PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Mertcan39" data-source="post: 1447879" data-attributes="member: 32649"><p>3105 phantom arkadaşlarda var. Çekişine diyecek hiçbir şey yok. Deutz motor sonuçta. Fakat motor da vites yok. 105 hp traktör yapıp 3 ileri 1 geri koymak nedir yahu. Geri geri bayır da iş yapacağız seri geri hızlı geliyor takviye yapsan kağnı hızında gidiyor. Hidrolikler de zaten salma mevcut. 1970 model steyr de olan 16 ileri 8 geri şanzıman bunda olsa tadından yenmez.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mertcan39, post: 1447879, member: 32649"] 3105 phantom arkadaşlarda var. Çekişine diyecek hiçbir şey yok. Deutz motor sonuçta. Fakat motor da vites yok. 105 hp traktör yapıp 3 ileri 1 geri koymak nedir yahu. Geri geri bayır da iş yapacağız seri geri hızlı geliyor takviye yapsan kağnı hızında gidiyor. Hidrolikler de zaten salma mevcut. 1970 model steyr de olan 16 ileri 8 geri şanzıman bunda olsa tadından yenmez. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörler de diferansiyel kilidi kullanımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt