PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="5450_MF" data-source="post: 1447907" data-attributes="member: 86652"><p>165 212 motor 62 hp başak 70 hp adil bir kıyas değil ona rağmen çiftte seri diyorsun.16+8 zf vites sayısı bol kabul ama anlaması zor bir şekilde traktöre ayrı bir hantallık katıyor bu şanzıman(erkunt 80.4 içinde geçerli malum aynı şanzıman var.)Madem aynı yıllardan kıyaslayacağız 168 multipower ile 8073 ü kıyaslayalım.Bizde 2000 den 2010 a kadar başak 2073 kullandık.Ara işler için iyi, hidroliklere laf yok ama tarlada, yüklü rampada emsal mf ler ile zor gider.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="5450_MF, post: 1447907, member: 86652"] 165 212 motor 62 hp başak 70 hp adil bir kıyas değil ona rağmen çiftte seri diyorsun.16+8 zf vites sayısı bol kabul ama anlaması zor bir şekilde traktöre ayrı bir hantallık katıyor bu şanzıman(erkunt 80.4 içinde geçerli malum aynı şanzıman var.)Madem aynı yıllardan kıyaslayacağız 168 multipower ile 8073 ü kıyaslayalım.Bizde 2000 den 2010 a kadar başak 2073 kullandık.Ara işler için iyi, hidroliklere laf yok ama tarlada, yüklü rampada emsal mf ler ile zor gider. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt