Tt4.65mi yoksa case jx65c mi

tt4 küçük yapılı case ise heybetli daha güclü 4silindir kullanımı daha ergonomik ve sağlam bizim burda ikisinide kullanan var piyasaya calışıyolar tt4 birkaç ayda bitakım arızalar çıkardı adam aldığına biraz pişman 65c yi kullanan 3yıldır hiçbir sıkıntı çıkarmadı elinde td65s var satarsam td65 i satarım 65c yi asla diyor sadece kuyruk mili harekete geçiren kolun teli kopmuş oda piyasaya calıştığı için çok kullanmaktan bu arada tt4 400 saatte 65c 3000 saatte karar sizin...
 
65 c 1000 devir kalkışında tt 4.65 gibi çekiş ve motor dayanımı tt 4.75 gibi
TT 4.75 kalkışlarda biraz daha rahat 65 c 1300 devir gibi kalkış yaparsa tt 4.75 gibi kalkar.
Rampada tt 4.65 i tepeler, tt 4.75 le yarışır.Uzun ve düz yolda çekiş bandından moturu kaçırırsan yakıt azltır.Ek donanımlar kişilerin kendi tercihidir.
 
65 c 1000 devir kalkışında tt 4.65 gibi çekiş ve motor dayanımı tt 4.75 gibi
TT 4.75 kalkışlarda biraz daha rahat 65 c 1300 devir gibi kalkış yaparsa tt 4.75 gibi kalkar.
Rampada tt 4.65 i tepeler, tt 4.75 le yarışır.Uzun ve düz yolda çekiş bandından moturu kaçırırsan yakıt azltır.Ek donanımlar kişilerin kendi tercihidir.

Dediklerinizden hiçbirşey anlamadım.TT4.75 diye traktör yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: SERDAR TUNA
tt 75 ı kast etmıs olabılır arkadas ha tt4 65 ha tt 65 ne farkı var motor aynı olduktan sonra tt4 ıle tt serısınde cekıs fark olcagını sanmam sadece konforu artırmıslar vede tt ın bıtmek bılmeyen kronık arızalarına bır cozum aramıslarr
 

Onlar efsane td75 niye powershuttle fabrika neden koysun ozaman 5 bin lira oynuyor halatlı sistem sıkıntılı ortada teknik veri yok daha düne kadar 65likler halatlı diye almayın diyorlardı git tamirciler sor forumda konulara bak kaç kişi halatlı şatili dağıtmış kaç kişi powershutleyi dağıtmış sade iş powershutle ile bitmiyor ek opsiyon olarak arka kollar ilave piston elektorohidrolik diferansiyel kilidi elektorohidrolik çift çeker düğmeye basıldı mi geçiyor halatlı sistem mekanik sistem
 
Power shutle dağıtan yok çünkü balya makinesinde vurma(ani tepki) yapıyor diye çoğu debriyajla kullanıyor.Kademeli olsa değer.Defransiyel kilidi zaten motor daha yumuşak ve esnek çalıştığından ihtiyaç duyulmuyor.Case Çap/Strok:99/104 Nh Çap/strok:105/120 Motor kısa pistonlu olduğundan yürüyüş farklıdır.
Patinaj eğilimi NH dan daha azdır.Kısa pistonlu motor daha az yakıtla daha çabuk devirleniyor.Motor 2300 de çekiş kestiğinden gaza abansanda 600 devri geçmiyor,2500 devir performansında 3/4 gibi yakıt farkı var,denendi.300 gr 400 gr uzun yolda.Fark var, deneyin görün.Arz ederim
 

Benzer Konular