Öncelikle Traktörünüzün veya biçer-döverinizin motor ve beyin protkolüne göre beygir ve tork artışı değişmektedir.
Daha önce yaptığımız uygulamalardan örnek verecek olursak;
John Deere 6230 Premium; Bu araç 4.5L 95Beygir ve 430Tork'u olan bir motora ve Phoenix beyin sistemine sahip, John Deere ilk ECU (Beyin) kullanmaya başladığı 2006-2008 senelerine ait bir traktör;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +110Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal halinde tarlada ÜNLÜ 'nün 6'lı 12numara Puluğu ile en fazla 'B2' vitesinde ortalama 5.5km hızla gidebilir iken;
BTChiptuning® Sonrası aynı şartlarda 'C1~C2' vites ile gidebilr konuma geldi ve ortalama 8.0~8.3km hızla aynı şartlarda Nadas yapabiliyor artık.
Massey Ferguson 5445 Perkins 4.4L 97Beygir 380Tork'u olan bir motora ve Perkins beyin sistemine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +70Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
BTChiptuning® sonrası 1 vites daha hızlı gidebilir konuma geldi nadas esnasında.
Massey Ferguson 6614 SISU 4.9L 140Beygir olan bir Motora ve Bosch EDC17 sistem bir beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +120Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal Halinde '2D' Vitesde '5.7'km hızla ile '24 litre/saat' gidebiliyordu nadas esnasında.
BTChiptuning® Sonrası '3B'Vitesde '8.3'km hızla Gidebilir konuma Geldi. Bu hızla kullanıldığında Saatte '30'litre yakarken, EĞER yine '2D'viteste kullandığımızda Saatte '20 Litre' düştüğü gözlemlendi. '2F' vitesde ise '23 Litre' ile aynı standartlarda nadas yapabiliyor.
New Holland T6.140 4.4L 110Beygir 590Tork'u olan bir Motora ve Bosch EDC7 sistem bir beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +100Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal Halinde '4.7' hızla ve '18~22 Litre' yakıtla gidebilirken nadas esnasında,
BTChiptuning® sonrası '7.0' hızla gidebilir konuma geldi. Ayrıca Yakıt yine '18~22 Litre' seyrediyordu.
John Deere W540 Biçerdöver 6.8L 250Beygir olan bir Motora ve Phoenix sistem bir Beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +35Beygir ve +125Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Müşterimizin bize aktardığına göre Orijinal halinde,hasat esnasında ortalama %22Litre tüketiyor ve rampa olan yerlerde motorda bayılmalar oluyordu.
BTChiptuning® sonrası Rampalarda artık bayılma ortadan kalktı ve Anlık yakıt olarak %19litre tüketim değeri gösteriyor artık.
BU ARAÇALAR ; BİZİM yada BAYİLERİMİZİN ARACILIĞI İLE YAPILAN BİR KAÇ ARAÇTAN ELDE ETTİĞİMİZ VERİLERDİR. EĞER YAPILABİLİYOR İSE KENDİ ARACINIZDA BTChiptuning® SONRASI AZ-ÇOK NE GİBİ BİR DEĞİŞİM OLABİLECEĞİNİ TASAVVUR ETMENİZ İÇİN VERDİĞİMİZ ÖRNEKLERDİR. 0.332.342 1960 üzerinden iletişim kurup aracınızda nasıl bir değişim olacağını danışabilirsiniz.
Daha önce yaptığımız uygulamalardan örnek verecek olursak;
John Deere 6230 Premium; Bu araç 4.5L 95Beygir ve 430Tork'u olan bir motora ve Phoenix beyin sistemine sahip, John Deere ilk ECU (Beyin) kullanmaya başladığı 2006-2008 senelerine ait bir traktör;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +110Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal halinde tarlada ÜNLÜ 'nün 6'lı 12numara Puluğu ile en fazla 'B2' vitesinde ortalama 5.5km hızla gidebilir iken;
BTChiptuning® Sonrası aynı şartlarda 'C1~C2' vites ile gidebilr konuma geldi ve ortalama 8.0~8.3km hızla aynı şartlarda Nadas yapabiliyor artık.
Massey Ferguson 5445 Perkins 4.4L 97Beygir 380Tork'u olan bir motora ve Perkins beyin sistemine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +70Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
BTChiptuning® sonrası 1 vites daha hızlı gidebilir konuma geldi nadas esnasında.
Massey Ferguson 6614 SISU 4.9L 140Beygir olan bir Motora ve Bosch EDC17 sistem bir beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +120Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal Halinde '2D' Vitesde '5.7'km hızla ile '24 litre/saat' gidebiliyordu nadas esnasında.
BTChiptuning® Sonrası '3B'Vitesde '8.3'km hızla Gidebilir konuma Geldi. Bu hızla kullanıldığında Saatte '30'litre yakarken, EĞER yine '2D'viteste kullandığımızda Saatte '20 Litre' düştüğü gözlemlendi. '2F' vitesde ise '23 Litre' ile aynı standartlarda nadas yapabiliyor.
New Holland T6.140 4.4L 110Beygir 590Tork'u olan bir Motora ve Bosch EDC7 sistem bir beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +30Beygir ve +100Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Orijinal Halinde '4.7' hızla ve '18~22 Litre' yakıtla gidebilirken nadas esnasında,
BTChiptuning® sonrası '7.0' hızla gidebilir konuma geldi. Ayrıca Yakıt yine '18~22 Litre' seyrediyordu.
John Deere W540 Biçerdöver 6.8L 250Beygir olan bir Motora ve Phoenix sistem bir Beyine sahip;
BTChiptuning® Yazılım Uygulaması Sonrası Ortalama +35Beygir ve +125Tork artışı sağlandı Yazılımsal verilere göre.
Müşterimizin bize aktardığına göre Orijinal halinde,hasat esnasında ortalama %22Litre tüketiyor ve rampa olan yerlerde motorda bayılmalar oluyordu.
BTChiptuning® sonrası Rampalarda artık bayılma ortadan kalktı ve Anlık yakıt olarak %19litre tüketim değeri gösteriyor artık.
BU ARAÇALAR ; BİZİM yada BAYİLERİMİZİN ARACILIĞI İLE YAPILAN BİR KAÇ ARAÇTAN ELDE ETTİĞİMİZ VERİLERDİR. EĞER YAPILABİLİYOR İSE KENDİ ARACINIZDA BTChiptuning® SONRASI AZ-ÇOK NE GİBİ BİR DEĞİŞİM OLABİLECEĞİNİ TASAVVUR ETMENİZ İÇİN VERDİĞİMİZ ÖRNEKLERDİR. 0.332.342 1960 üzerinden iletişim kurup aracınızda nasıl bir değişim olacağını danışabilirsiniz.