30bin sadece baskı setimi ohalde power shutleli modelini düşünemiyorum bileMerhaba arkadaşlar. Geçen sene bahsettiğim vites sorunu bu hafta debriyaj setini değiştirerek çözmüş bulunmaktayız. Traktör 2017 model ve güncel saati 2800. Bu sorunu 2000 saatte yaşamaya başladık. Debriyaj merkezlerinde hava yoktu ve vites bağlantı yerlerinde bir problem yoktu. Eski debriyajı söktüğümüzde balataların bitmediğini herhangi bir kaçırma olmadığını fakat pimlerin deforme olmasından dolayı debriyajı tam olarak ayırmadığını tespit ettik. Yeni debriyaj seti ile debriyaj pedalı yumuşadı ve vites geçişlerinde hiç bir sıkıntı kalmadı. 2025 Mart ayı itibariyle bize maliyeti 30 bin parça ve 15 bin ustalık ücreti olmak üzere 45 bin lira oldu. Benzer olayı yaşayan çözüm arayan arkadaşlara fikir vermesi için bu gelişmeyi yazmak istedim.
teşekkür ederim hocam80.3, 3 silindir 79 beygir turbo intercooler. 80.4 4 silindir 75 beygir turbo şarj. Perkins olan motorlar için konuşuyorum. Ben tercihimi 3 silindir olandan yana kullandım. 4 silindir olanların boyu 10 cm. civarı daha uzun olması lazım. Dönüş meselesine gelirsek tur çapı iyi.
İpard hibe kapsamında otomatik dümenleme sistemi alınabiliyor mu acaba (topcon,trimble)şu an tarım il müdürlüğünde var %50 hibe 30 mart son
Vites seri 1,hızı 6 civarı olarak tahmin edebilirim çünkü sayacın çevresindeki hız etiketi düşmüş , uzun yıllardır yok.Ama devir sabit 15.tahmini hız kaç veya hangi vitesle gidiyorsunuz ?
Bence de daha mantıklı, ağırlıklara çok absürd fiyatlar istiyorlar maalesefTraktör claas dubleks lastik normalde ağırlık istemiyor ancak patates yerine pulluk üzerine çizel çekiyoruz yumuşak zemin olduğu için patinaj fazla oluyor 1 haftalık bir iş olduğu için mantıklı geldi ağırlık almaktansa.
Vallahi kredi işine hiç giresimde yokAslında en iyisi makinayı alıp fatura kestirmemek. Kenarda duracak, ipard çıkarsa da bayiye verdikleri parayı geri alırız. Tabi sermaye lazım. Ipard çıkmazsa da artık ziraat ekipman kredisinden devam![]()