PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1351884" data-attributes="member: 76199"><p>1104 serisi endüstriyel jeneratör motorlarında kullanılıyor , bakmayın Doğan Bey'in tarımsal motor dediğine , 1800 rpm devirde en az yakıt tüketirler.</p><p>Her serinin motor grafiği farklı olduğu için motor yük dengeleme devirleri de değişken oluyor, model ismi söylemelisiniz.</p><p>Biçerlerde de stabil çalışmalı motorun yakıt tüketimleri iyi oluyor muş. Tork koluna her dokunduğumuzda motor ani yüke kalıyor , stabil çalışmalı motor daha az yakıt tüketebiliyor.</p><p> Üst serilerde neredeyse yazılım yapılmaması gereken model sayısı oldukça azdır. (Ödüllü modellerin genelde ihtiyacı yoktur.)</p><p> Perkins motor , Landini Globus serisinde tam yükle çalışan düşük torklu motor tercih etmiş , Legend 125 TDi seride motor kasaya küçük gelmiş , hafif ön kepçe traktörü yapmış, 3.4 lt CRDi motor FPT motorla aynı nitelikleri taşıyor ama sabit tork aralığı başlangıcı 1200 rpm devire ayar istiyor.</p><p> Köhler motor daha uzun çap/strok:98/118 mm , 1300-1800 rpm sabit tork aralığı var.</p><p> Motor düşük devirde tork yakalayınca daha az yakmaz , en az yakıt bölgesi içinde uygun yükle kullanılırsa yakıt azaltabilir.</p><p> Deuthz 9340 TTV ye 10 soklu pulluk takıp çamur tarla sürülemez , 4 veya 5 li ızgara kulak pulluk takıp tarlaya girmek gerekiyor.</p><p> Fendth 828 , 8 soklu pullukla yaş sürüm yapabiliyor , ne kadar yere güç aktarımı becerileri var , bunlara da bakmak gerekiyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1351884, member: 76199"] 1104 serisi endüstriyel jeneratör motorlarında kullanılıyor , bakmayın Doğan Bey'in tarımsal motor dediğine , 1800 rpm devirde en az yakıt tüketirler. Her serinin motor grafiği farklı olduğu için motor yük dengeleme devirleri de değişken oluyor, model ismi söylemelisiniz. Biçerlerde de stabil çalışmalı motorun yakıt tüketimleri iyi oluyor muş. Tork koluna her dokunduğumuzda motor ani yüke kalıyor , stabil çalışmalı motor daha az yakıt tüketebiliyor. Üst serilerde neredeyse yazılım yapılmaması gereken model sayısı oldukça azdır. (Ödüllü modellerin genelde ihtiyacı yoktur.) Perkins motor , Landini Globus serisinde tam yükle çalışan düşük torklu motor tercih etmiş , Legend 125 TDi seride motor kasaya küçük gelmiş , hafif ön kepçe traktörü yapmış, 3.4 lt CRDi motor FPT motorla aynı nitelikleri taşıyor ama sabit tork aralığı başlangıcı 1200 rpm devire ayar istiyor. Köhler motor daha uzun çap/strok:98/118 mm , 1300-1800 rpm sabit tork aralığı var. Motor düşük devirde tork yakalayınca daha az yakmaz , en az yakıt bölgesi içinde uygun yükle kullanılırsa yakıt azaltabilir. Deuthz 9340 TTV ye 10 soklu pulluk takıp çamur tarla sürülemez , 4 veya 5 li ızgara kulak pulluk takıp tarlaya girmek gerekiyor. Fendth 828 , 8 soklu pullukla yaş sürüm yapabiliyor , ne kadar yere güç aktarımı becerileri var , bunlara da bakmak gerekiyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörlerde yakıtı düşürmek için ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt