Türkiye de ilk havalı fren römork


İKİ DİNGİL ARKAYA DAMPERLİ
10 TONLUK
Taşıma Kapasitesi 10 Ton
Kasa Ebadı (cm) 520X200X60
İlave Yüksekliği 37 cm
Lastik Ebatları 400/60-15,5 Tubeless,Havalı fren, çamurluk, yan koruma bariyeri

Opsiyonları 37+37cm ilave,
Hidrolik Fren

 
Ynt: Türkiye de ilk havalı fren römork

Güzel paylaşım. Geçen gün bende Palazoğlu ' nun siteyi inceledim. Bu yeşil kırmızı römorku güzel yapmışlar. Fakat renkleri yurt dışındaki bir markanın römorklarının aynısı keşke kendilerine özel renk kullansalarmış. Biraz taklitçi olmuş.....
 
Ynt: Türkiye de ilk havalı fren römork

palazoğlunun teknolojisi güzel fakat işçiliği we malzemesi zayıf....geçtiğimiz senelerde 5 tonluk römork almıştık..arka kapak 5 kere koptu damperden....yan kapakların menteşeleri çürüdü :S ayrıca sinyalizasyon sistemi berbat..tavsiye etmem.firmanın biraz daha ilerimesi şart...
 
Ynt: Türkiye de ilk havalı fren römork

Palazoğlunun en kötü yönü kullandığın demir aksamın iyi olmaması...Şasesi dayanıklı değil, bijonları berbat, boya kalitesi güzel değil benim sıkıntılarım bunlardan...Yeni modellerinde inşallah kendini geliştirmiş...
 
Ynt: Türkiye de ilk havalı fren römork

arkadaşlar palazoğlunun 6 tonluk tek dingil 4 teker romorkunu kullanıyorum çok hafif traktörü tutmuyor ama işçilik ve şase cok zayıf biraz kum işinde kullanalım dedik taban sacı yer yer içine göçtü kapaklar nerdeyse kopacak hele kaldırın tam yükte damperi çatır çatır ses çıkarıyor
 
Ynt: Türkiye de ilk havalı fren römork

valla arkadasım bu devırde ozel yaptıracan zamanın varsa basında duracaksın sağlam yaptıracaksın artık çok malzemeden çalıyolar kağıt gıbı romork yapıyolar yazık bunlarla yuk tasıyoz korkuyo ınsan ıster ıstemez kırılcak bıyerı dıye
 

Benzer Konular