Müşterilerinin satış ve satış sonrası aşamalarda her zaman yanında olmayı ilke edinmiş olan UZEL, ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek ve gelen talepleri yönetip, müşterilerine daha yakın olmak için Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçirdi.
UZEL, 0 212 444 89 35 no ' lu Müşteri İletişim Hattı’na gelen tüm talepleri değerlendirerek Türk çiftçisinin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgilendirme, yönlendirme, şikayet ve dileklere cevap verecek.
Müşteri iletişim Hattı sayesinde Türk çiftçisine en yakın marka olan Uzel, satış, servis ve yedek parça ile ilgili talep ve önerileri kayıt altına alarak, uzman ekibiyle takip edecek ve en kısa sürede sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini artıracak. Uzel Müşteri İletişim Hattı pazar hariç haftanın 6 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet verecek.
Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçiren UZEL, müşteri memnuniyetini artırmak ve çiftçiye yakın olmak için yeni projelerle yoluna devam edecek.
Ben hiç denemedim ama gereken arkadaşlar olur da ne sonuç aldığını yazarsa memnun olurum
UZEL, 0 212 444 89 35 no ' lu Müşteri İletişim Hattı’na gelen tüm talepleri değerlendirerek Türk çiftçisinin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgilendirme, yönlendirme, şikayet ve dileklere cevap verecek.
Müşteri iletişim Hattı sayesinde Türk çiftçisine en yakın marka olan Uzel, satış, servis ve yedek parça ile ilgili talep ve önerileri kayıt altına alarak, uzman ekibiyle takip edecek ve en kısa sürede sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini artıracak. Uzel Müşteri İletişim Hattı pazar hariç haftanın 6 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet verecek.
Müşteri İletişim Hattı projesini hayata geçiren UZEL, müşteri memnuniyetini artırmak ve çiftçiye yakın olmak için yeni projelerle yoluna devam edecek.
Ben hiç denemedim ama gereken arkadaşlar olur da ne sonuç aldığını yazarsa memnun olurum