tümosan74 80 kompresör uydurma


Selamın aleyküm arkadaşlar 74.80 kompresör takmayı düşünüyorum minibüslerden çıkma kasnakli kompresör uyum sağlarmı FB_IMG_1527191584007.jpg
 
kaportanızın altında kompresörü sığdıracak boş alan varmı
krank kasnağında kayış takabileceğiniz boş kasnak varmı
elinizdeki kompresörü bilmiyorum ama motordan yağlama yapıyorsa motordan yağ almak lağzım kompresör kendinden yağlı ise iş daha kolay olur
 
kaportanızın altında kompresörü sığdıracak boş alan varmı
krank kasnağında kayış takabileceğiniz boş kasnak varmı
elinizdeki kompresörü bilmiyorum ama motordan yağlama yapıyorsa motordan yağ almak lağzım kompresör kendinden yağlı ise iş daha kolay olur
Krank kasnaginda 4 adet yivli vida yeri var kranga kasnak takıp kompresöre aktarılacak alacağım çıkma kompresör motordan yağı alacak büyük ihtimalle yan kapak takilmaz heralde
youtube dolaşırken yurt dışında traktöre klima kompresörü takmislar klima kompresörü yüksek basınç basabilirmi
 
Krank kasnaginda 4 adet yivli vida yeri var kranga kasnak takıp kompresöre aktarılacak alacağım çıkma kompresör motordan yağı alacak büyük ihtimalle yan kapak takilmaz heralde
youtube dolaşırken yurt dışında traktöre klima kompresörü takmislar klima kompresörü yüksek basınç basabilirmi

klima kompresörü kapalı devre gazı devirdaim ettiği için gaz kompresör içerisinde bir miktar yağ ile birlikte dolaşır ve yağlama yapar hava basmak için kullanılabilir fakat kompresör içerisindeki yağ belirli birzaman sonra biter uzun ömürlü olmaz
 
1 magurus köperesörü yani filkar marka oluyor kasnaklı uygun bir yere monte

2 motorun kırank milindeki mevcut kasnağın önüne konperasörün üzerindeki kasnağın çapında veya daha büyük bi kasnak takılmalı bırodvay kasnağı uyuyor mesela

3 kıranga takılan kasnaktan könperasörün kasnağına uygun uzunlukta ve genişlikte kayış almalısınız

4 10 veya 20 litre arasında hava tankını uygun bir yere monte ve tüpün üstüne tahliye valfi takılmalı konperasörden gelen basınçlı hava hortumunu ucu tahliye valfine bağlanmalı havatankının diğer çıkış tapasından alınan hava hortumunun ucuna hava tabancası takılmalı

5 motor bilogonon üzerin de kör tapa edilmiş basınçlı yağ çıkışı mutlaka vardır onu bulup basınçlı yağ çıkışına yağ hortumu rekorla bağlanıp hortumun diğer ucunu hava konperesörünün yağ girişine bağlanır

6 hava komperasörünün üzerinde bulunan yağ çıkış rekoruna hortum bağlanarak yağ geri motorun yağ kartelinedeki tapa söküp orada içeri girişi yapılmalı

7 hava könperesörüne temiz hava girişi sağlanması gerekir buda iki şekilde yapılır 1 Konperasör hava fitresi takılarak
2 motorun filtre edilmiş havası emme manifoldu üzerinde kör tapa varsa oradan alınarak könperasörün hava girişine bağlanır
 
manyetik uzun ömürlü ama toza vs dayanıklımı orası belli değil yalnız düz kompresör daha iyi bence en fazla Segman biter onunda tamir takımı var

hocam düz kompresörün sekmanindan ziyade kasnaktan aldığı hareketle pistonu sürekli çalışıyor galiba. Bu da doğal olarak az da olsa motordan güç çekiyor. Fakat manyetik olan klima motoru gibi kapattığınızda kasnagi boşa dönüyor ve pistonlari hareket etmiyor. Beni düşündüren sadece bu yani hava kullanmayacaksak motordan boş yere güç çekmemek.
 
hocam düz kompresörün sekmanindan ziyade kasnaktan aldığı hareketle pistonu sürekli çalışıyor galiba. Bu da doğal olarak az da olsa motordan güç çekiyor. Fakat manyetik olan klima motoru gibi kapattığınızda kasnagi boşa dönüyor ve pistonlari hareket etmiyor. Beni düşündüren sadece bu yani hava kullanmayacaksak motordan boş yere güç çekmemek.
düz kompresör hava depolamada güç ister depo dolduğunda havayı dışarıya veriyor ozman neredeyse hiç güç çekmez
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammed85

düz kompresör hava depolamada güç ister depo dolduğunda havayı dışarıya veriyor ozman neredeyse hiç güç çekmez

Hocam doğrudur havayı sıkıştırırken daha çok güç çeker. Fakat düz kompresör tüp hava dolsa da pistonu hava üretmeye devam etmiyor mu? Yani tank dolduktan sonra ürettiği hava tahliye oluyor ama sonuç itibari ile o kompresör pistonu her halükarda motor çalıştıkça çalışıyor.
 

Benzer Konular