Ynt: 103 meraklısına ...
Görüşlerinin bir çoğuna katılıyorum.. Mazot deposunun motor üstünde olması kış aylarında donmayı önlesede; traktörler orman kesim işleri hariç yazın sıcak havada daha çok çalıştıklarından mzotta buharlaşma oluyor ve yakıt artıyor.. Ayrıca emme ve egzost manifoltunun birbirine çok yakın olması motora giren havanın ısınarak miktarının azalmasına ve yakıtın artmasına neden olduğuna inanıyorum.. Anti İntercooler.. Örnek 265s ve 285 s yani masseyin sağdan egzostlu modellerinde kullanılan 200 serisi Perkins dizel motorları..tura30 link=topic=10180.msg231976#msg231976 date=1259918196' Alıntı:arkadaşlar mazodun motor üzerinde bulunması mazot ısındı için verm düşer bu konuda yanlış biliyosunuz.şimdi yeni çıkan trakdörlere bakın yakıt tankları motor bölümünde uzak tutuluyor.jondereler de motara giren mazudu soutma işlevi yapmakta ama hangi markada bilemiyorum.akşamları motor daha seri çalışır.mazodun soumasından.hararetde düşüyor ama mazodun soumasıyla mtorun seri çalışmasında büyük bir önemi var.