PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Tavsiyesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1459392" data-attributes="member: 76199"><p>1985 model MF 285 ve 1991 modelini kullanmıştık.</p><p>Debriyaja basmak için He-Man gibi sürücü gerekiyor, çok ağır.</p><p>Direksiyon hidrolik olsa da sorunlu.</p><p>Patinajcılık çamur yerde var.</p><p>Pullukta çoğu zaman diferansiyel kilidi kilitli kullanmak gerekiyor.</p><p>Motor gürültüsü ve fren sesi kafa şişiren cinsten.</p><p>Yağ yakması, hidrolikleri salması , kol diplerinin boşluk yapması ,</p><p>Sol askı kolunun pastan kopması , hassasiyet yayı kırması ve ekipman düşürmesi.</p><p>Vites karıştırması , vitesten atması , motor ömrü on bin saati geçmez.</p><p>Rampa tırmanış zayıf ve yol yakıtı fazladır.</p><p>Havalı mibzerde 4 lü pinomatik 1,5 lt/dk tarla içinde yakabilir.</p><p>Gezmeli işlerde yakıt fazladır.</p><p>Toprak hazırlığında , pulluk, tiller, kaz ayağı yakıt normal sayılır.</p><p></p><p></p><p>Daha düşük devirler her zaman kullanım kolaylığı sağlamıyor, dizayn tercihidir.</p><p>Traktöre akıcı bir sürüşte vermiyor ve de traktör yere tutunmuyor.</p><p>Hidrolik kapasite düşük kalıyor.</p><p>Vaktinde Fiat 7056 ile MF 285S aynı fiyatlardaydı.</p><p>Piyasaya bakarsak eşit değerde rağbet görürler.</p><p>MF 285S kuyruk mili işlerinde başarısızdır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1459392, member: 76199"] 1985 model MF 285 ve 1991 modelini kullanmıştık. Debriyaja basmak için He-Man gibi sürücü gerekiyor, çok ağır. Direksiyon hidrolik olsa da sorunlu. Patinajcılık çamur yerde var. Pullukta çoğu zaman diferansiyel kilidi kilitli kullanmak gerekiyor. Motor gürültüsü ve fren sesi kafa şişiren cinsten. Yağ yakması, hidrolikleri salması , kol diplerinin boşluk yapması , Sol askı kolunun pastan kopması , hassasiyet yayı kırması ve ekipman düşürmesi. Vites karıştırması , vitesten atması , motor ömrü on bin saati geçmez. Rampa tırmanış zayıf ve yol yakıtı fazladır. Havalı mibzerde 4 lü pinomatik 1,5 lt/dk tarla içinde yakabilir. Gezmeli işlerde yakıt fazladır. Toprak hazırlığında , pulluk, tiller, kaz ayağı yakıt normal sayılır. Daha düşük devirler her zaman kullanım kolaylığı sağlamıyor, dizayn tercihidir. Traktöre akıcı bir sürüşte vermiyor ve de traktör yere tutunmuyor. Hidrolik kapasite düşük kalıyor. Vaktinde Fiat 7056 ile MF 285S aynı fiyatlardaydı. Piyasaya bakarsak eşit değerde rağbet görürler. MF 285S kuyruk mili işlerinde başarısızdır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Traktör Tavsiyesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt