PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde hp-tork-silindir-kütle ilişkisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1453841" data-attributes="member: 76199"><p>Tork-hp kesişim devri motorun en ideal yakıt yaktığı devirlerden biridir.</p><p>Devir konumu olarak 1400 - 2000 rpm aralığında bir devirde tercih edilebiliyor.</p><p>Her zaman en az yakıt bölgesi devirleri içinde dizayn edilmemiş olabiliyor.</p><p>Motorların genelde max tork devri ile max güç devri arasında gazlanacağı var sayılır ama </p><p>Deuthz 6160 , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı devirleri kullanırken ,</p><p>JD 6155M , 1800-2400 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanabilir.</p><p>NH T120F veya Fendt 728 Gen7 de , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanabilir.</p><p>Motoru torkla mı yürütelim , beygirle mi yürütelim tercihinde biz beygirle yürütelim tarafındayız.</p><p>Nedeni kuyruk mili çalışmalarında ekipmanın devir değiştirmelerde gelebilecek olan yükselen motor gücüyle ekipmanın hırpalanmamasıdır.</p><p>MF 285S , balye makinesinde yüksek devirle bağımsız kuyruk mili salınırsa şaft kırıyor, rivayeti vardı.</p><p>Fiat sürücüsü 2200 rpm deviri daha çok tercih ederken ,</p><p>Perkins motor sürücüsü torklu devirlerin olduğu 1400-1800 rpm aralığını , Phantom sürücüsü 1000-1600 rpm motor devirlerini kullanmayı tercih ediyor.</p><p>MF 4700 serisi en az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm aralığıdır.</p><p>Ne Phantom, ne perkins ne de Fiat la örtüşmeyen bir en az yakıt bölgesi bulunmaktadır.</p><p>3 silindirli motor mekanik çalışma olarakta 4 silindir model gibi olmaz.</p><p>4 silindir olup , 2500-2800 rpm sabit güç aralığı bulunan Kioti DK551C de zamanlama kayıplarından dolayı biraz aykırı bir motor tasarımı olur.</p><p>Sabit güç aralığı devir sonu 2500 rpm tercih edilebilirdi.</p><p>Mercedes motor sürücüsü gözünden böyle görüyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1453841, member: 76199"] Tork-hp kesişim devri motorun en ideal yakıt yaktığı devirlerden biridir. Devir konumu olarak 1400 - 2000 rpm aralığında bir devirde tercih edilebiliyor. Her zaman en az yakıt bölgesi devirleri içinde dizayn edilmemiş olabiliyor. Motorların genelde max tork devri ile max güç devri arasında gazlanacağı var sayılır ama Deuthz 6160 , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı devirleri kullanırken , JD 6155M , 1800-2400 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanabilir. NH T120F veya Fendt 728 Gen7 de , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri kullanabilir. Motoru torkla mı yürütelim , beygirle mi yürütelim tercihinde biz beygirle yürütelim tarafındayız. Nedeni kuyruk mili çalışmalarında ekipmanın devir değiştirmelerde gelebilecek olan yükselen motor gücüyle ekipmanın hırpalanmamasıdır. MF 285S , balye makinesinde yüksek devirle bağımsız kuyruk mili salınırsa şaft kırıyor, rivayeti vardı. Fiat sürücüsü 2200 rpm deviri daha çok tercih ederken , Perkins motor sürücüsü torklu devirlerin olduğu 1400-1800 rpm aralığını , Phantom sürücüsü 1000-1600 rpm motor devirlerini kullanmayı tercih ediyor. MF 4700 serisi en az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm aralığıdır. Ne Phantom, ne perkins ne de Fiat la örtüşmeyen bir en az yakıt bölgesi bulunmaktadır. 3 silindirli motor mekanik çalışma olarakta 4 silindir model gibi olmaz. 4 silindir olup , 2500-2800 rpm sabit güç aralığı bulunan Kioti DK551C de zamanlama kayıplarından dolayı biraz aykırı bir motor tasarımı olur. Sabit güç aralığı devir sonu 2500 rpm tercih edilebilirdi. Mercedes motor sürücüsü gözünden böyle görüyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde hp-tork-silindir-kütle ilişkisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt