PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde hp-tork-silindir-kütle ilişkisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Nirvash" data-source="post: 1453835" data-attributes="member: 100772"><p>8195'in torku 340nm. Normal bir durum.</p><p>MSF 3635 ise 280nm</p><p>5s135 ise muazzam; 450nm</p><p></p><p>Tork-hp kesişim devrini biraz daha net açıklayabilir misiniz? </p><p>Bir traktör azami torku oluşturan devrin üzerine çıkarsa fazladan yakıt tüketimine misiniz yol açıyor? 3 silindirli yüksek torklu modellerin 4 silindirli aynı model ile karşılaştırıldığında dezavantajlı yanı bu mu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nirvash, post: 1453835, member: 100772"] 8195'in torku 340nm. Normal bir durum. MSF 3635 ise 280nm 5s135 ise muazzam; 450nm Tork-hp kesişim devrini biraz daha net açıklayabilir misiniz? Bir traktör azami torku oluşturan devrin üzerine çıkarsa fazladan yakıt tüketimine misiniz yol açıyor? 3 silindirli yüksek torklu modellerin 4 silindirli aynı model ile karşılaştırıldığında dezavantajlı yanı bu mu? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktörde hp-tork-silindir-kütle ilişkisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt