PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Zetor 64 & Fiat 64
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 1127856" data-attributes="member: 46698"><p>bugün 1 saat bu muhabbet döndü sonunda çözdük..</p><p></p><p></p><p>Zetor 62 bg.. normalde 2,5 ton olmalı bu güçte bi motor..</p><p></p><p>bu 3,5 ton.. yani 1 ton ağır..</p><p></p><p></p><p>lakin.. 64'lük HİÇ bi motorda olmayan bi blok-silindir hacmi var..</p><p></p><p>4.200 cc</p><p></p><p>4 silindir/turbo/intercol</p><p></p><p>turbo emsal bi motordan 1,5-2 kat güçlü..</p><p></p><p>manifold-borulara bakmak yeterli.. ses de aynen öyle..</p><p></p><p>böyle olunca..</p><p></p><p></p><p>seri 6 ile RÖLANTIDE ileri-geri yapiyor..</p><p></p><p>arkasına 90-100'luk motorun pullugunu taksan bile gara duman yok.. hararet yok..</p><p></p><p>sadece seri 2-2,5 ile yavaş çekiyor..</p><p></p><p>normal pulluk vitesi seri 3..</p><p></p><p></p><p>pulluk gömülü iken.. dur kalk yaparken..</p><p></p><p>ne pati çekiyordu ne duman atıyordu.. sadece bayılıyordu..</p><p></p><p></p><p>bugün ara tara sor sorustur..</p><p></p><p>sağolsun dostlar..</p><p></p><p>15-16 gaza dayan birden devriyajdan çek turbo devreye giriyo galiba..</p><p></p><p>pati çekerek de olsa kalkıp gidiyo motor..</p><p></p><p></p><p>meraklısına son bi ayrıntı..</p><p></p><p></p><p>icini-dısini-dibini-köşesini inceledik..</p><p></p><p>üstündeki HERŞEY avrupa..</p><p></p><p>ana yapı KOMPLE-Cek malı</p><p></p><p>ayrıntılar-Alman</p><p></p><p></p><p>bu da performansı muhakkak etkiliyor..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 1127856, member: 46698"] bugün 1 saat bu muhabbet döndü sonunda çözdük.. Zetor 62 bg.. normalde 2,5 ton olmalı bu güçte bi motor.. bu 3,5 ton.. yani 1 ton ağır.. lakin.. 64'lük HİÇ bi motorda olmayan bi blok-silindir hacmi var.. 4.200 cc 4 silindir/turbo/intercol turbo emsal bi motordan 1,5-2 kat güçlü.. manifold-borulara bakmak yeterli.. ses de aynen öyle.. böyle olunca.. seri 6 ile RÖLANTIDE ileri-geri yapiyor.. arkasına 90-100'luk motorun pullugunu taksan bile gara duman yok.. hararet yok.. sadece seri 2-2,5 ile yavaş çekiyor.. normal pulluk vitesi seri 3.. pulluk gömülü iken.. dur kalk yaparken.. ne pati çekiyordu ne duman atıyordu.. sadece bayılıyordu.. bugün ara tara sor sorustur.. sağolsun dostlar.. 15-16 gaza dayan birden devriyajdan çek turbo devreye giriyo galiba.. pati çekerek de olsa kalkıp gidiyo motor.. meraklısına son bi ayrıntı.. icini-dısini-dibini-köşesini inceledik.. üstündeki HERŞEY avrupa.. ana yapı KOMPLE-Cek malı ayrıntılar-Alman bu da performansı muhakkak etkiliyor.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Zetor 64 & Fiat 64
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt