PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="jondereci" data-source="post: 1461307" data-attributes="member: 98131"><p>Nail abimi rahmetle anarak bir bilgilendirme yapalım konu öne çıkmışken.</p><p> Tam şasi sadece jd de bulunan bir sistem. (Diğer markalarda da kısmi (yarım) döküm şasiler bulunsada tam şasi yok.) Nail abinin bahsettiği gibi jd lerde aktarma organları birbirine bağlı değil, motor takozun üstünde, şanzıman takozun üstünde -birbirinden ayrı vaziyette durur-. Motorla şanzımanın arasında dışarıdan görünür şekilde şaft vardır aktarmayı bu şaft yapar yani motor ve şanzıman diğer tüm traktörlerdeki gibi birleşik değildir. Motor ve şanzımanın titreyerek yarattığı titreşim stres oluşturur; zamanla bu stres gerekeni yapar. Jonderenin stresi en fazla takozun üstündeki motorun kaputu sallamasıdır. Bu sistem jonderenin Almanya menşeili tüm traktörlerinde mevcuttur Almanya dışındaki üretim tesislerinde de mevcut değildir. Yani şase varsa jd almandır yoksa değildir</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jondereci, post: 1461307, member: 98131"] Nail abimi rahmetle anarak bir bilgilendirme yapalım konu öne çıkmışken. Tam şasi sadece jd de bulunan bir sistem. (Diğer markalarda da kısmi (yarım) döküm şasiler bulunsada tam şasi yok.) Nail abinin bahsettiği gibi jd lerde aktarma organları birbirine bağlı değil, motor takozun üstünde, şanzıman takozun üstünde -birbirinden ayrı vaziyette durur-. Motorla şanzımanın arasında dışarıdan görünür şekilde şaft vardır aktarmayı bu şaft yapar yani motor ve şanzıman diğer tüm traktörlerdeki gibi birleşik değildir. Motor ve şanzımanın titreyerek yarattığı titreşim stres oluşturur; zamanla bu stres gerekeni yapar. Jonderenin stresi en fazla takozun üstündeki motorun kaputu sallamasıdır. Bu sistem jonderenin Almanya menşeili tüm traktörlerinde mevcuttur Almanya dışındaki üretim tesislerinde de mevcut değildir. Yani şase varsa jd almandır yoksa değildir [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
traktör , şasisi döküm mü olmalı , çelik profilden mı olmalı...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt