Volkswagen kullanıcıları bi bakabilir mi.

TSI modellerin motor torku biraz daha yüksek ve ivmelenme iyidir, şehir içi kullanımda pratiktir, FSI modeller uzun yol gitmek için konforludur.
Araçların 60-120 km/h veya uzun yolda 90-150 km/h arasındaki performanslara bakılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihan güler
TSI modellerin motor torku biraz daha yüksek ve ivmelenme iyidir, şehir içi kullanımda pratiktir, FSI modeller uzun yol gitmek için konforludur.
Araçların 60-120 km/h veya uzun yolda 90-150 km/h arasındaki performanslara bakılır.
Kırk yılda bir sehir dışına cıkarım o yüzden şehir içinde yakıt ve performans olan modellerine bakmam lazım sizinde dediğiniz gibi. Peki TSİ olanlara lpg uyumlu mu
 
2.0 motor olanlarıda var fsi grubu benzinli ve lpg uyumlu. En çok tutulanı hangi motor grubu.

Her iki motor tipide lpg ye çok sağlıklı uyum sağlamaz 1.6 düz atmosferik motorlar var bu motorlar uyumlu lpg ye fakat passatlarda kullanılmadı bu motorlar o modellerde jettalarda var. FSI motorlar Volkswagen de çok tutmadı ama Audı TFSI motorlar benzer teknoloji hala Audi de kullanılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihan güler
Her iki motor tipide lpg ye çok sağlıklı uyum sağlamaz 1.6 düz atmosferik motorlar var bu motorlar uyumlu lpg ye fakat passatlarda kullanılmadı bu motorlar o modellerde jettalarda var. FSI motorlar Volkswagen de çok tutmadı ama Audı TFSI motorlar benzer teknoloji hala Audi de kullanılıyor.

1.6 litre hacimli eski tip hitler motor denilen, bir süre passatlarda kullanıldı. 2005 model civarı olabilir. Bu motorlar Lpg de güzel performans verir. Bu motorlardan sonra Fsi lar çıkmıştı , sonra Tsi motorlar geldi hatırımda. Hatta ilginç bir reklam filmi vardı. :) https://youtu.be/jvfGeNWrG30
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihan güler

Her iki motor tipide lpg ye çok sağlıklı uyum sağlamaz 1.6 düz atmosferik motorlar var bu motorlar uyumlu lpg ye fakat passatlarda kullanılmadı bu motorlar o modellerde jettalarda var. FSI motorlar Volkswagen de çok tutmadı ama Audı TFSI motorlar benzer teknoloji hala Audi de kullanılıyor.

FSI model torku biraz az 180 n.m. gibi, beygir sayısı fazla idi,(yüksek sürate 200 km/h çıkabilir), uzun yolda uçan halıda gider gibi tepki vardı, TSI model torku biraz fazla olduğu için koltuğa yaslıyor, bizim milletimizde bunu seviyor, böyle olunca TSI model rağbet gördü, hatta son modellerde motor torkunu 200 n.m. den 240 n.m. ye çıkardılar. :)
 
Fsi tutulan motor değil tsi tutuluyor ama benzin fiyatları yüksek olduğu için ben direk 2.0 tdi almanızı öneririm yakıtınız tsi dan az olur vergi biraz yüksek olur 2008 model 1.4 tsi jette sahibiyim sıfır almıştık 152 bin km oldu bakımdan başka masrafı olmadı daha orijinal aküsü üstünde jettada 1.6 tdi seçeneği var onuda düşünebilirsiniz
 

Benzer Konular