TT 55 mi TT65mi TT4.65 mi. Alalım


Selamün Aleyküm. Yaklaşık 3 yıl önce Mf240 tan 1999 model 6060 ya geçtik 4*2. Memleketimiz Samsun. Toprağımız çok ağır.Tavını her zaman denk getiremiyoruz. Bazen 3lü 8 numara pulluk çekmekte zorlanabiliyor. Hemde Hafif bayır aşağı.Köyümüzde td75e 4 lü 8 numara pulluk ancak takabiliyorlar. Aslında çokta yer işlemiyoruz ama 4*4 bir traktör düşünüyorum. Forumdan biraz araştırdım. Ancak tam manasıyla olayı çözemedim. Özellikle yerlerimiz bayır olduğu için Powershuttle düşünmüyoruz

3 tane traktör gözüme kestirdim.
1-TT4.65 Mekanik şatıllı olanı. Düşük saatte uygun fiyatta buldum ilanlarda. 2016-2018 olanlar. Bunların mekanik shuttle olanlarda problem varmı.
2-TT55-TT65 Bunların yine mekanik shuttle olanları var. TT4,65 ile arasında ne gibi bir fark olur.
3- TT55 ve TT65 lerin 8ileri 2 geri olan sağdan vitesli olanları.
Bu üç modelde en mantıklı olanları hangisidir ? Bu arada ilanda 2018 tt4.65 1300 saatte Tenteli ile takas teklifinde bulundum. 825 Bin dedi. Bnm 6066 500E saydı 325 Üste istedi. Bu ticaret hakkında da yorum yapabilir misiniz ?

Şimdiden teşekkürler
 
8yillik tt55 kullanıcısı olarak sert toprakta 3lü 10numara pullukla çok rahat gidiyor yapmadığım iş kalmadı hayvan gübresi yükleme taşıma vs ayrıca yakıtı beni benden aldı şuan sıfırını almayı çok isterdim ama seneye inşallah 2.motor olarak
 
Hocam New Holland 6066. Sizden sağlam bir yorum bekliyorum 😊
Bize gırmızı olacak ama
Tarafsız ve objektif yorum belki yeterince yapamıyoruzdur.
Yeni modellerin yağ karartma huyları var mesela.
Tt55, tt55b, tt60 çevrede var.
Max tork devir tercihi değişiyor, motorun zamanlama kayıpları, operatörlük devir aralığı değişiyor.
Fiat motorun verimlilik değeri %31, çok iyi değerdedir.
Kuyruk mili devri tam uyumludur.
Ford motorun ;
1300 rpm max tork,
1700 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri, 2100 rpm max güç devri var.
Ttf s8000 motorda ;
1400 rpm max tork,
2300 rpm max güç devri var.
Ne Fiat, ne de Ford görüntüsü vermez.
Tarlayı sür, tiller, tırmık çek, ot bağla, operatörlük devirleri olarak iyi sayılır ama seri şanzımanların vites araları açık sayılır.
Mf 200 serisindeki gibi 800, 700,600 rpm aralıklı vitesler yaramaz.
Motorun zamanlama kayıplarına bakılarak vites senkronizasyonu bozulmamalıdır.
Fiat 6066s 4*4, modele turbo takmıştık, direksiyon, debriyaj , frenler pamuk, çekiş on numaraydı.3 soklu 10" pulluğu, kolay yerlerde ise 4 soklu 10" pulluğu rahat çekiyor.
Ford' ların iyi tarafı tiller, tırmık işlerinde max güç devri 2300 rpm de olduğundan gazlama da biraz daha geniş devirler veriyor.
2000-2500 rpm devir aralığında çok yakar kaygımız olmaz.
Icık daha fazla gazlama tepkileri olan moturu Fiat ciya tavsiye edebilir miyiz, bilemeyiz efendim.
 
  • Beğen
Tepkiler: remzi5561

Benzer Konular