PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 1447888" data-attributes="member: 15411"><p>MF nin 12+8 lerindeki buçuğun adı buçuk, vites aralarındaki fark fazla. </p><p>NH nin 12+12 lerinde ise bazı viteslerde yakın, çoğu arasındaki fark fazla. </p><p>Buçuktan anladığım normal 8+2 viteslerin hepsinin yarısı olacak şekilde 16 vites olması. </p><p>Bu da stryr 16+8 ler, NH nin L 95 leri nin devamı seriler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 1447888, member: 15411"] MF nin 12+8 lerindeki buçuğun adı buçuk, vites aralarındaki fark fazla. NH nin 12+12 lerinde ise bazı viteslerde yakın, çoğu arasındaki fark fazla. Buçuktan anladığım normal 8+2 viteslerin hepsinin yarısı olacak şekilde 16 vites olması. Bu da stryr 16+8 ler, NH nin L 95 leri nin devamı seriler. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt