DLG Powermix testlerinde 309 gr.kw/h değerleri görülüyor.
Motor yükü tercihi %60 , toprak işlemelerinde iyi görülüyor.
430 CİS modele yazılımla +30 hp , +100 n.m. ,katkı verilebilir.
Motorun sabit tork aralığı , 1100-1600 rpm , sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığıdır.
Utulity sınıfta traktör olduğundan tork artış yüzdesi %30 gibi ortalamalarda değerleri olabilir, net veri göremedik.
Max güç olarak , 103 kw , 580 n.m. tork gibi değerlere ulaşabilir.
MF 5612 S , 105 kw , 600 n.m. torktaki motor gibi 7 km/h hızla 5 soklu 14" pulluğu taşıyamayabilir.
Benzer şartlarda 6 km/h gibi aynı pulluğu taşımasını bekleriz.
Kültivatör drill , 3287 kg çeki demiri kuvveti var.
33 bacak tiller sanırız traktöre uygun düşer.
Azıcık konfora yönelik dizayn yapılmış gibi duruyor.
Traktör, ek ağırlıksız, 5 ton geliyor. Yüklü 8,5 ton .
Yazılım olmadan mil veya kara toprak yapısında verimli olacağını sanmayız.
16*16 şanzıman motor haritasına göre biraz zayıf kalabilir.
3 bölücülü şanzıman daha uyumlu olabilirdi.
Tork, güç eğrisi kesişim devri 1700 rpm .
Pulluk sürümünde 1800-2000 rpm devirde kullanılmalıdır.
Sabit güç aralığının boyu 200 rpm , kısa kaldığından vites değişimlerinde çok uyumlu olmaz.
Haşpaylı saman bağlamak için 400 rpm ve daha üzeri sabit güç aralığı bulunmasını bekleriz.
Motorun zamanlama kayıpları da Fiat 66S serisine benzemiyor.
Powershift vites araları 400 rpm uzunlukta konumlanmış.
Sabit güç aralığının konumu 2000-2400 rpm aralığı yapılabilirdi.
Böylelikle sıra başı dönüşlerde 1600 rpm devire düşüp bir powershift vites yükselterek yürüme yapabilirdik.
DPS motor , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı, 1900 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri şeklindeydi.
Perkins motor , 1000-1500 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç devri .
Serideki FPT motor 1800 rpm deviri iyi kullanabilecek nitelikte olduğundan ,
JD sürücüsünü 100 rpm alt devir kullanabildiğinden memnun eder.
Perkins sürücüsünü 200 rpm sabit güç aralığı bulabildiğinden memnun edebilir.
Bu motor karakteristiğinin hexa shift (6 bölücü) şanzımanla uyumu biraz daha iyi olabilir.
Motorun tork rezervinin %40 gibi tercih edilip , stabil çalışacağı devir aralığının konumu ankete açılabilir.