PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Turbo 480 Fiat çift çeker yapım sonrası giderilemeyen sorunlar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İSMAİL TUTAR" data-source="post: 1463655" data-attributes="member: 56055"><p>Öncelikle gelinen son durum nedeniyle hayırlı olsun diyemediğim için üzgünüm, zira projenizi takip edip çıkacak sonucu merak etmiştim.</p><p></p><p>Baştan değinmek gerekirse 349 bin verip 480 çift çeker modernizesi yaptırmak şahsi fikrim olarak doğru gelmiyor. </p><p>Kullanıcı tercihi olduğu için pek karışmak istemiyorum ama işe başlamadan da yazsaydınız aynı fikrimi söylerdim.</p><p></p><p>Mesela 349 verip 480 in yanına 640 alınabilirdi.</p><p>Yada 480 in üzerine 349 eklenip 550 ila 600 bin liralık bütçe ile doğru dürüst;</p><p>65-46 çift çeker </p><p>70-56 çift çeker </p><p>Tümosan beyaz jant 74.80 çift çeker yada 82.80 çift çeker </p><p>Veya tank gibi bir MF 398 bulunabilirdi.</p><p></p><p>Genel olarak söylemek gerekirse;</p><p>Bu tarzda sonradan takılma çift çeker işlemlerinin pek taraftarı değilim, çünkü bazen bahsettiğiniz gibi sıkıntılar çıkıyor, hem de yukarıda bahsettiğim gibi ona ayrılacak bütçe ile orjinal bir çift çeker satın alınabilir.</p><p></p><p>Ustalık ve işçilik olarak pek bahsetmek istemiyorum, lakin genel olarak her usta yaptığı işin arkasında durmalı, sonuçta o kadar para harcanıyor, kimse böyle bir sonucu kabul etmez. </p><p></p><p>Çok uzatmadan umarım düzelir sıkıntılar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İSMAİL TUTAR, post: 1463655, member: 56055"] Öncelikle gelinen son durum nedeniyle hayırlı olsun diyemediğim için üzgünüm, zira projenizi takip edip çıkacak sonucu merak etmiştim. Baştan değinmek gerekirse 349 bin verip 480 çift çeker modernizesi yaptırmak şahsi fikrim olarak doğru gelmiyor. Kullanıcı tercihi olduğu için pek karışmak istemiyorum ama işe başlamadan da yazsaydınız aynı fikrimi söylerdim. Mesela 349 verip 480 in yanına 640 alınabilirdi. Yada 480 in üzerine 349 eklenip 550 ila 600 bin liralık bütçe ile doğru dürüst; 65-46 çift çeker 70-56 çift çeker Tümosan beyaz jant 74.80 çift çeker yada 82.80 çift çeker Veya tank gibi bir MF 398 bulunabilirdi. Genel olarak söylemek gerekirse; Bu tarzda sonradan takılma çift çeker işlemlerinin pek taraftarı değilim, çünkü bazen bahsettiğiniz gibi sıkıntılar çıkıyor, hem de yukarıda bahsettiğim gibi ona ayrılacak bütçe ile orjinal bir çift çeker satın alınabilir. Ustalık ve işçilik olarak pek bahsetmek istemiyorum, lakin genel olarak her usta yaptığı işin arkasında durmalı, sonuçta o kadar para harcanıyor, kimse böyle bir sonucu kabul etmez. Çok uzatmadan umarım düzelir sıkıntılar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Turbo 480 Fiat çift çeker yapım sonrası giderilemeyen sorunlar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt