Ynt: Tümosan 3.9 slindir hacmi
aynı motordan, aynı silindir hacminden pompa/turbo/intercol ..vs ile daha fazla BG elde etmek zaten mümkün ve firmaların tamamı bunu yapıyo..
yani her model için ayrıca yeniden motor üretmiyolar.. üst segment veya iddialı yeni bi model yada 3 yerine 4 veya 6 silindir motor kullandımı yeni baştan motor üretme/seçme normal bi durum..
yalnız sadece tümosan değil TÜM firmalar.. aslında firmalar yapmıyo, mümessil veya bayi yapıyo.. abartı ve saptırma işini..
misal.. kubota bursa fuarı.. ön cama kocaman '%30 az yakar' yazmışlar... Japonyayı ara 'yok kardeşim bizim haberimiz yok' derler.. burda
tüm motorlar tüm motorlardan %30 az yakıyo.. tümo dahil erkunt dahil çoğu bunu reklam diye kullanıyo.. (kubotanın gerçekten 16 VALF VE KENDİ MOTORUYLA az yaktığını düşünüyom, biliyom ama bu ezbere-genelleme YANLIŞ.. çünkü tüm motorlardan %30 az yakamaz.. bazısından bazı şartlarda fazla bile yakabilir... bazısıyla aynı yakar..)
yakar için evrensel POWERMİX testi var.. koyarsın ön cama merak eden bakar..
kim neye göre ölçmüş, kimle kimi kıyaslamışlar bilen yok..
bu iş arka hidrolik işindede geçerli.. yok 4 ton yok 5 ton yok 6 ton yok deve.. dalga için demiyom.. milletle/çiftçilerle ya dalga geçiyolar, ya saymayı bilmiyolar...
şu 64 BG.. videodaki motorunki 6 ton değil hatta 4 ton bile değil.. çünkü gerçeği yazmışlar.. ama arkasındaki ekipmanı o kadar rahat kaldıran 1 tane tümo veya başka emsal motor görmedim..
secí stroj amazone a zetor 6441 proxima
gerçek 6 ton kol gücü olan motorun arkasındaki ekipmanı görseler zaten hiç denemezler bile
lütfen abartılara değil denenmiş-test edilmiş tasdiklenmiş verilere itibar edelim..
özellikle fuarda vs sorun bakalım 6 ton kaldırmış vaziyette 1 tane fotoğrafı varmıymış.. tümo değil hepsi için diyom..