumanli ise is gorur, maliyeti ne acaba
 
özmenoğlu 4 çıkış artı kol kontrollü olanı 93 model 285 e taktırdık birkaç yıldır kullanıyoruz. pistonlu kepçe kullanmak çok rahat oluyor çünkü hidrolik kollarının kontrolü ile pistonun kolu yan yana oluyor. ancak yinede sistem tamamen bağımsız olmuyor. yani tarla işçiliği yaparken hem hassasiyet yapıp hemde piston çıkışlarını kullanamazsınız. tamamen bağımsız olmasını isterseniz direksiyon pompasını çıkarıp yerine gold serisindeki iki kademeli pompadan takmanız gerekir.
Ozmenoglu cift cikis arti kol kontrollusunu taktirdim bu hafta fakat hidrolik kollar kaciriyor sonuna kadar kaldirmama ragmen neredeyse asagiya kadar birakiyor ekipmani ustaya sordum normal dedi yolda giderken kullanmayacaksin dedi ustanin cevabi beni tatmin etmedi bu normal mi sizdede ayni problem var mi
 
Ozmenoglu cift cikis arti kol kontrollusunu taktirdim bu hafta fakat hidrolik kollar kaciriyor sonuna kadar kaldirmama ragmen neredeyse asagiya kadar birakiyor ekipmani ustaya sordum normal dedi yolda giderken kullanmayacaksin dedi ustanin cevabi beni tatmin etmedi bu normal mi sizdede ayni problem var mi

aynı problem vardı, piston segmanlarını değiştirince problem neredeyse çözüldü. (diğer mesajınızda açıkladım.) yine salıyor ama çok yavaş salıyor. bizim segmanlar çok uzun zamandır değişmediği için piston silindiri çizmiş bu yüzden hiç salmayacak seviyeye gelemedi ama büyük oranda sorunumuz çözüldü.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kartal01
aynı problem vardı, piston segmanlarını değiştirince problem neredeyse çözüldü. (diğer mesajınızda açıkladım.) yine salıyor ama çok yavaş salıyor. bizim segmanlar çok uzun zamandır değişmediği için piston silindiri çizmiş bu yüzden hiç salmayacak seviyeye gelemedi ama büyük oranda sorunumuz çözüldü.
Taktigimiz ozmenoglundan kaynakli bir problem degil mi yani ?

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Benzer Konular