Bu devirde öyle iş yapamayız dediğimiz traktör nadir çıkıyor.
T5 140 , sürüş konforu olarak minik Fendt Vario 700 serisi GEN6 huyunda bir motoru var.
1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1800 rpm max güç tepesi bulunuyor.
1700 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri var.
AC , kademesiz şanzımana göre motor haritalandırılmış,
Dynamic Command ^8 , şanzımanda 300 rpm zamanlama kayıplı motor şanzımanla gayet uyumludur.
1700 rpm devirle Ford gibi sürmek gerekiyor.
TR6 140 modelde , 1950 rpm den 1600 rpm devire düşmelerde vites düşmek gerekirdi.
Yeni seri Fendt 300 Vario 'da 1900 rpm de tork, güç eğrisi kesişim devri vardı.
Traktör yük altındayken sürücüler neden 1800 rpm, 1900, 1950 rpm , 2000 rpm gibi motor devri tercihi yapmak istemiyor, anlayamıyoruz. Vites geçişlerinin uyumu etkilenmez mi.
1500 veya 1600 rpm motor devri her traktör motoru için uygun devir olmayabiliyor.
Başak 5120 modeldeki Deuthz motorda , 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 2000 - 2200 rpm sabit güç aralığı vardı.
Devir sınırlayıcısı , 1400 - 1800 rpm deydi , 2000 rpm motor anma gücü kullanılamıyordu.
Yeni nesil motorlarda , 6 serisinde , eski nesillerde olduğu gibi 600 rpm sabit güç aralığı devirleri bulunmamaktadır.
Motor güç yönetimi dizayn tercihleri değişiyor.
Forumda lazer işiyle uğraşanlar illaki vardır.
5, 6 sınıfı makine lazerde ne kadar iş görür , 7 sınıfı lazerde ne kadar iş görür, kıyasını yapmamız gerekir.