PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TT 55 mi TT65mi TT4.65 mi. Alalım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1465859" data-attributes="member: 76199"><p>Bize gırmızı olacak ama</p><p>Tarafsız ve objektif yorum belki yeterince yapamıyoruzdur.</p><p>Yeni modellerin yağ karartma huyları var mesela.</p><p>Tt55, tt55b, tt60 çevrede var.</p><p>Max tork devir tercihi değişiyor, motorun zamanlama kayıpları, operatörlük devir aralığı değişiyor.</p><p>Fiat motorun verimlilik değeri %31, çok iyi değerdedir.</p><p>Kuyruk mili devri tam uyumludur.</p><p>Ford motorun ;</p><p>1300 rpm max tork,</p><p>1700 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri, 2100 rpm max güç devri var.</p><p>Ttf s8000 motorda ;</p><p>1400 rpm max tork,</p><p>2300 rpm max güç devri var.</p><p>Ne Fiat, ne de Ford görüntüsü vermez.</p><p>Tarlayı sür, tiller, tırmık çek, ot bağla, operatörlük devirleri olarak iyi sayılır ama seri şanzımanların vites araları açık sayılır.</p><p> Mf 200 serisindeki gibi 800, 700,600 rpm aralıklı vitesler yaramaz.</p><p> Motorun zamanlama kayıplarına bakılarak vites senkronizasyonu bozulmamalıdır.</p><p> Fiat 6066s 4*4, modele turbo takmıştık, direksiyon, debriyaj , frenler pamuk, çekiş on numaraydı.3 soklu 10" pulluğu, kolay yerlerde ise 4 soklu 10" pulluğu rahat çekiyor.</p><p> Ford' ların iyi tarafı tiller, tırmık işlerinde max güç devri 2300 rpm de olduğundan gazlama da biraz daha geniş devirler veriyor. </p><p> 2000-2500 rpm devir aralığında çok yakar kaygımız olmaz.</p><p> Icık daha fazla gazlama tepkileri olan moturu Fiat ciya tavsiye edebilir miyiz, bilemeyiz efendim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1465859, member: 76199"] Bize gırmızı olacak ama Tarafsız ve objektif yorum belki yeterince yapamıyoruzdur. Yeni modellerin yağ karartma huyları var mesela. Tt55, tt55b, tt60 çevrede var. Max tork devir tercihi değişiyor, motorun zamanlama kayıpları, operatörlük devir aralığı değişiyor. Fiat motorun verimlilik değeri %31, çok iyi değerdedir. Kuyruk mili devri tam uyumludur. Ford motorun ; 1300 rpm max tork, 1700 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri, 2100 rpm max güç devri var. Ttf s8000 motorda ; 1400 rpm max tork, 2300 rpm max güç devri var. Ne Fiat, ne de Ford görüntüsü vermez. Tarlayı sür, tiller, tırmık çek, ot bağla, operatörlük devirleri olarak iyi sayılır ama seri şanzımanların vites araları açık sayılır. Mf 200 serisindeki gibi 800, 700,600 rpm aralıklı vitesler yaramaz. Motorun zamanlama kayıplarına bakılarak vites senkronizasyonu bozulmamalıdır. Fiat 6066s 4*4, modele turbo takmıştık, direksiyon, debriyaj , frenler pamuk, çekiş on numaraydı.3 soklu 10" pulluğu, kolay yerlerde ise 4 soklu 10" pulluğu rahat çekiyor. Ford' ların iyi tarafı tiller, tırmık işlerinde max güç devri 2300 rpm de olduğundan gazlama da biraz daha geniş devirler veriyor. 2000-2500 rpm devir aralığında çok yakar kaygımız olmaz. Icık daha fazla gazlama tepkileri olan moturu Fiat ciya tavsiye edebilir miyiz, bilemeyiz efendim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TT 55 mi TT65mi TT4.65 mi. Alalım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt