Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Traktörünüz hayırlı olsun.
İyi günlerde gülerek kullanın.
Fiyat bilgisi paylaşmamanızı bayi mi istiyor.
Fiyatlar konusunun ne olabileceğini forumda söylemiştik.
5s 125 fuar fiyatı 90 000 euroydu, lansman fiyatları dolu paket 110 000 euroydu.
Fendt 314 , 125 000 euroydu.
Geçmiş, mazi olabilir ama günün şartlarında fiyatlar çok uçuk görünüyor.
Dolu paket traktörün kw sı bin Euro yu geçmesi mantık dışıdır.
Traktörün ön kepçe dökme yüksekliği on tonluk katı gübre römorkuna uygun değil.
Beş metre yükseklikten römorkun tam ortasına dökerse römorku tam doldurabilir.
Traktörün lastikler çamurluklara çok yakın duruyor.
Üç sıra mısır silaj makinesi çalıştıracak bir traktöre benzemiyor.
Geniş lastik tercihi yol için sürüş konforunu arttırır ama pullukta aynı şeyi söyleyemeyiz.
@Dogukanturgut Buna yazılım attır, adblue iptali yaptır hocam
Garantiyi falan bekleyeceksen sen bilirsin ama yazılım istiyor bu motorlar @The_Hoca lastik genişledikçe çeki kuvveti artması gerekmez mi?
@Dogukanturgut Buna yazılım attır, adblue iptali yaptır hocam
Garantiyi falan bekleyeceksen sen bilirsin ama yazılım istiyor bu motorlar @The_Hoca lastik genişledikçe çeki kuvveti artması gerekmez mi?
Evet, çeki kuvveti artar.
İlk gelen Same traktörlerinde lastikleri geniş ebatlıydı.
Ne için istedik, traktör saman bağlarken anızda kaymasın, diyedir.
Mf 285s nin balon lastik ebatlarından daha geniş olurdu.
46 cm ve 52 cm basarı olan lastikler kullandık.
Ne ebatlı lastik takarız sorusu sorulmuştu.
Orta balon lastik tavsiye etmiştik.
Bu traktörler pullukta 5400 seri gibi yürürü olan motorlara benzemiyor.
Traktör yazılım ister, öyledir.