Fendt 700 serisi ;
Max tork tepesi 1500 rpm , Max güç tepesi 1900 rpm , 2300 rpm motor max çalışma devrine sahiptir.
Motorun max çalışma devri neden 2300 rpm de kesiliyor derken meğerse eski nesil motorları da 2300 rpm devirde son çalışma devirleri var, spesifik yakıt tüketimleri 210 gr.kw/h ile emsal modellerden iyicene duruyor.
Motor yükü tercihleri %60 seviyelerinde optimum düzeyde bulunuyor.
Balye makinesi ile uyum olarak tavsiye edilmez.
Fendt 828 modelde olduğu gibi 1200-1600 rpm sabit tork aralığı , 1800-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri bulunmuyor.
Motorların tork artış yüzdeleri , yedekleri , %30 seviyelerde, ortalama değerler veriyor.
CNH ve JD traktörler gibi çok atak hızlanma yapmayacaktır.
Konforlu, sarsıntısız sürüş için bu durum kullanıcısını memnun edebilir.
Aşiret paket, ok gibi fırlayan araba hissiyatı bulunmaz.
Havada oturuyormuş gibi giden araç hissiyatına yaklaşır.
Orta ve hafif bünyeli toprak yapısında toprak işleme ve nakliye işlerine uygun duruyor.
Günlük 8 ha (hektar, 10000 m^2) pulluk sürümü yapabilir. 2 lt/dk yakıtla sürüm yapabilir.
Pullukta Case Magnum 400 modelin motor haritası daha cazip duruyor.
Traktör 1840 rpm devirde nominal 300 hp , rampa tırmanışa geçtiğinde motor 1500 rpm devire sıkışmaya başladığında 400 hp max güç veriyor, İn Türkish Meaning , motorun rampacılığı ve batakçılığı bulunuyor.
Fendt 700 serisi 20 tonluk sıvı gübre taşıma işlerinde düz arazi şartlarına göre dizayn verilmiş.
Motorun zamanlama kayıpları , 1500 - 1900 rpm , 400 rpm ,
Fendt 313 modelde 1600 rpm den 1800 rpm e devir yükseltmelerde güç iyi hissedilirken , 700 seride 1500 rpm den 1900 rpm devire yükseldiğimizde güç yeterli hissedilebilir.300 serinin motor hissiyatı bu modelde bulunmaz.
Motor haritası gayet sade nitelik gösteriyor.
Euro 5 modellerde traktöre ön kepçe takılacak , egzoz donatılarının konumlarından dolayı kepçe takılamıyor.
Traktörün camlarına ızgara takacağız , ot makinesinden taş fırlar v.s. , kabinin delinmesi gerekebilir.